Dat zou erg leuk zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:53 schreef wimderon het volgende:
Is Kobe Goossens een fenomeen in wording?
Iñigo San Millán bedoel je.quote:
👀quote:« J'ai sprinté pour gagner l'étape, pas pour défendre mon maillot, mais les deux premiers étaient trop forts. Demain, ce sera pour les grimpeurs mais j'essaierai d'être le plus près possible. Ce sera un test pour moi ».
quote:Ik sprintte om de etappe te winnen, niet om mijn trui te verdedigen, maar de eerste twee waren te sterk. Morgen is voor de klimmers, maar ik zal proberen zo dichtbij mogelijk te zijn. Het wordt een test voor mij.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:41 schreef wimderon het volgende:
Hier had een Ghirmay wel bij mogen zitten.
Dat hij daar nog tijd voor heeft tussen al die verkenning van Dwars door Vlaanderen door.quote:
Brenner, daarentegen... De onverbiddelijke DSM-protocollen zullen alle pijlen wel op Henri gericht hebben, maar Herregodts. Op zes minuten binnen bollen, dan doe je niet eens moeite. Het wordt tijd dat Denk een paar telefoontjes pleegt, dit kan zo niet langer.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:08 schreef Columbiafan het volgende:
Steinhauser wel keurig debuut zeg.
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:19 schreef Steven184 het volgende:
Rein is wanhopig opzoek naar de hartjes van @:rellende_rotscholier
[ twitter ]
Volgens PCS nog 6 man in de kopgroep met Schmid, Masnada, Vandenabeele, Hirt, Charmig en Vauquelinquote:Op zondag 13 februari 2022 09:15 schreef franklop het volgende:
4️⃣0️⃣km of battle 👊
And only 9 riders remaining at the front 🥵
🔴Charmig is there with Masnada, Schmid, Brenner, Costa, Gesbert, Vauquelin,Taaramae and Shirt
#TourofOman
Masnada nu met een gaatje.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:55 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Volgens PCS nog 6 man in de kopgroep met Schmid, Masnada, Vandenabeele, Hirt, Charmig en Vauquelin
Het feit dat ik de laatste 5 km een livestream keek met 150 anderen geeft wel weer aan in wat voor niche bubbel we hier zitten.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:15 schreef franklop het volgende:
4️⃣0️⃣km of battle 👊
And only 9 riders remaining at the front 🥵
🔴Charmig is there with Masnada, Schmid, Brenner, Costa, Gesbert, Vauquelin,Taaramae and Shirt
#TourofOman
Ik kan nergens een fatsoenlijk verslag van de race vinden, tsja.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het feit dat ik de laatste 5 km een livestream keek met 150 anderen geeft wel weer aan in wat voor niche bubbel we hier zitten.
Wf?quote:Op zondag 13 februari 2022 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan nergens een fatsoenlijk verslag van de race vinden, tsja.
Hebben we het over DE Bas?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een dag van nationale rouw in de chat, want Bas is gevallen.
Ach wat erg.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel gefinisht in het peloton. Godzijdank.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En een afzichtelijke stijl.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb je een keer wonderbenen, moet je knechten voor de 5e plaats van een doperend geblondeerd Deentje.
Walgelijke sport.
Stukje neusspray.quote:Mattias Skjelmose is de komende maanden geschorst door de internationale wielerunie UCI. De 18-jarige Deen – die te boek staat als een talent – werd in mei 2018 betrapt op Methylhexanamine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |