Ik zou het niet bij de deur doen, maar na afloop van de laatste schoonmaakronde / laatste betaling. Betalen en aangeven dat het helaas gaat stoppen omdat jullie weer zelf gaan schoonmaken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:51 schreef laforest het volgende:
Met contract: opzeggen op basis van contract/wet. Zonder contract: gewoon bij de deur zeggen dat ze niet meer nodig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog beter zelfs ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zou het niet bij de deur doen, maar na afloop van de laatste schoonmaakronde / laatste betaling. Betalen en aangeven dat het helaas gaat stoppen omdat jullie weer zelf gaan schoonmaken.
Vind ik een stuk neerbuigender klinken dan schoonmaakster. Zodra je “mooie” woorden moet gebruiken om te verbloemen wat het eigenlijk inhoudt, geeft dat al aan dat je er een waardeoordeel aan hangt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:02 schreef Sfancta het volgende:
Interieurverzorgster, een beetje respect hebben.
Kan ook. Of zeggen dat je immigratiedienst gaat inlichten als ze geen nee wil horen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zou het niet bij de deur doen, maar na afloop van de laatste schoonmaakronde / laatste betaling. Betalen en aangeven dat het helaas gaat stoppen omdat jullie weer zelf gaan schoonmaken.
Die snap ik niet. Het eerste deel van je zin niet. En het tweede deel ook niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Kan ook. Of zeggen dat je immigratiedienst gaat inlichten als ze geen nee wil horen.
Prachtwijken, kansenparels.....quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind ik een stuk neerbuigender klinken dan schoonmaakster. Zodra je “mooie” woorden moet gebruiken om te verbloemen wat het eigenlijk inhoudt, geeft dat al aan dat je er een waardeoordeel aan hangt.
Hij gaat automatisch van een illegale immigrant uit.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Het eerste deel van je zin niet. En het tweede deel ook niet.
Niet mee eensquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind ik een stuk neerbuigender klinken dan schoonmaakster. Zodra je “mooie” woorden moet gebruiken om te verbloemen wat het eigenlijk inhoudt, geeft dat al aan dat je er een waardeoordeel aan hangt.
Dan krijg je een minimaal 450mm lange discussie.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:46 schreef Nobu het volgende:
[..]
Bij een echte fokker werkt dat alleen maar averechts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |