Jup. Ik liep net na zonsopkomst langs de rivier, zag er prachtig uit. 15 km in de zon is een stuk leuker dan 15 km in mist of regen, dus ik heb niks te klagenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:33 schreef sigme het volgende:
Wat een heerlijk weer vandaag! Bij jullie ook?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Robaitnquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Is daar geen andere naam voor? Krootjes ken ik niet.
Belg hé.
Kroontjes is ook geen algemeen Nederlands hoor. Rode bietenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Is daar geen andere naam voor? Krootjes ken ik niet.
Belg hé.
Begin april heb ik weer lamsvleespakketten. Zie hierboven voor beschrijving & prijs. De inflatie gaat wel rap, slager is ook weer wat duurder, maar voorlopig hou ik de prijs nog even zoals 'ie was.quote:Op zondag 14 maart 2021 18:32 schreef sigme het volgende:
Hey laiverds, qua lamsvlees enzo he, ik denk dat ik maximaal 5 pakketten van 5kg vrij kan maken voor fokvriendjes. En vanwege de gestegen prijzen van lamsvlees wordt het lamsvlees duurder (sorry, privégrapje). Maar de slager heeft de kosten omhoog gegooid. Gelijk heeft 'ie, maar het is nogal een slok op een borrel zeg maar.
Pakket bevat lamsgehakt, nek, schouder (in plakjes), bout (in plakjes) en koteletten. Ik bied de pakketten aan voor ¤87,50/kg, dus ¤17,50 per kg. Speciale verzoekjes zoals bout in grote stukken (kleine kg/stuk) of schouder aan 1 stuk kunnen aan de slager gevraagd worden, zo'n stuk kost ¤20/kg. Lamstongetjes worden niet in rekening gebracht, maar zijn gereserveerd voor ene mevrouw Vanyel.
Stuur me een PM/DM als je interesse hebt, Als er meer liefhebbers zijn dan pakketten ga ik strootjes trekken denk ik. Over een week maak ik de stand op!
Alleen koos ik blijkbaar een saai stuk van het Bargerveen. Ik kon er alleen maar omheen lopen en niet eens een rondje. Wel de grens over gelopen, weer een manier er bij hoe ik de NL/D grens heb overgestoken.quote:
Doe je eens een foto (serie) hoe de tuin groeit met bomen en struiken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben schaatsen gekeken, bomen/struiken geplant, skeleton gekeken (3e heat alleen), bomen/struiken geplant. 13 Stuks totaal. Morgen hopelijk nog minimaal 5.
Vermoedelijk dankzij jou krijg ik van die filmpjes met naaimachine trucjes.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb de naaikamer maar eens opgeruimd. Wat kan een mens een zooi maken.
Iedere keer wel weer naar skeleton kijken wanneer Bos kwam. Maar 3e heat veel gezien alleen haar niet. 4e heat wel.
In de winter en zomer zie je niet zoveel iedere week maar in de herfst en lente wel dus ik zou gewoon eens per week doenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:49 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag ook wat foto’s gemaakt als begin om het verloop van de seizoenen vast te leggen vanaf nu. Vraag is nu (aan mijzelve) : ga ik dat iedere week doen? Vaker? Of minder vaak?
Straks Shakshuka met ook aard. zag ik. Ben benieuwd.
Iedere week lijkt me. En je kunt altijd foto's die geen verschil laten zien er tussenuit halen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:49 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag ook wat foto’s gemaakt als begin om het verloop van de seizoenen vast te leggen vanaf nu. Vraag is nu (aan mijzelve) : ga ik dat iedere week doen? Vaker? Of minder vaak?
Straks Shakshuka met ook aard. zag ik. Ben benieuwd.
Lopend, ophanden lopend, kruipend, zwemmend.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alleen koos ik blijkbaar een saai stuk van het Bargerveen. Ik kon er alleen maar omheen lopen en niet eens een rondje. Wel de grens over gelopen, weer een manier er bij hoe ik de NL/D grens heb overgestoken.
Ben benieuwd of elders in het gebied de adders alweer tevoorschijn zijn gekomen om te gaan zonnebaden.
Fiets, auto, bus, vrachtwagen, trein en vliegtuigquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Lopend, ophanden lopend, kruipend, zwemmend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |