SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdWat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Julio ziet Nawel winnen en hoopt dat de kijkers haar de juiste mensen om haar heen gunnen tot de finale.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:59 schreef Whuzz het volgende:
Slakken zijn het! Traag, lelijk en slijmerig!
Je geloofde me niet? En Boulevard wel dus.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lees nu pas op RTL Boulevard dat het hem echt is
van mij mag hij wel wieberen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:09 schreef zodeju het volgende:
Van mij mag Kristoff wel even zijn mond dicht houden met dat fluiten en zingen.
Echt he wat een mens bahquote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:20 schreef Donna1000 het volgende:
Nawell weet alles, ziet alles, weet precies wat een ander doet, wat die denkt, waar die ander mee bezig is, kortom Nawell heeft mensen kennis, weet ook wat mensen buiten denken, ze heeft alles door he, Nawell is super![]()
![]()
![]()
DBK psycholoog.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:21 schreef zodeju het volgende:
Waar is Grace?. Zie Hanne en Nawel in de douches kletsen over de nominaties en de rest ligt buiten.
uh?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je geloofde me niet? En Boulevard wel dus.
Had BB op twitter een plaatje van jou gebruikt?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:23 schreef Silves het volgende:
De bedslet commandeerd Hanna ik wil hier niet over praten, alleen wat ze wil horen, maar de trut blijft zelf over het onderwerp praten...
Salar is nederlands tochquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Qua plek in het genomineerden-rijtje dus niet
??quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had BB op twitter een plaatje van jou gebruikt?
Vanuit haar bed in afgesloten kamer ziet en hoort ze alles? Knap.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:20 schreef Donna1000 het volgende:
Nawell weet alles, ziet alles, weet precies wat een ander doet, wat die denkt, waar die ander mee bezig is, kortom Nawell heeft mensen kennis, weet ook wat mensen buiten denken, ze heeft alles door he, Nawell is super![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:20 schreef Donna1000 het volgende:
![]()
![]()
en dat vanuit der bed goed he?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:20 schreef Donna1000 het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |