SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Precies, en dan zitten we tot woensdag weer naar niks te kijkenquote:Op zondag 13 februari 2022 00:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha.. Hele Valentijn wordt er even doorheen gegooid. Ze hebben geen zin om het morgen te doen. Moet allemaal voor de uitzending van maandag
GMTAquote:Op zondag 13 februari 2022 00:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha.. Hele Valentijn wordt er even doorheen gegooid. Ze hebben geen zin om het morgen te doen. Moet allemaal voor de uitzending van maandag
Deze is ook geweldig: Brian betrapt Huub en Amanda in bed.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:00 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Wojowww k ga weer stuk!
Zangcoach weg, Brian krijgt de schuld omdat hij geen vrouw hielp, homo lieverd met peukie komt helpen, bezoeker zegt 'die bruine is gek, dat kan ik dan wel weer waarderen' en jaap die in de camera zegt dat dit makkelijke miljoen voor hem wordt.. oh oh loved itttt
Jammer dat dit tegenwoordig allemaal niet meer kan!quote:Op zondag 13 februari 2022 00:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze is ook geweldig: Brian betrapt Huub en Amanda in bed.![]()
Natuurlijk wel, anders is het geen RLS meer en kun je het beter Expeditie Robinson-lite gaan noemen.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:45 schreef Was-beer het volgende:
Het wordt elk jaar erger, volgend seizoen helemaal geen streams meer?
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:46 schreef Was-beer het volgende:
Het leukste BB forum op Fok.nl zegt Salar
Kaartje van @greysbones ?quote:Op zondag 13 februari 2022 00:46 schreef Was-beer het volgende:
Volgens mij had BB Australië ook geen streamsquote:Op zondag 13 februari 2022 00:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, anders is het geen RLS meer en kun je het beter Expeditie Robinson-lite gaan noemen.
Nee klopt. Dat is in 6 weken tijd er op geknald en later pas uitgezonden in de zomer. BB Aus start bijna weer, na deze BB.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:49 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Volgens mij had BB Australië ook geen streams
Klopt, daar is het opgenomen in de zomer, wordt uitgezonden in de winter.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:49 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Volgens mij had BB Australië ook geen streams
We hebben het hopelijk na vanavond wel weer gehad. Ben blij dat ze die onzin nu doen en niet op maandag of morgen.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:52 schreef Krambo het volgende:
Krijgen we nu de hele week dit happydepeppy gedoe, bbrr
Week duurt maar tot woensdag.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:52 schreef Krambo het volgende:
Krijgen we nu de hele week dit happydepeppy gedoe, bbrr
Dat en alles is minder erg dan dat het lijktquote:Op zondag 13 februari 2022 00:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Week duurt maar tot woensdag.
Gelukkig kan niet tegen al dat zoetsappige gedoe.
We hebben het geflikt. We zijn beroemd.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:51 schreef Tourniquet het volgende:
FOK! genoemd door Salar:
https://streamable.com/bgqdve
Zal wel weinig kaartjes gehad hebbenquote:Op zondag 13 februari 2022 00:58 schreef Tascha071 het volgende:
Het viel mij op dat iedereen lekker en enthousiast met post bezig is. Leroy loopt een beetje verloren in het rond.
Hij hoopt op een Russische kaart natuurlijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal wel weinig kaartjes gehad hebben
Dat is het toch ook. Als je zoveel liefde krijgt en merkt dat mensen achter je staan.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias vindt weer eens iets bijzonder
Ja maar hij benadrukt dat altijd op zo’n overdreven manier.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is het toch ook. Als je zoveel liefde krijgt en merkt dat mensen achter je staan.
Zodat men 48 uur heeft, om het in een uitzending te proppen, anders moeten ze echt werken op de productie.quote:
had toch ook morgenvroeg gekunt, ze werken toch niet het weekendquote:Op zondag 13 februari 2022 01:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zodat men 48 uur heeft, om het in een uitzending te proppen, anders moeten ze echt werken op de productie.
quote:Op zondag 13 februari 2022 01:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zodat men 48 uur heeft, om het in een uitzending te proppen, anders moeten ze echt werken op de productie.
Goed dat je weer terug bent! Las al langer mee hier en keek je filmpjes ook. Dit jaar voor het eerst mee posten.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt voor alle DM's de afgelopen dagen, kan helaas niet op iedereen reageren ...
Denk het wel, de beelden moeten worden uitgezocht, audio bewerkt, nutteloze voice over tekstjes van Geraldine moeten bedacht en uitgeschreven worden en nog door haar ingesproken worden. Dat allemaal tot 1 geheel maken.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
had toch ook morgenvroeg gekunt, ze werken toch niet het weekend
In mijn gedachten zat dat ook.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:05 schreef Yolk het volgende:
Vorig jaar kregen ze de kaartjes op Valentijnsdag zelf.
nou ik ga ook werken, aan mijn nachtrustquote:Op zondag 13 februari 2022 01:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Denk het wel, de beelden moeten worden uitgezocht, audio bewerkt, nutteloze voice over tekstjes van Geraldine moeten bedacht en uitgeschreven worden en nog door haar ingesproken worden. Dat allemaal tot 1 geheel maken.
Zal wel vrije avond hebben.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:08 schreef BB-King het volgende:
Waar is Big Brother eigenlijk?
Een normale vrouwelijke stem sprak de bewoners streng toe.
Heb Fok forum wel horen zeggen, maar geen namenquote:Op zondag 13 februari 2022 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoor toch wel wat FOK users noemen denk ik ...
Heeft hij kaartjes gekregen? Zal wel familie zijn.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:10 schreef cheanny het volgende:
Leroy die de kaartjes van de Febo stagieres leest.
Niet heel veel. En daar is een reden voor...quote:Op zondag 13 februari 2022 01:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heeft hij kaartjes gekregen? Zal wel familie zijn.
En wat klanten begreep ikquote:Op zondag 13 februari 2022 01:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoorde hem zeggen van zijn moeder, klanten, tantequote:Op zondag 13 februari 2022 01:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 februari 2022 01:12 schreef juul. het volgende:
Ik hoorde hem zeggen van zijn moeder, klanten, tante
@DGK_Tegengas Fok genoemdquote:Op zondag 13 februari 2022 00:46 schreef Was-beer het volgende:
Ja of post van verknipte vrouwen die vallen op foute types. Kreeg Charles Manson zelfs in de gevangenis.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB love week - 12 februari 2022. https://streamable.com/uqr1mo
Post voor bewoners deel 1 - 12 februari 2022. https://streamable.com/t4bbf4
Post voor bewoners deel 2 - 12 februari 2022. https://streamable.com/s0menr
Post voor bewoners deel 3 - 12 februari 2022. https://streamable.com/0boab7
Dankjewel en ik kijk altijd jouw filmpjes. 👍🏻🥰
"‘Lieve Leroy, ik vond het zielig toen je moest huilen om steen, papier, schaar".quote:Op zondag 13 februari 2022 01:10 schreef cheanny het volgende:
Benny K3 kaartje naar Michelquote:Op zondag 13 februari 2022 01:14 schreef freaky40 het volgende:
Wie van Fok heeft vorig jaar een kaartje gestuurd?
Was dat niet @Benny?quote:Op zondag 13 februari 2022 01:14 schreef freaky40 het volgende:
Wie van Fok heeft vorig jaar een kaartje gestuurd?
quote:Op zondag 13 februari 2022 01:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"‘Lieve Leroy, ik vond het zielig toen je moest huilen om steen, papier, schaar".
Wat goed dat je als eerste zag dat de hottub open was.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:10 schreef cheanny het volgende:
ik gok voor hem meer russisch roulet met nare afloop deze weekquote:Op zondag 13 februari 2022 01:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij hoopt op een Russische kaart natuurlijk.
Hij vertelde dat zijn moeder er meerdere had verstuurdquote:Op zondag 13 februari 2022 01:12 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik hoorde hem zeggen van zijn moeder, klanten, tante
Haha nummer 6quote:Op zondag 13 februari 2022 01:18 schreef Krambo het volgende:
Leroy vindt weer een kaartje van z'n moeder, met muziekje
Ja, sorryquote:Op zondag 13 februari 2022 01:18 schreef Adat231 het volgende:
volgens mij heeft leroy alleen post van zijn moeder
Die heeft dan ook geen emoties.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die slapen de eerste uren nog niet, ze zijn helemaal opgewonden. Alleen Kristof ligt al in bed
Misschien voor hem bijzonder.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja maar hij benadrukt dat altijd op zo’n overdreven manier.
Mssn geen post van zijn relatie, die hij omschreef als: het is ingewikkeld en teleurgesteld.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:21 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Die heeft dan ook geen emoties.
quote:Op zondag 13 februari 2022 01:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Febo een paar dagen geleden de moeder van Leroy gebeld, hij heeft geen valentijnspost ontvangen kunt u war regelen dat hij er toch een paar kaarten krijgt.
quote:Op zondag 13 februari 2022 01:21 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Die heeft dan ook geen emoties.
I will always love youquote:Op zondag 13 februari 2022 01:18 schreef Krambo het volgende:
Leroy vindt weer een kaartje van z'n moeder, met muziekje
Zal ook veel post zijn van familie, vrienden en collega'squote:Op zondag 13 februari 2022 01:24 schreef Silves het volgende:
ff terug..![]()
![]()
De wannabees lezen steeds dezelfde post terug? hoe zielig ben je als je naar die mensen een kaart stuurt, de kids verplicht hun naam onder de kaart te zetten..maar komt natuurlijk van mam en pap...of sommige wankers...nou ja zeg...steek je kaarten van 9 jarige in je reet...
Raar dat hij zich zo afzondert. Geen goede post?quote:Op zondag 13 februari 2022 01:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die slapen de eerste uren nog niet, ze zijn helemaal opgewonden. Alleen Kristof ligt al in bed
I rest my casequote:Op zondag 13 februari 2022 01:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn geen post van zijn relatie, die hij omschreef als: het is ingewikkeld en teleurgesteld.
Hij vertelde vanmiddag dat hij hoopte op post van zijn (ex) vriendin. Mssn niet gekomen en nu verdrietigquote:Op zondag 13 februari 2022 01:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Raar dat hij zich zo afzondert. Geen goede post?
Volgens mij wil Kristof gewoon zijn slaap pakken, heeft eerder ook eens gezegd, dat het nog een overblijfsel is van sport carrière.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Raar dat hij zich zo afzondert. Geen goede post?
quote:Op zondag 13 februari 2022 01:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij vertelde vanmiddag dat hij hoopte op post van zijn (ex) vriendin. Mssn niet gekomen en nu verdrietig
Maar ook geen kijkerspost????quote:Op zondag 13 februari 2022 01:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij vertelde vanmiddag dat hij hoopte op post van zijn (ex) vriendin. Mssn niet gekomen en nu verdrietig
*meld zich afquote:
*meld zich afquote:Op zondag 13 februari 2022 01:30 schreef Krambo het volgende:
Ik hoor dat ze kaartjes van 5 jarige kinderen krijgen, welke ouders laten hun jonge kinderen naar BB kijken
Ouders die hun kinderen als excuus gebruiken om hun kaartje het BB-huis in te krijgen?quote:Op zondag 13 februari 2022 01:30 schreef Krambo het volgende:
Ik hoor dat ze kaartjes van 5 jarige kinderen krijgen, welke ouders laten hun jonge kinderen naar BB kijken
Dat hoop ik dan maar..quote:Op zondag 13 februari 2022 01:32 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ouders die hun kinderen als excuus gebruiken om hun kaartje het BB-huis in te krijgen?
je hebt toch wel een kaartje naar Vera gestuurd hèquote:Op zondag 13 februari 2022 01:31 schreef mario390 het volgende:
0:45 terug gezien omdat ik om 23:30
eingeschllafen ben, ze hebben nog briefes
gelezen
mario de mailman ...quote:Op zondag 13 februari 2022 01:31 schreef mario390 het volgende:
0:45 terug gezien omdat ik om 23:30
eingeschllafen ben, ze hebben nog briefes
gelezen
Eens, erg zorgzaam en voegt wat toe. Af en toe even een uitspraak die fout klinkt, maar als je de context erbij hoort heeft hij nooit slechte intenties. Speelt gewoon het spel op de bal i.p.v. op de man. Top 3!quote:Op zondag 13 februari 2022 01:32 schreef Silves het volgende:
Kristof gezellig de kaarsjes aan..goeie gast..
top 1...weet nog steeds niet welke uitspraken hij doet?...maar de uitspraken van Nawel en Grace gaan echt een stuk harder en gemener, hij heeft humor die vele niet begrijpen..( mijn mening)quote:Op zondag 13 februari 2022 01:35 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Eens, erg zorgzaam en voegt wat toe. Af en toe even een uitspraak die fout klinkt, maar als je de context erbij hoort heeft hij nooit slechte intenties. Speelt gewoon het spel op de bal i.p.v. op de man. Top 3!
Stemmen? ik ben zo terug.....quote:Op zondag 13 februari 2022 01:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie hebben jullie genomineerd? Ik heb toch 2 x Nawel gedaan. Ga er van uit dat Leroy door de groep wel genomineerd wordt
Valt meer op gok ik, Nawel is de negativiteit zelfequote:Op zondag 13 februari 2022 01:38 schreef Silves het volgende:
[..]
top 1...weet nog steeds niet welke uitspraken hij doet?...maar de uitspraken van Nawel en Grace gaan echt een stuk harder en gemener, hij heeft humor die vele niet begrijpen..( mijn mening)
Ik zag Kristof met een mierzoete hartvormige lolly in zijn mond, geen kleine overigensquote:Op zondag 13 februari 2022 01:37 schreef Cosima het volgende:
Ben aan het terugkijken maar wat hebben ze te vreten gekregen want Tobias zegt nu voor de vijfde keer, niet overdreven, iets over dat hij zoveel suikers niet gewend is
heb zo'n schurfthekel aan mensen die vaak benoemen dat iets te vet te zoet of teveel is geweest. Zeker als je zelf nog lekker aan het eten bent
https://i.gyazo.com/fdaab05e7fbc14ed7928727f347666f1.gifquote:Op zondag 13 februari 2022 01:37 schreef Cosima het volgende:
Ben aan het terugkijken maar wat hebben ze te vreten gekregen want Tobias zegt nu voor de vijfde keer, niet overdreven, iets over dat hij zoveel suikers niet gewend is
heb zo'n schurfthekel aan mensen die vaak benoemen dat iets te vet te zoet of teveel is geweest. Zeker als je zelf nog lekker aan het eten bent
Is zijn moeder...of zijn bovenbuurvrouw(tje) of zijn 2 russen die wachten op een greencard..quote:Op zondag 13 februari 2022 01:40 schreef Cosima het volgende:
Leroy leest een kaartje voor ; "je dochter zal trots zijn als ze je avonturen terugkijkt of als je haar de verhalen verteld".
sorryyy maar waar kijkt deze vrouw naar?
Gaat denk ik ook om zijn dominante gedrag bij spellen enz. Op FB heeft hij bij de nominatie-poll nu ruim 2x zoveel stemmen nu als Nawel die op 2 staat: https://www.facebook.com/(...)ts/3129611050619799/quote:Op zondag 13 februari 2022 01:38 schreef Silves het volgende:
[..]
top 1...weet nog steeds niet welke uitspraken hij doet?...maar de uitspraken van Nawel en Grace gaan echt een stuk harder en gemener, hij heeft humor die vele niet begrijpen..( mijn mening)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 13 februari 2022 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst welterusten ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leroy is dominant...Kris is een aanmoediger, een sportman en 1tje die iedereen ook de winst gunt, zo niet dan mag hij toch zeker ook zijn spel spelen zoals ieder ander...quote:Op zondag 13 februari 2022 01:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gaat denk ik ook om zijn dominante gedrag bij spellen enz. Op FB heeft hij bij de nominatie-poll nu ruim 2x zoveel stemmen nu als Nawel die op 2 staat: https://www.facebook.com/(...)ts/3129611050619799/
Drank en zoetigheid.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:37 schreef Cosima het volgende:
misschien wordt het goedmaaks.....onee dat mag niet meer.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:52 schreef Silves het volgende:
Vera...het is liefdestime geen murdertime"..hehe iemand die het ziet.
is zij nog wakker?quote:Op zondag 13 februari 2022 01:52 schreef Silves het volgende:
Vera...het is liefdestime geen murdertime"..hehe iemand die het ziet.
Dit kan je toch niet meer serieus nemen toch? een moeder van 36 en een jongen van 24 ofzo, die elkaar op zo,n manier benaderen...dit is nog erger dan die 2 neppers van vorig jaar...quote:Op zondag 13 februari 2022 01:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
misschien wordt het goedmaaks.....onee dat mag niet meer.
35 en 27.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit kan je toch niet meer serieus nemen toch? een moeder van 36 en een jongen van 24 ofzo, die elkaar op zo,n manier benaderen...dit is nog erger dan die 2 neppers van vorig jaar...
stream 2 kijkte ikquote:Op zondag 13 februari 2022 02:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze gaat slapen met big daddy de beer.
En een zoon van 20/21quote:Op zondag 13 februari 2022 01:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit kan je toch niet meer serieus nemen toch? een moeder van 36 en een jongen van 24 ofzo, die elkaar op zo,n manier benaderen...dit is nog erger dan die 2 neppers van vorig jaar...
Yeah right....3 wc aanwezig!...dit gebeurt als de camera op ze zijn gericht, ze lezen een kaart samen kijken elkaar ff aan en hoppa een braziliaans gevecht.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
35 en 27.
Een hoop sexuele spanning die ze niet op een andere manier kwijt kunnen.
Je bedoelt Jill en Thomas.....quote:Op zondag 13 februari 2022 01:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Waarom terugvallen op oudbewoners? kunnen ze ook kitty terug werpen om weer haar keuken op te eisen nu peter weg is..zo erg flauw zijn...een nieuwe bewoner dan maar...quote:Op zondag 13 februari 2022 02:05 schreef Stargazing het volgende:
Ik zou er niet van schrikken als ze er morgen op Valentijn Dimi terug ingooien voor een dag
Klinkt spannender dan het isquote:Op zondag 13 februari 2022 02:07 schreef freaky40 het volgende:
Breaking Grace en Tobias samen in bed!
ja als vrienden natuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2022 02:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je bedoelt Jill en Thomas.....
Want die andere ontmoeten elkaar nog steeds.
Had kitty een relatie in het huis dan ? nee.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Waarom terugvallen op oudbewoners? kunnen ze ook kitty terug werpen om weer haar keuken op te eisen nu peter weg is..zo erg flauw zijn...een nieuwe bewoner dan maar...
En daar snijd hij zich enorm in zijn vingers want Leroy en Vera er op is Leroy weg...sowieso.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:09 schreef pecla het volgende:
Ja hoor Leroy begint alweer over het nomineren tegen Nawel, hij wil Vera erop zetten. Nawel is bang dat zij erop komt te staan tegen Leroy en zegt dat Nous dit keer met hun mee moet stemmen en ze morgen bij elkaar moeten komen. Als Nous erbij komt stoppen ze het gesprek snel
Ik kan niet wachten om zijn gezicht te zien deze week. " De kijker heeft beslist"quote:Op zondag 13 februari 2022 02:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En daar snijd hij zich enorm in zijn vingers want Leroy en Vera er op is Leroy weg...sowieso.
Als Vera zo stijfjes blijft, houd de FEBO Leroy er wel in, die videoboodschap van Dimi is de laatste boeiende content die zij gaat leveren ben ik bangquote:Op zondag 13 februari 2022 02:12 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om zijn gezicht te zien deze week. " De kijker heeft beslist"
Oh oke dacht dat klitty klaar kwam telkens als ze haar keukengerei vast hadquote:Op zondag 13 februari 2022 02:10 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Had kitty een relatie in het huis dan ? nee.
Vorig jaar hebben ze Thomas er ook even terug ingegooid.
Ik heb het niet over permanent terugkomen he, gewoon 1 dag voor valentijn
Het word FEbo al te heet onder de voeten, als hij de pin niet had gepakt was hij deze week al weg.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:12 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Als Vera zo stijfjes blijft, houd de FEBO Leroy er wel in, die videoboodschap van Dimi is de laatste boeiende content die zij gaat leveren ben ik bang
Ja, inderdaad hij zal van je winnen, dan ga je je toch afvragen heeft het nog wel zin.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:17 schreef Yolk het volgende:
Als Leroy wint van wie dan ook, is dat een blamage.
Tja maandag tv 14 febr...net op tijd alles gemonteerd..quote:Op zondag 13 februari 2022 02:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat een tijdstip om post te geven zeg, had het morgenochtend gedaan dan, hadden de streamers er ook wat aan gehad die betijds na bed gaan of in slaap vallen zoals ik whahah maar alsnog belachelijke tijdstip!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
quote:Op zondag 13 februari 2022 02:17 schreef Silves het volgende:
Vera heeft zich zelf vergast zeg ze...dammn spruitjes
BB vips, zo als in australie... raymond van het groenewoud en de verhulsjes, urbanus en kabouter plop ofzo...mag jij de hollenders kiezen..quote:Op zondag 13 februari 2022 02:27 schreef Stargazing het volgende:
FEBO gooi er volgende week eens 2 uit (Leroy en Nawel) en gooi er een nieuw interessante Belg in alsjeblieft. of Als je er 3 wil doen mag Kristof ook gaan en dan 2 nieuwe Belgen
maar op stream 2 is geen geluid, waar zei zij dat? op 1 ?quote:Op zondag 13 februari 2022 02:17 schreef Silves het volgende:
Vera heeft zich zelf vergast zeg ze...dammn spruitjes
grappig dat je de verhulstjes zegt ik zie Viktor Verhulst hier nog wel aan meedoen in een vips editie. Gooi er Jeroom ook maar bij.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:30 schreef Silves het volgende:
[..]
BB vips, zo als in australie... raymond van het groenewoud en de verhulsjes, urbanus en kabouter plop ofzo...mag jij de hollenders kiezen..
02:17:16quote:Op zondag 13 februari 2022 02:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar op stream 2 is geen geluid, waar zei zij dat? op 1 ?
Ze hebben de post wel gefilterd denk alle haat berichten komen niet doorquote:Op zondag 13 februari 2022 01:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is het toch ook. Als je zoveel liefde krijgt en merkt dat mensen achter je staan.
Ik kwam niet op zijn naam, diegene met die reuze snor?quote:Op zondag 13 februari 2022 02:33 schreef Stargazing het volgende:
[..]
grappig dat je de verhulstjes zegt ik zie Viktor Verhulst hier nog wel aan meedoen in een vips editie. Gooi er Jeroom ook maar bij.
maar ik ken echt geen Bn'ers
Het is sowieso een domme keus want Hanna en Grace gaan sowieso niet op Vera dus misschien komt ze er niet eens op. En Nous is ook nog maar afwachten want die kreeg weer een flinke sneer van Leroy en fluisterde een tijdje later dat ze "het had gehad en de game nu heel anders gaat spelen, en daarna volgens mij "ik ga aan Salar denken"quote:Op zondag 13 februari 2022 02:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En daar snijd hij zich enorm in zijn vingers want Leroy en Vera er op is Leroy weg...sowieso.
Denk ook niet dat ze die veel krijgen. Die stoete keyboard warriars zullen geen kaarten sturen. Tobias stond deze week op 1 in de poll.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:35 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ze hebben de post wel gefilterd denk alle haat berichten komen niet door![]()
Heb het idee dat ze niet hoeven te nomineren. Was vorig jaar ook.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:38 schreef pecla het volgende:
[..]
Het is sowieso een domme keus want Hanna en Grace gaan sowieso niet op Vera dus misschien komt ze er niet eens op. En Nous is ook nog maar afwachten want die kreeg weer een flinke sneer van Leroy en fluisterde een tijdje later dat ze "het had gehad en de game nu heel anders gaat spelen, en daarna volgens mij "ik ga aan Salar denken"
Zeer genoten!!!!! Thank youuuuuuuu. Dat is pas tv.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze is ook geweldig: Brian betrapt Huub en Amanda in bed.![]()
Haat en liefde passen niet bij elkaar.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:35 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ze hebben de post wel gefilterd denk alle haat berichten komen niet door![]()
Dat zou goed kunnen ja. Dan komen dus Kristoff, Leroy en Nawel op de bank. En afgaande op de polls zou Kristoff er dan uit lijken te gaan maar er moet een Nederlander uit dus gelukkig wordt het dan toch zeker Leroyquote:Op zondag 13 februari 2022 02:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze niet hoeven te nomineren. Was vorig jaar ook.
Toen met Michel en Jerrel en ?
Was ook alleen publiek.
zeker nietquote:Op zondag 13 februari 2022 02:05 schreef Stargazing het volgende:
Ik zou er niet van schrikken als ze er morgen op Valentijn Dimi terug ingooien voor een dag
ja en zijn droge humorquote:Op zondag 13 februari 2022 02:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik kwam niet op zijn naam, diegene met die reuze snor?
Ik weet niet welke polls je hebt gezien maar Leroy bungelt overal ver onderaan na zijn pervers alfamannetjes gedrag van de afgelopen week.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:50 schreef pecla het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja. Dan komen dus Kristoff, Leroy en Nawel op de bank. En afgaande op de polls zou Kristoff er dan uit lijken te gaan maar er moet een Nederlander uit dus gelukkig wordt het dan toch zeker Leroy
https://streamable.com/bgqdvequote:Op zondag 13 februari 2022 00:46 schreef Was-beer het volgende:
Top! Missie geslaagd! Leuk hoor.quote:Op zondag 13 februari 2022 06:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
DAT WAS MIJN TEKST![]()
![]()
![]()
Hij heeft mijn kaart
![]()
![]()
Yes!!quote:Op zondag 13 februari 2022 06:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
DAT WAS MIJN TEKST![]()
![]()
![]()
Hij heeft mijn kaart
![]()
![]()
Deze, hier staat Kristoff veruit bovenaan met 5400 stemmen(ruim 2x zoveel als Nawel die op de voet gevolgd wordt door Leroy)quote:Op zondag 13 februari 2022 04:55 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik weet niet welke polls je hebt gezien maar Leroy bungelt overal ver onderaan na zijn pervers alfamannetjes gedrag van de afgelopen week.
Kristoff zal het echt niet afleggen van hem.
Dat zegt niks, nu worden de stemmen verdeeld. Als er maar 2 of 3 straks opstaan, gaan al die andere stemmen maar Kristof.quote:Op zondag 13 februari 2022 07:06 schreef pecla het volgende:
[..]
Deze, hier staat Kristoff veruit bovenaan met 5400 stemmen(ruim 2x zoveel als Nawel die op de voet gevolgd wordt door Leroy)
https://www.facebook.com/(...)ts/3129611050619799/
Ik weet nog steeds niet waar wij voor moeten nomineren. Raar dat ze dat niet bekend maken.quote:Op zondag 13 februari 2022 07:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zegt niks, nu worden de stemmen verdeeld. Als er maar 2 of 3 straks opstaan, gaan al die andere stemmen maar Kristof.
Cool!quote:Op zondag 13 februari 2022 06:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
DAT WAS MIJN TEKST![]()
![]()
![]()
Hij heeft mijn kaart
![]()
![]()
Wat leuk, ik zag je kaarten net hier staan, je hebt er wel werk van gemaaktquote:Op zondag 13 februari 2022 06:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
DAT WAS MIJN TEKST![]()
![]()
![]()
Hij heeft mijn kaart
![]()
![]()
Vooropgesteld dat ik me ook niet voor kan stellen dat Leroy niet naar huis gaat(zelfs al zou die niet de meeste stemmen hebben stuurt BB hem echt wel weg denk ik).Maar Kristoff ligt ook al vanaf t begin onder vuur door zijn uitspraken/bazigheid en de gestuurde tv beelden waardoor het lijkt alsof hij het spel heel vies speelt itt de groene kamerquote:Op zondag 13 februari 2022 07:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zegt niks, nu worden de stemmen verdeeld. Als er maar 2 of 3 straks opstaan, gaan al die andere stemmen maar Kristof.
Wat leuk Kinga.quote:Op zondag 13 februari 2022 06:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
DAT WAS MIJN TEKST![]()
![]()
![]()
Hij heeft mijn kaart
![]()
![]()
Ja ze zijn wel gelijk goed wakker hequote:
Nog helemaal hyper jaquote:Op zondag 13 februari 2022 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn wel gelijk goed wakker he
Facebook polls zeggen helemaal niks. Die zitten er zó vaak compleet naast. Die polls zijn 100% afhankelijk van het groepje waardoor het gepost wordt en het sentiment wat daar die dag/week leeft.quote:Op zondag 13 februari 2022 08:16 schreef pecla het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat ik me ook niet voor kan stellen dat Leroy niet naar huis gaat(zelfs al zou die niet de meeste stemmen hebben stuurt BB hem echt wel weg denk ik).Maar Kristoff ligt ook al vanaf t begin onder vuur door zijn uitspraken/bazigheid en de gestuurde tv beelden waardoor het lijkt alsof hij het spel heel vies speelt itt de groene kamer
Maar in deze toch vrij grote poll heeft Kristoff in zijn eentje net zoveel stemmen gekregen als alle andere inwoners bij elkaar. Dus zelfs als (zga) alle andere stemmers dan Kristoff erin willen houden zou die op basis van deze poll nog steeds eruit gaan. En degene die Vera en Salar eruit wilde hebben(de nr's 4 en 5 in deze poll zullen eerder voor Nawel/Leroy gaan)
Volgens mij waren toen Zoey, Michel en Jill genomineerd.quote:Op zondag 13 februari 2022 02:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze niet hoeven te nomineren. Was vorig jaar ook.
Toen met Michel en Jerrel en ?
Was ook alleen publiek.
Ja, helemaal hyper. Nawel nog in d'r bed. Same old, same old.quote:Op zondag 13 februari 2022 08:24 schreef engine het volgende:
[..]
Nog helemaal hyper ja
Echt benieuwd vandaag
Je hebt nu weer de tijd om lekker te kijken?quote:Op zondag 13 februari 2022 08:24 schreef engine het volgende:
[..]
Nog helemaal hyper ja
Echt benieuwd vandaag
Jup kan vandaag weer de hele dag kijkenquote:Op zondag 13 februari 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt nu weer de tijd om lekker te kijken?
Ben ook benieuwd wat de 'love' week gaat inhouden
Ze zitten op bed kaartjes te lezenquote:Op zondag 13 februari 2022 08:32 schreef Koos1958 het volgende:
Wel weer heel tekenend voor de groene kamer om gelijk nadat ze weer op de slaapkamer zitten gaan beginnen over stemmen op vera en nog iemand. Die kunnen nooit eens gezellig doen is alleen maar negatief wat er uit die kelen komt
Ah okayquote:Op zondag 13 februari 2022 08:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb het over vannacht, sorry had ik erbij moeten zetten
Gisteravond toen Vera vertelde over de videoboodschap moest hij echt moeite doen om niet te ontploffenquote:Op zondag 13 februari 2022 08:37 schreef Angelflush het volgende:
Tobias en Grace hebben armbandjes gekregen, laten het zien aan Julio. Leroy staat er ook bij , maar de manier waarop hij kijkt is pure jaloezie.
Ja, dat geeft een lekker krokantje aan het etenquote:Op zondag 13 februari 2022 08:41 schreef Koos1958 het volgende:
Staat die julio weer de hele tijd de krabben aan zijn gezicht tijdens het koken
Ik geniet hiervan, ZO leukquote:Op zondag 13 februari 2022 08:44 schreef Angelflush het volgende:
Kaart van Kinga zit Tobias nu te bekijken en hij vind m geweldig.
Nou dit is geen Facebookgroepje met dik 53.000 leden(veruit de grootste want alle andere die ik tegen ben gekomen hebben er maar hooguit paar duizend) dus geeft wel aan dat Kristoff ook slecht valt(maar op Twitter toch lag die samen met Dimi toch ook flink onder vuur vanwege hun uitspraken en bij hem ook nog zijn bazigheid. Maar Leroy gaat er echt wel uit hoor al is het alleen maar omdat er anders nog maar 3 Belgen inzitten(tegenover 6 Nederlanders)quote:Op zondag 13 februari 2022 08:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Facebook polls zeggen helemaal niks. Die zitten er zó vaak compleet naast. Die polls zijn 100% afhankelijk van het groepje waardoor het gepost wordt en het sentiment wat daar die dag/week leeft.
quote:Op zondag 13 februari 2022 08:44 schreef Angelflush het volgende:
Kaart van Kinga zit Tobias nu te bekijken en hij vind m geweldig.
Misschien kom je hem tegen in de Filmpjes van @DGK_Tegengasquote:Op zondag 13 februari 2022 08:47 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand de Disney kaart gespot bij Vera van @:Greysbones?
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:18 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze nu uiteindelijk een hele stapel gekregen??
Ja .. uitzending voor maandag moet klaar hequote:Op zondag 13 februari 2022 09:18 schreef greysbones het volgende:
Tjo ge jonguh die FEBO maakt er een potje van door dit soort dingen op zaterdag te doenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja .. uitzending voor maandag moet klaar he
Gaan strijden om een pin zou een evt (zieke) twist van BB kunnen zijn maar om degene die de kijkers weg willen hebben juist immuniteit te geven dat geloof ik nooit. Dat slaat nergens op en dan keer je de kijkers juist helemaal van je af. Het ligt meer voor de hand dat het toch gewoon met nomineren te maken heeft want de kijker had toch juist meer invloed dit jaar(maar misschien maar 1 bv en 1 of 2 andere door de bewoners dat kan)quote:Op zondag 13 februari 2022 09:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vorig jaar de kijkers de genomineerde mochten bepalen
[ afbeelding ]
De vraag van dit jaar
[ afbeelding ]
Ik denk dat we niet mogen bepalen wie genomineerd word door de vraagstelling. Wie zou je nomineren. Ik denk dat de kans bestaat dat degene die bovenaan staat gaan strijden voor of een pin of dat ze van het bord worden gehaald.
Dat hele meer invloed is nog niet 1 keer naar boven gekomenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:21 schreef pecla het volgende:
[..]
Gaan strijden om een pin zou een evt (zieke) twist van BB kunnen zijn maar om degene die de kijkers weg willen hebben juist immuniteit te geven dat geloof ik nooit. Dat slaat nergens op en dan keer je de kijkers juist helemaal van je af. Het ligt meer voor de hand dat het toch gewoon met nomineren te maken heeft want de kijker had toch juist meer invloed dit jaar(maar misschien maar 1 bv en 1 of 2 andere door de bewoners dat kan)
yep hier de filmpjes, die Van @Kinga is voorgelezen hoor hier https://streamable.com/bgqdvequote:Op zondag 13 februari 2022 09:18 schreef greysbones het volgende:
Moet voor de FEBO redactie niet te veel op werken gaan lijken hé.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tjo ge jonguh die FEBO maakt er een potje van door dit soort dingen op zaterdag te doen
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
yep hier de filmpjes, die Van @:Kinga is voorgelezen hoor hier https://streamable.com/bgqdve
Post voor bewoners deel 1 - 12 februari 2022. https://streamable.com/t4bbf4
Post voor bewoners deel 2 - 12 februari 2022. https://streamable.com/s0menr
Post voor bewoners deel 3 - 12 februari 2022. https://streamable.com/0boab7
Nou..quote:Op zondag 13 februari 2022 09:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Moet voor de FEBO redactie niet te veel op werken gaan lijken hé.
Die was gisteravond al heel emotioneelquote:Op zondag 13 februari 2022 09:25 schreef juul. het volgende:
Kristof is wat stilletjes, heeft hij ook veel kaarten gekregen?
Heb hem niet met heel veel kaarten gezien, maar denk dat hij vooral ook nadenkt over zijn 'ex' en daar stiekem een berichtje van had gehoopt te krijgen.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:25 schreef juul. het volgende:
Kristof is wat stilletjes, heeft hij ook veel kaarten gekregen?
Nou tot afgelopen week mochten we nog wel stemmen welke bewoner een beloning kreeg toch(al weet ik niet meer of het veel voorstelde want eerste weken volgde ik het een stuk minder). Maar vorige week was dat verwenbad van Grace de laatste keer en niet veel bijzonders. Maar had er idd meer van verwacht jaquote:Op zondag 13 februari 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hele meer invloed is nog niet 1 keer naar boven gekomen
Afgelopen week was de hele week wie de grootste angst zou moeten krijgen. Hebben we niks van gezien ..quote:Op zondag 13 februari 2022 09:29 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou tot afgelopen week mochten we nog wel stemmen welke bewoner een beloning kreeg toch(al weet ik niet meer of het veel voorstelde want eerste weken volgde ik het een stuk minder). Maar vorige week was dat verwenbad van Grace de laatste keer en niet veel bijzonders. Maar had er idd meer van verwacht ja
Heb je het idee dan dat je meer inbreng hebt.. dergelijke vragen had je vorig jaar ook al.. en soms lijkt het alsof ze die open laten staan en er niet meer aandenken tot het eind van de weekquote:Op zondag 13 februari 2022 09:29 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou tot afgelopen week mochten we nog wel stemmen welke bewoner een beloning kreeg toch(al weet ik niet meer of het veel voorstelde want eerste weken volgde ik het een stuk minder). Maar vorige week was dat verwenbad van Grace de laatste keer en niet veel bijzonders. Maar had er idd meer van verwacht ja
Dat was het clownsfilmpje dat Vera in de gameroom te zien kreegquote:Op zondag 13 februari 2022 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Afgelopen week was de hele week wie de grootste angst zou moeten krijgen. Hebben we niks van gezien ..
Vera en haar clownfobie zaten 90 seconden in de live, uitvoering was een faal, maar de kijker had beslist.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Afgelopen week was de hele week wie de grootste angst zou moeten krijgen. Hebben we niks van gezien ..
Ja uiteindelijk op vrijdag Vera achter een SLquote:Op zondag 13 februari 2022 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Stagiair heeft kaartje voor Leroy moeten schrijven
[ afbeelding ]
Dat moment stond al gepland vanaf het moment dat die clown het huis in kwam ..die stemming was daar niet echt voor nodig.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat was het clownsfilmpje dat Vera in de gameroom te zien kreeg
Vraag me toch of hoe het stageverslag van de stagiaire eruit ziet aan het eindequote:Op zondag 13 februari 2022 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Stagiair heeft kaartje voor Leroy moeten schrijven
[ afbeelding ]
Ja maaaaarquote:Op zondag 13 februari 2022 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat moment stond al gepland vanaf het moment dat die clown het huis in kwam ..die stemming was daar niet echt voor nodig.
Vast een stagiairequote:Op zondag 13 februari 2022 09:33 schreef just me het volgende:
Maar wie was die clown, gelakte nagels, veel ringen ?
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:33 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Vraag me toch of hoe het stageverslag van de stagiaire eruit ziet aan het einde
Oh ja idd, had niet gestemd want vergat naar de pagina te gaan dus was daar niet mee bezig. Maar idd dat is wel behoorlijk schandalig. Ik weet niet of er heftige keuzes tussen zaten want daar is dan veel op gestemd waarschijnlijk dus wel minachting van de stemmers om er dan niks mee te doenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb stage gelopen bij de FEBOquote:Op zondag 13 februari 2022 09:33 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Vraag me toch of hoe het stageverslag van de stagiaire eruit ziet aan het einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag stemmenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vorig jaar de kijkers de genomineerde mochten bepalen
[ afbeelding ]
De vraag van dit jaar
[ afbeelding ]
Ik denk dat we niet mogen bepalen wie genomineerd word door de vraagstelling. Wie zou je nomineren. Ik denk dat de kans bestaat dat degene die bovenaan staat gaan strijden voor of een pin of dat ze van het bord worden gehaald.
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Even geteld .. ik tel 10 kaarten die Leroy heeft gekregen.Allemaal ban zijn moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nou nou, het is geen leuke jongen, maar om nou zijn moeder overal te bannen gaat wat ver hoorquote:
Vergeet niet, ik heb post mogen openen en lezen, en voor clown mogen spelen.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb stage gelopen bij de FEBO
Zaterdagsnachts mocht ik de camera bedienen of als er een sl was mocht ik de knop indrukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |