Als Thomas eigenlijk het rode scherm had gehad wel...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Dat vraagteken had echt 0 invloed toch?
Tenzij Thomas zijn test heel slecht had gemaakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Dat vraagteken had echt 0 invloed toch?
Was dat maar zo........al is hij wel echt ook een leuke deelnemerquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tenzij Thomas zijn test heel slecht had gemaakt.
Als hij de verkeerde kandidaat had uitgekozen, dan telde zijn test ineens weer mee. En dan zou het kunnen dat hij alsnog naar huis moest, als hij zijn test slecht had gemaakt.
In theorie kan het alleen Kim of Everon zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:39 schreef golfer het volgende:
Jammer, mijn kijkcijferkanon is er uit.![]()
Nu moet Fresia met haar zwarte mollenpakje en haar zwarte mollenpetje wel de mol zijn.
Kim-Lian als reservemol.
Maar dan had hij het nooit goed gehad.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als Thomas eigenlijk het rode scherm had gehad wel...
We zullen het volgende week weten. Fresia kan dan namelijk niet de finale halen.quote:
Waarom staat er in de titel 2014, maar in het filmpje 2013quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:43 schreef tralalala het volgende:
Ik weet niet welke ik erger vind.
@:johannes_vermeer
Opnames: 2013quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom staat er in de titel 2014, maar in het filmpje 2013![]()
![]()
Dat hangt natuurlijk van de mol af. Wanneer Kim de mol is dan had dit voor de test niets uitgemaakt (niemand gaat meer lopen spreiden).quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:13 schreef MaJo het volgende:
Dat die vrijstelling voor de finale betekende dat de mol in zicht zou zijn vond ik zo vreselijk voor de hand liggend, het verbaasde me dat behalve Laetitia, niemand dat door had. En hier blijkbaar ook niet
Zou best kunnen dat dit is voorgekomen, maar in de meeste gevallen niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:13 schreef MaJo het volgende:
Was het trouwens vroeger niet zo dat je met een groene vrijstelling gewoon een groen scherm te zien kreeg, ook al had je de test als slechtste gemaakt? Ik vul steeds in de prono in dat er niemand uitgaat maar als dat niet (meer) zo werkt dan is dat nogal zinloos geweest
Er was nog iemand die veel op het strand keek.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:13 schreef MaJo het volgende:
Dat die vrijstelling voor de finale betekende dat de mol in zicht zou zijn vond ik zo vreselijk voor de hand liggend, het verbaasde me dat behalve Laetitia, niemand dat door had. En hier blijkbaar ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |