SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 12-02-2022 20:56:23 ]Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Blikje? In da water?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:49 schreef Whuzz het volgende:
Peter: Ik vind heeeeelemaaaaaaaal mooi! (IN de water!)
Als Leroy erop komt is hij weg. Het is zelfs geen competitiequote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:49 schreef Lpracing het volgende:
Next week dus Nawel of Leroy er uit.
Ik haat niemand. Ik heb een favoriet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:49 schreef woveleed het volgende:
Hahahahaha ik wist het! Lach me ziek met jullie Nawel haters 😂
Heb ik gedaanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Benny waarom TT gewijzigd?
Moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel dus echt de lieveling van BB
Wie het laatst lacht lacht vaak het best..quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:49 schreef woveleed het volgende:
Hahahahaha ik wist het! Lach me ziek met jullie Nawel haters 😂
In NL kijken heeeeel veel mensen nu naar de Mol .. dus wel zo goed om geen spoilers in de TT te gooien.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
dghdgbkldbsv xwaarom verwijder je me TT kut mods
Nee, gewoon weer nomineren.....groen wordt steeds kleiner vooral als ze die houding blijft aanhouden.quote:
ij zou er tegen zichzelf nog uitliggen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:50 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als Leroy erop komt is hij weg. Het is zelfs geen competitie
Liveshow is een uitzendig toch? Dus geen spoilerquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik gedaan
Geen spoilers in de TT, weet je toch
Ik ook niet. Voor de streams is het beter, dat die roddeltante is geblevenquote:
fok staat niet gelijk aan heel belgie en nl. Kom uit die tunnel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel dus echt de lieveling van BB
Nee dit kon toch niet want deze week was er een Nederlander aan de beurt want ze plande het zo dat het elke week werd afgewisseld. En als ik zei dat dat onzin was en gewoon toeval en net zo goed deze week anders kon zijn kreeg ik te horen dat het toch duidelijk was en als ik dat niet wou zien lag dat aan mijquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:40 schreef freaky40 het volgende:
Salar, safe. Zat er aan te komen en geheel volgens de voorspelling.
Nawel heeft een grote fanbase. Peter alleen wat vaste klanten van de schoenenzaak waar hij werkt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:50 schreef -river- het volgende:
Hoe kan dat nou? Wie stemt er op Nawel? Jammer, Peter moest juist blijven.
het is de live die kun je niet spoilerenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik gedaan
Dit mag niet meer?!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik gedaan
Mijn hoop, wat DOE je !?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:51 schreef danilel het volgende:
en als nawel volgende week tegen leroy staat vrees ik dat ze weer overleefd
We zouden in de COS-TT gewoon niet spoilerenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
@:Benny je kunt de live toch niet spoileren???????
na de 5e is ze weg. tenzij ze er tegen Julio op komt misschien, als Julio hem niet herpaktquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:51 schreef Whuzz het volgende:
Over 4 weken....
"Nawel, je bent voor de ZEVENDE keer genomineerd....."
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:52 schreef Kinga het volgende:
Ohhhh, Nawel is zaterdag 19 feb JARIG. Perfecte dag om exit te gaan
zou dat nou niet zeggen hahaquote:
Jaaa.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:52 schreef Kinga het volgende:
Volgende week gaat Leroyquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:52 schreef lonneberga het volgende:
Intuïtie zegt mij net dat Nawel vlg.week gaat
Nee D. er mogen geen spoilers in die niet in de uitzending zijn geweestquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
We zouden in de COS-TT gewoon niet spoileren
Maar ik ben alweer weg hoor, fijne avond
Als Leroy niet eerder weg is dan zaterdag, gaat Leroy weg.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:52 schreef lonneberga het volgende:
Ja, maar wil je daar dan nog wel blijven.....quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:51 schreef danilel het volgende:
Dit dus. Ik ben geen fan van Nawel maar liever Nawel en wat spanning op de streams dan saaie Peter..quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Voor de streams is het beter, dat die roddeltante is gebleven
Kristof dus weg? Mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
Volgende weer op de bank
Nawee en Salar
En een andere misselijke druioor
Wie blijven weer? Nawee en Salar
Volgende week is Leroy genomineerd. Dat wint Nawel wel hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:52 schreef lonneberga het volgende:
Precies datquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:53 schreef woveleed het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben geen fan van Nawel maar liever Nawel en wat spanning op de streams dan saaie Peter..
Ze is wel de lieveling want wordt veel beter afgespiegeld op tv dan in werkelijkheid, daardoor is ze idd nog relatief populair ja.....nog afgezien van andere dingen waard dat uit blijktquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:52 schreef Elbosia het volgende:
Fi
[..]
fok staat niet gelijk aan heel belgie en nl. Kom uit die tunnel.
Nix mis mee.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
Volgende weer op de bank
Nawee en Salar
En een andere misselijke druioor
Wie blijven weer? Nawee en Salar
Die gaan ze nooit op haar verjaardag buiten zwierenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:52 schreef lonneberga het volgende:
ja zeker wetenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:52 schreef Kinga het volgende:
Hij zou zo maar eens gelijk kunnen krijgenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:54 schreef Lpracing het volgende:
Nawel winnen? Grapjas wel die Peter.
tiktokkersquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:52 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Nawel heeft een grote fanbase. Peter alleen wat vaste klanten van de schoenenzaak waar hij werkt.
Recht op de tt, zelfs.....quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Benny wijzig mijn TT dan naar " De verkeerde persoon is naar huis"
Ik heb recht op de TT man , doe niet flauw
Als die gaat winnen stop ik met kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij zou zo maar eens gelijk kunnen krijgen
Gelul. Zie iets van die blonde doos bv die de hele dag uit dr neus loopt te vreten?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:54 schreef pecla het volgende:
[..]
Ze is wel de lieveling want wordt veel beter afgespiegeld op tv dan in werkelijkheid, daardoor is ze idd nog relatief populair ja.....nog afgezien van andere dingen waard dat uit blijkt
Aangepastquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Benny wijzig mijn TT dan naar " De verkeerde persoon is naar huis"
Ik heb recht op de TT man , doe niet flauw
Het is best druk in de cos nu.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:55 schreef jorietje het volgende:
Moet wel zeggen dat ik het erg veelzeggend vindt hoe mijn Posts genegeerd worden. Ik weet genoeg voor de komende weken
Die 2 waren het meest boos op Peter.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:56 schreef Joyce-43 het volgende:
camera draait alweer weg bij julio en leroy
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:56 schreef mario390 het volgende:
het is vorbij, hoe kreg je dann 4
seiten in dit topic in 4 minutt klaar?
Misschien handig als het duidelijk is wanneer er niet gespoilerd mag wordenquote:
Dat zit er inderdaad dik inquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:51 schreef danilel het volgende:
leroy dusquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:57 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
kan niet nog een belg eruit gaat een nederlander
Ook goed. Mag die kasthomo weg.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:57 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
kan niet nog een belg eruit gaat een nederlander
mopquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:55 schreef jorietje het volgende:
Moet wel zeggen dat ik het erg veelzeggend vindt hoe mijn Posts genegeerd worden. Ik weet genoeg voor de komende weken
Capu heeft/had wel een punt. De live kun je niet spoileren. In plaats van af te taaien, had D. ook zijn ongelijk aan kunnen geven. Ook moet hij dat aan de mods over laten van BB. Niet je macht overal misbruiken.quote:
Samen met nawelquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy moet er zo ontzettend hard uit.
Blikje tegen de raam! Zo is natoooeeer!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben razend , laaiend heb uit frustratie een lege blikje fanta naar het raam gegooid.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:59 schreef danilel het volgende:
laat nawel haar verjaardag maar thuis vieren
Ik zie liever Julio vertrekken. Voegt niks toe. Maar Leroy weg is ook prima.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy moet er zo ontzettend hard uit.
Of dat ze weer een spel voor een vrijstelling mogen spelen. Als die Leroy nog een week vrijgesteld is.....quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hopelijk betekend dat ook diegene genomineerd word en niet vrijgesteld.
Doelde uiteraard op Freaky met z’n alles altijd maar weten. Nog altijd veel liefde naar ieder verderquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
mop
het gaat veel te hard nu om alles te lezen
Toch niet je pc geraakt hèquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben razend , laaiend heb uit frustratie een lege blikje fanta naar het raam gegooid.
Dan maak je geen kans. Half twitter heeft gedragen slipjes en/of naaktfoto's meegestuurd.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:57 schreef jorietje het volgende:
Love week met Valentijn. Uiteraard. Softies
daar moet je juist overheen lezenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:00 schreef jorietje het volgende:
[..]
Doelde uiteraard op Freaky met z’n alles altijd maar weten. Nog altijd veel liefde naar ieder verder![]()
![]()
Dat gaat niet lukken. Nawel wint het makkelijk van Leroy.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:59 schreef Verida het volgende:
Nawel er eerst maar uit, die leroy verdwijnt heus wel,
denk niet dat Febo zal riskeren om Leroy een vrijstelling te geven want dan zakken hun kijkcijfers meteenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of dat ze weer een spel voor een vrijstelling mogen spelen. Als die Leroy nog een week vrijgesteld is.....
Is niet eens nodig, als hij niet 2x achter elkaar Immuniteit had gehad was hij er allang uitgevlogen want wordt zowel bij de bewoners massaal genomineerd en uitgekotst door de kijkersquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Leroy krijgt een toneelhaakje dus.
ik ook 2 xquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:01 schreef Blackprinces het volgende:
Zo gelijk even gestemd.
Nawel dus.
Er gaan er al ontzettend veel op leroy.
Ik las 'n LEGO blikje naar het raam gegooidquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net zoals alles hier moet je ook dat met een korrel zout nemen ... freaky is ok.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:00 schreef jorietje het volgende:
[..]
Doelde uiteraard op Freaky met z’n alles altijd maar weten. Nog altijd veel liefde naar ieder verder![]()
![]()
Die van Salar??quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:01 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Ik snap niet hoe die baard zo mooi kan zijn. Kan er uren naar kijken.
Dank jequote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:01 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik las 'n LEGO blikje naar het raam gegooid![]()
Wie weet met laserquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:01 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Wat maakt dat nou uit.. alleen de laatste COS teltquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
hoeveel COSSEN zijn er door gegaan in het afgelopen uur?
Waarom wel?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:02 schreef mario390 het volgende:
WAAROM HEEFT NAWEL ERST
NIET GEJUICHT??
Daarom in de trant van jullie kunnen meer liefde gebruiken. Daarom mogen jullie spelen voor de immuniteitspinquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of dat ze weer een spel voor een vrijstelling mogen spelen. Als die Leroy nog een week vrijgesteld is.....
Hahaha, jaaa… hey maar ik ben gestopt met roken sinds vandaag; dus ik niet echt in mijn hum. Sorry cos lieverdsquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Net zoals alles hier moet je ook dat met een korrel zout nemen ... freaky is ok.
Oef, gelukkig niet dat volle blikje Jupiler !quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
die krijgen ook veel haat op FBquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:03 schreef suzi1 het volgende:
mooi te zien hoe kristoff en salar nu de boel aan t observeren zijn
ben er ook bang voor.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit BB is wel frustrerend hoor. Wat ik wil dat er gebeurd, komt er niet.
En er zijn maar 4 Belgen over. Dus Nawel gaat sowieso nog even blijvenen er zijn ook weinig vrouwen
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:04 schreef jorietje het volgende:
[..]
Hahaha, jaaa… hey maar ik ben gestopt met roken sinds vandaag; dus ik niet echt in mijn hum. Sorry cos lieverds
Donders Style.quote:
Chill. We komen er wel uit. En je weet ook dat je beter dergelijke zaken in het feedbacktopic of met een TR, dan paniek te zaaien in het topic.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sterke mensen worden helaas altijd gehaat.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
die krijgen ook veel haat op FB
Go jorietje go !! Volhouden!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:04 schreef jorietje het volgende:
[..]
Hahaha, jaaa… hey maar ik ben gestopt met roken sinds vandaag; dus ik niet echt in mijn hum. Sorry cos lieverds
Nawel was de gene die niet wist wat Big Brother was he...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel haar drom komt uit, omdat ze haar verjaardag kan vieren in het huis
Ohw. Salar? Da's toch geen baardquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:03 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Als die van jou net zo mooi is whuzz, dan geldt het ook voor jou! Maar inderdaad salar. Alleen zijn haar is verpest.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:04 schreef jorietje het volgende:
[..]
Was óok geen spoiler want was op tv geweest.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik gedaan
Goed bezigquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:04 schreef jorietje het volgende:
[..]
En al die mensen komen daarna naar hier, geloof er niets vanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In NL kijken heeeeel veel mensen nu naar de Mol .. dus wel zo goed om geen spoilers in de TT te gooien.
het was geen spoilers voor wat nog niet op tv is geweestquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Chill. We komen er wel uit. En je weet ook dat je beter dergelijke zaken in het feedbacktopic of met een TR, dan paniek te zaaien in het topic.
De TT is nu inderdaad aangepast door je eigen neutrale TT. Het is opgelost.
De algemene regel is: geen spoilers in de TT. Dat wil zeggen: geen spelverloop. Peter is weg, oid. geeft teveel weg voor mensen die op een later moment willen kijken en er wel mee geconfronteerd worden. Het topic valt te vermijden, de TT niet
DAT WETEN WIJ OOK NIET SCHREEUWERDquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:02 schreef mario390 het volgende:
WAAROM HEEFT NAWEL ERST
NIET GEJUICHT??
Modfight!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was óok geen spoiler want was op tv geweest.
Who really cares..quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was geen spoilers voor wat nog niet op tv is geweest
jullie verschuiven nu elke keer het lijntje
fijnquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie nog nergens echt fans van Leroy. Dat kan niet lang meer duren denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ben er ook bang voor.
Leroy en Julio zouden best eens de volgende twee kunnen zijn.
En anderen niet. Wat is je punt?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
somige juichen wel als ze blijven
Er loopt er 1tje hier op FOK! rond .. topics vol te trollen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie nog nergens echt fans van Leroy. Dat kan niet lang meer duren denk ik.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
IIIIIIK MOEEEEE SCHREEEEUWWWEEEENquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
DAT WETEN WIJ OOK NIET SCHREEUWERD
ohh ik ben laaiend omdat Nawel mag blijven, niet tegen jouw maatje!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Chill. We komen er wel uit. En je weet ook dat je beter dergelijke zaken in het feedbacktopic of met een TR, dan paniek te zaaien in het topic.
De algemene regel is: geen spoilers in de TT. Dat wil zeggen: geen spelverloop. Peter is weg, oid. geeft teveel weg voor mensen die op een later moment willen kijken en er wel mee geconfronteerd worden. Het topic valt te vermijden, de TT niet
Als Nawel wel gaat juichen schieten de elastiekjes los die zorgen voor die strakke huid in haar gezichtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
Veer !quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:06 schreef Harry het volgende:
Kristof is hierbij de eerste finalist!
Wie wordt de Belgische vrouw naast hem? (Nouchine).
niet doenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
IIIIIIK MOEEEEE SCHREEEEUWWWEEEEN
OMDAT HIER TE SCHNEEELLLLLLLLL GAAAAAAAT
Er was een theorie over foto'squote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De theorie van de foto's kan dus ook in de la.
Niet netjes omdat Peter wel weg moest.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik weet wie.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er loopt er 1tje hier op FOK! rond .. topics vol te trollen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:07 schreef mario390 het volgende:
Dan doen we het trager he Mario...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
IIIIIIK MOEEEEE SCHREEEEUWWWEEEEN
Als het ze niet zint, opzouten maar.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:07 schreef Koos1958 het volgende:
grace en tobias zeuren over het eten dat het geen expeditie robinson is
Traag Traag Traagquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan doen we het trager he Mario...
Er was gisteren iemand verdwaald hier. Die werd hardhandig met de grond gelijk gemaakt hier.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ze moeten niet zeuren .. maar ik snap er ook niks van. Waarom niet gewoon wat gevarieerd eten. Zo nutteloos dit.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:07 schreef Koos1958 het volgende:
grace en tobias zeuren over het eten dat het geen expeditie robinson is
Dit getuigd van klasse Dot. Mijn complimenten. Kunnen enkele mods hier nog een voorbeeld aan nemenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem volgens mij een keer horen zeggen dat hij getatoeeerd is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:03 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Als die van jou net zo mooi is whuzz, dan geldt het ook voor jou! Maar inderdaad salar. Alleen zijn haar is verpest.
Ik probeerde het...quote:
Maar nu hebben we de theorie dat BB het extra aangepast heeft omdat het anders te opvallend zou wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De theorie van de foto's kan dus ook in de la.
Ik zou zoveel kunnen zeggen, maar zwijgen is beter.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
Blablablaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als Nawel wel gaat juichen schieten de elastiekjes los die zorgen voor die strakke huid in haar gezicht
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:08 schreef Tourniquet het volgende:
Beste scenario zou zijn als Leroy door de bewoners wordt genomineerd en dan Nawel door de kijkers. En dat ze dat ook te horen krijgt.
Weten we in ieder geval dat dat niet gaat gebeurenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:00 schreef freaky40 het volgende:
Denk 2 exit volgende week. 1 door de kijker en 1 door de bewoners.
Neeeeej! RELLENquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou zoveel kunnen zeggen, maar zwijgen is beter.
Ik vind het een beetje een rare vraag. Ze hebben niet gezegd waarvoor te nominerenquote:
Bizar, wist niet dat het er zo uit kon gaan zien.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:08 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ik heb hem volgens mij een keer horen zeggen dat hij getatoeeerd is.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |