SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Het was geen spoiler. In plaats van toe te geven, volg je hetzelfde pad als D.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Chill. We komen er wel uit. En je weet ook dat je beter dergelijke zaken in het feedbacktopic of met een TR, dan paniek te zaaien in het topic.
De TT is nu inderdaad aangepast door je eigen neutrale TT. Het is opgelost.
De algemene regel is: geen spoilers in de TT. Dat wil zeggen: geen spelverloop. Peter is weg, oid. geeft teveel weg voor mensen die op een later moment willen kijken en er wel mee geconfronteerd worden. Het topic valt te vermijden, de TT niet
helemaal met je eensquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het was geen spoiler. In plaats van toe te geven, volg je hetzelfde pad als D.
Hulde voor DOT, die het wel eerlijk toegeeft. Pluspunten voor haar.
De theorie was dat de eerste foto op het nominatiescherm naar huis gaat. Tot vandaag klopte dat.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik probeerde het...
Mijn leven:![]()
Dus... nee.
Papi papi.quote:
had gekundquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geen "jammer dat Nawel blijft"
DAT zijn pas spannende streamsquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:12 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaat iemand omleggen vanavond...
Ah, de geweldige (maar verradelijke) kunst van het menselijk brein om patronen te zienquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De theorie was dat de eerste foto op het nominatiescherm naar huis gaat. Tot vandaag klopte dat.
Haha dat zou wat zijn. Geraldine volgende week: "jullie hebben met z'n allen Leroy genomineerd om te mogen blijven".quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een rare vraag. Ze hebben niet gezegd waarvoor te nomineren
Ik was helemaal niet te snelquote:
Nawelquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:13 schreef r0ydr het volgende:
Ben benieuwd maar weet het antwoord denk ik al wie we hier op fok willen nomineren
[poll=3686]
Faal.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:13 schreef r0ydr het volgende:
Ben benieuwd maar weet het antwoord denk ik al wie we hier op fok willen nomineren
[poll=3686]
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:12 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Leroy 100%quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:13 schreef r0ydr het volgende:
[poll=3686]
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:12 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:13 schreef odie22 het volgende:
ik had een TT, dan waren alle mods van FOK komen opdagen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Alt+F4.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:14 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
[..]
Hoe open je een topic?
Grace gestemd. De manipulator in naam van God.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:13 schreef r0ydr het volgende:
[poll=3686]
Vertelquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:13 schreef odie22 het volgende:
ik had een TT, dan waren alle mods van FOK komen opdagen![]()
Is het niet dom om leroy te doen ?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:13 schreef r0ydr het volgende:
[poll=3686]
Gaat je lukken, ik ben er nu ruim 3 jaar af na 46 jaar roken. Echt 'n bevrijding!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:12 schreef jorietje het volgende:
Gut, ik snap als nieuwe dus niks van dat taggen, maar Greys, Lion, uhhhh kak en de rest. Dank voor het steun wensen vanwege het roken. Super lief!
Nee. Je mist "puni" en "waterval"quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:14 schreef danilel het volgende:
[..]
Doe ik het goed, Papi, Papi, Papi?
@als @Je @een @apenstaartje @voor @een @username @typt @Dan @tag @Jequote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:12 schreef jorietje het volgende:
Gut, ik snap als nieuwe dus niks van dat taggen, maar Greys, Lion, uhhhh kak en de rest. Dank voor het steun wensen vanwege het roken. Super lief!
Ik zat op gsm TT te typen en het was al te laat.. 2 min niet verstreken. Niet chill capuchon, zal ik me nu ook boos maken zoals jij dat gedaan hebt vorig topic?quote:
Mooi. Inhoudelijk had je niets te meldenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:09 schreef jooba het volgende: [..] Ik zal bellen om dit door te geven
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |