quote:Op maandag 21 maart 2022 10:25 schreef monsterd. het volgende:
Over bekers gesproken: de munchkin 360 wordt hier ook niet begrepen maar de 360 oefenbeker van Mepal wel! Niet helemaal lekvrij (maar dat is een gewone beker ook niet), stimuleert wel het omhoog tillen van beker en hoofd.
https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www
Dan een tegenvraag; hoeveel drinken jullie kinderen? E krijgt makkelijk (inclusief 1x melkflessen) 700cc per dag weg. Geen idee of dat okay is eigenlijk, maar hij drinkt nu gewoon heel graag.Ik zie alleen maar die pasta en dat vloerkleedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
disclaimer
Hahaha omg ja de rompersurprisequote:Op zondag 20 maart 2022 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die Munchkin snap ik zelf pas sinds 3 weken, toen mijn zwager het me liet zien. Ik dacht dat je iets moest met die “knop” in het middenAapie weet er niet zoveel raad mee, hij drinkt uit een tuitbeker van Avensis. Open beker gaat ook goed als we hem een paar slokken geven.
Ik denk dat ik weet waarom Aapie gisteren extra pieperig wasvanochtend bij het aankleden kwam ik een houten puzzelstuk op zijn rug onder zijn romper tegen. Het heeft er sowieso de hele nacht gezeten want vanochtend toen ik hem in de box zette viel het me op dat dit stuk ontbrak. Maar misschien heeft hij er gisteren wel de hele dag mee rondgelopen
hij was nadat ik het puzzelstuk had verwijderd wel stukken vrolijker vandaag. Of het verband houdt weet je natuurlijk nooit maar opvallend was het zeker. Nu zijn kleding extra goed checken!
Gisteren moesten we boekjes inleveren bij de bieb, een daarvan was nergens te vinden. Keek ik vandaag onder de bank, ja hoor, daar lag het. Samen met 2 blokken die we al een paar weken kwijt waren![]()
Ja prima!quote:Op maandag 21 maart 2022 10:05 schreef MaJo het volgende:
Als de dreumessen in de OP moeten, laat het me weten!
Hij staat erinquote:
Zieke kindjes zijn zo sneuquote:Op maandag 21 maart 2022 14:34 schreef arvensis het volgende:
Het leven is echt een hel hier. Zielie heeft een oorontsteking, heeft een virus te pakken en krijgt kiezen door. Vanochtend 39 graden koortd. U. heeft ook koorts, ik ben ook ziek..
Dat dit maar snel voorbij mag zijn.![]()
Oi, sterktequote:Op maandag 21 maart 2022 14:34 schreef arvensis het volgende:
Het leven is echt een hel hier. Zielie heeft een oorontsteking, heeft een virus te pakken en krijgt kiezen door. Vanochtend 39 graden koortd. U. heeft ook koorts, ik ben ook ziek..
Ik heb echt heel lang geprobeerd om goud meer water te laten drinken in al die verschillende oefenbekers die we door de jaren heen verzameld hebben maar hij geeft er weinig om. Verdunde appelsap of verdunde ranja (of cola als hij de kans zou krijgenquote:Op maandag 21 maart 2022 13:28 schreef Smart_ass het volgende:
Geen idee wat Bubbles drinkt, niet genoeg voor mijn gevoel in elk geval (dat doet niemand hier in huis). Twee bekertjes melk en oneindig water (wat dus in de praktijk neer komt op ook twee bekertjes ofzo). Misschien dat een open beker dan inderdaad wel stimuleert om meer te drinken zoals Tink al zei.
quote:Op maandag 21 maart 2022 14:34 schreef arvensis het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2022 15:00 schreef SQ het volgende:
Oh trouwens, nog een goede watertip die ik ontdekte!
Hahahahah!quote:Op maandag 21 maart 2022 15:00 schreef SQ het volgende:
Oh trouwens, nog een goede watertip die ik ontdekte!
Beterschap!quote:Op maandag 21 maart 2022 14:34 schreef arvensis het volgende:
Otis mag op 15 maart 2021quote:Op maandag 21 maart 2022 10:05 schreef MaJo het volgende:
Als de dreumessen in de OP moeten, laat het me weten!
Hahahaha dit doet Otis ookquote:Op maandag 21 maart 2022 14:51 schreef Seven. het volgende:
Groene ijsthee uit een flesje. Munchkin is leuk om je mond mee te vullen en het er vervolgens uit te laten lopen. Tenzij je heel erg dorst hebt.
Vanaf nu check ik het bij ALLES lol.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:54 schreef SQ het volgende:
Wauw wat een kunstwerkje kwak! Zout in de kleurstof, dat bedenk je toch niet
En wat is het toch een heerlijk ventje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |