Haak je ook bij ons aan of ga je met andere mensen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben nu zo blij dat ik een kaartje heb![]()
Ik ga alleenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haak je ook bij ons aan of ga je met andere mensen?
En dat mag ook gewoon!quote:
Ja daar ben ik het mee eens, maar haalt sowieso makkelijk de finale.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:56 schreef Sableheart het volgende:
heerlijke country, de basis van de act staat ook. Dit zou gewoon een makkelijke kwalificatie moeten zijn, en is een goede top 10 kandidaat. Toch mist het voor mijn gevoel net iets om in het rijtje winnaars te passen, ik verwacht nog wel iets sterkers langs te zien komen dit voorseizoen.
Treffend jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:03 schreef Greys het volgende:
"Avicii meets Danny Vera" reageerde iemand op m'n Twitter en ja, verhip.
Ja, hoewel de liedjes flink verschillen, krijg ik er Douwe Bob-vibes bij. Zo’n liedje dat veel mensen waarderen, maar net iets mist om er massaal de telefoon voor te pakken. Ik denk wel finale, maar dan ergens in de middenmoot.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:56 schreef Sableheart het volgende:
heerlijke country, de basis van de act staat ook. Dit zou gewoon een makkelijke kwalificatie moeten zijn, en is een goede top 10 kandidaat. Toch mist het voor mijn gevoel net iets om in het rijtje winnaars te passen, ik verwacht nog wel iets sterkers langs te zien komen dit voorseizoen.
Jouw bliksem-afleider-jinx werkte juist uitstekendquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:51 schreef koffieleuk het volgende:
Yes, mijn jinx in het Vidbir topic had geen effect.
Goed gewerkt Estland
Spanje staat 12equote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:52 schreef Greys het volgende:
En bij de bookies schoot Oekraïne vanavond door naar de 2e plek achter Italië en staat Estland nu... 25e. Hoe dan.
Duitsland staat daar 14e.
Nogmaals, HOE DAN.
Slechts 3 mensen die er hebben ingezet op alles ofzo?
Zakken gaat sowieso niet zo snel, dan moeten er mensen meer geld zetten op de nummers erom heen. Estland zie ik ook niet meteen als winnaar, wel als top 10. Duitsland gaat nog wel zakken langzaam.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:52 schreef Greys het volgende:
En bij de bookies schoot Oekraïne vanavond door naar de 2e plek achter Italië en staat Estland nu... 25e. Hoe dan.
Nogmaals, HOE DAN.
Nog weinig gokkers tot nu toe in dit stadium, die zien niet meteen een winnaar in Estland, en een land kan al gauw vrij laag staan voor wat het levert als het niet van tevoren al hoog stond vanwege verwachtingen vooraf door een goede recente track record of veel media-aandacht.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:52 schreef Greys het volgende:
Nogmaals, HOE DAN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |