Klinkt goedquote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:49 schreef tong80 het volgende:
Na een maand eindelijk het gevoel dat er vooruitgang inzit. Voel me naar omstandigheden redelijk. Nog wel moe maar het heeft niet de overhand. Minder kortademig en minder hoofdpijn. Ook sta ik vaster op m'n benen. Was eerlijk gezegd best wel sceptisch over de vooruitgang. Was denk ik te ongeduldig en heb het herstelproces onderschat.
Net na een maand weer naar de zaterdag Mert geweest en niet meer bekaf nadat ik thuis was. Voelt goed en weer een beetje normaal. Zo met m'n kibbeling relaxt en rustig naar het schaatsen kijken. Kimberley straks met het hoofd naar voren naar beneden en ik met m'n hoofd omhoog positief naar voren kijkend. Tijdens het skeletong.
inclusief Canadese vlaggen ...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ogot gaan we die onzin hier ook krijgen
Morguh Marioquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:08 schreef mario390 het volgende:
morgen@:Dotteke
de hebben ook op de terrein en vloer gebouwt
[ afbeelding ]
50.000 truckers op het Binnenhof, volgens een betrouwbare bron.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:06 schreef Koen66 het volgende:
Vaag volk. 2 jaar lang van de ene naar de andere lockdown en hoor je die gasten niet. Corona lijkt in de eindfase en BAM daar zijn de truckers, in your face
Heb ietwat m'n twijfels over die bronquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
50.000 truckers op het Binnenhof, volgens een betrouwbare bron.
quote:
ik heb van vanaf nachtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Mario
Wordt goed gefeest daar of niet?
Partyquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:14 schreef mario390 het volgende:
woensdag en vrijdag
of zaterdag, maar nu erst weer
op woensdag
Heb je niets in huis dan?quote:
Je had zin in snacks? of begrijp ik je verkeerd?quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had zin in snacks? of begrijp ik je verkeerd?
Wat is dat dan? google vertaald het als hoppaquote:
Ze stonden er niet bij als een team.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:33 schreef chufi het volgende:
Wat waren de Nederlandse dames als een team slecht
Vast iemand die door 5G geïnfecteerd is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ietwat m'n twijfels over die bron
Doen ze special voor GOA, die houdt van Canadese truckers. Vooral als ze niet in het nieuws zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:06 schreef Koen66 het volgende:
Vaag volk. 2 jaar lang van de ene naar de andere lockdown en hoor je die gasten niet. Corona lijkt in de eindfase en BAM daar zijn de truckers, in your face
Nee niet echtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze stonden er niet bij als een team.
Geen idee, maar het klinkt smerigquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat dan? google vertaald het als hoppa
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar het klinkt smerig
Ai arme Jobiquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb vandaag geen eilandgenoten. Niemand wil bij me zitten
Mogguhhquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar het klinkt smerig
Doe de dame maarquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:41 schreef mario390 het volgende:
in brasil hebben ze deze week en " Glass Room" maar het is de Gymnastik-ruim
de anderen bewohners weten vanaf gisteren dat de 2 daar zijn, en de 2 hebben ook en
betje gedanst vannacht en bier en snacks gekregt
het kann en van de 2 van de kijkers gewählt werden vor
officielle bewohner
[ afbeelding ]
Kent jouw translate ook hupfop?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
schnackerlhupf Is schatje volgens translate.
quote:
Ik wil wel hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:40 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik lees steeds hupfap ofzoquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kent jouw translate ook huphof?
[..]
JAAAA ik zit bij paal 19Cquote:
Hupfop maakt ie hoppa van en huphof is hoezoquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kent jouw translate ook huphof?
[..]
Ik krijg steeds een gevoel van gecodeerde berichten. De raaf is gaar, ik herhaal de raaf is gaarquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hupfop aakt ie hoppa van en huphof is hoezo
Maar dat bedoelt hij vast niet
Is ook code:quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds een gevoel van gecodeerde berichten. De raaf is gaar, ik herhaal de raaf is gaar
Best lastig dat Oostenrijksquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hupfop maakt ie hoppa van en huphof is hoezo
Maar dat bedoelt hij vast niet
awwwwquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt wel een soort ER duivelseiland@:Prisha
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is ook code:
De geit wil gemolken worden, ik herhaal de geit wil gemolken worden.
Goede vaart naar huisquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:49 schreef engine het volgende:
Raaf van het vuur gehaald en geit gemolken
Dat is een stevig ontbijtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:49 schreef engine het volgende:
Het probleem is hier dat de geit juist niet gemolken is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:49 schreef engine het volgende:
Zuigertjequote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:49 schreef mario390 het volgende:
misschien heet het op nederlands
schluckertje
En dat de raaf nog niet gaar was.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het probleem is hier dat de geit juist niet gemolken is.
Wat een drama zo op de vroege morgen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat de raaf nog niet gaar was.
Het word er op de vroege morgen niet beter op zo.quote:
Mogguhhquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Het word er op de vroege morgen niet beter op zo.
Goedemorgen.
Lekker!quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Het word er op de vroege morgen niet beter op zo.
Goedemorgen.
Misschien komt het vandaag nog tot een samensmeltingquote:
en een eetproefquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien komt het vandaag nog tot een samensmelting
Mario.. niemand hier volgt BBBquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:55 schreef mario390 het volgende:
nu was zoenen in de huisbassruim
"Leader-Room"
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker!Er hangen hier ook slingers en vlaggetjes, voel me haast jarig zo
Dan maken we je toch gewoon jarig vandaag.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij deze! Gefeliciteerd en waar is de taart?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ja maar ik zei nur het is deze week en glass room met 2 nieuwequote:
Ja dat begreep ik alquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik zei nur het is deze week en glass room met 2 nieuwe
waar van 1 in huis komt, de andere moet naar huis
Raaf met geitenmelkquote:
Oh ik ben weer eens de spuit-11quote:
Quoth the raven: nevermore…quote:
Iedere dag taartquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:09 schreef Aoibhin het volgende:
Thanks voor de felicitatiesIn feite ben ik natuurlijk ook een dagje ouder
En de taart brengt @:Koen66 mee![]()
En doe dan geen schuimtaart, want dat vind ik niet lekker
Edgar Allan Poequote:
Ik zei laatst hier dat ik een oude Allerhande had gevonden met alleen maar taarten erin en dat ik die allemaal wil gaan maken dit jaarquote:
Ja, dat had ik ook al gevondenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
schnackerlhupf Is schatje volgens translate.
Alles combinerend denk ik dat hij gewoon jeuk had.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook al gevonden
Toen dat ik schnacker, dat was tussendoortje En hupf was hop
Dus kan er niets van bakken wat hij doelt dit keer
Zwaluwen i de vertalingquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:49 schreef mario390 het volgende:
misschien heet het op nederlands
schluckertje
Zet de fiets bij de burka en haal hamquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook al gevonden
Toen dat ik schnacker, dat was tussendoortje En hupf was hop
Dus kan er niets van bakken wat hij doelt dit keer
Hazelnootschuimgebak met slagroomquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:09 schreef Aoibhin het volgende:
Thanks voor de felicitatiesIn feite ben ik natuurlijk ook een dagje ouder
En de taart brengt @:Koen66 mee![]()
En doe dan geen schuimtaart, want dat vind ik niet lekker
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Alles combinerend denk ik dat hij gewoon jeuk had.
Zeer zeker!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:12 schreef Koen66 het volgende:
Kunnen we het omzetten naar OSC ipv 40+
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zwaluwen i de vertaling
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hazelnootschuimgebak met slagroom
Die mag jij dan hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hazelnootschuimgebak met slagroom
Met of zonder haarquote:
Hoezo niet?quote:
Olympisch Sport Comité?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:12 schreef Koen66 het volgende:
Kunnen we het omzetten naar OSC ipv 40+
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof dat was ik heb heet op
nederlands zo als de roteharenwijfe in utopia hikse
Lekker belangrijk, domme BB.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:40 schreef mario390 het volgende:
in brasil is egal wanneer en man en en
meisje in de douchhok staan,in nederland
mag dat niet
hier in brasil douchen soms 4 in en hok
Gezellig, wel even vertellen dat je jarig bent vandaag.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:42 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand is bij me komen zitten, hoezeeee![]()
![]()
![]()
Misschien moet je vanmiddag eens kijken wat skeleton inhoudt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee, omdat ze niet hard genoeg schaatsen?
Iets waar je heel veel lef voor moet hebben. Op zo’n klein sleetje en je hoofd naar voren naar beneden suizen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:43 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien moet je vanmiddag eens kijken wat skeleton inhoudt.
De hik?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof dat was ik heb heet op
nederlands zo als de roteharenwijfe in utopia hikse
Ik zit al angstig voor de tv als ik het ziequote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Iets waar je heel veel lef voor moet hebben. Op zo’n klein sleetje en je hoofd naar voren naar beneden suizen.
Met 120 km per uur ofzoquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Iets waar je heel veel lef voor moet hebben. Op zo’n klein sleetje en je hoofd naar voren naar beneden suizen.
Ja, hier ook. Totaal geen enkele vorm van bescherming.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit al angstig voor de tv als ik het zie
Hij had het over Hiske van Utopia.quote:
MrsLquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Goeiemorgen op deze zonnige ochtend
Is die er ook al?quote:
Maar hij bedoelt zo te lezen dat hij de hik heeftquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Hij had het over Hiske van Utopia.
Schept wel een band he, dat raden wat er nou bedoeld wordt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar hij bedoelt zo te lezen dat hij de hik heeft
Ach ja, kleinigheidjes blijf je houden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar hij bedoelt zo te lezen dat hij de hik heeft
Ik vind het wel grappig, meestal snap ik wel wat hij bedoeltquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Schept wel een band he, dat raden wat er nou bedoeld wordt.
Is het ook wel. Had met mn dikke vingers de verkeerde emoticon aangetikt. Vaak is het wel te begrijpen inderdaadquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, meestal snap ik wel wat hij bedoelt
Ach, zolang het bij virtueel gebak blijft…quote:
Kleine geitjesquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach ja, kleinigheidjes blijf je houden.
Tis alleen even puzzel soms, wat hij nu bedoeltquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is het ook wel. Had met mn dikke vingers de verkeerde emoticon aangetikt. Vaak is het wel te begrijpen inderdaad
Ik heb hier zatquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ben wel weer toe aan een lekker gebakje
* Mrsloveable haalt een lekker stukje gebak op bij Koenquote:
En we zijn weer terug bij de geiten na een hele onderwerp detourquote:
Welke soorten heb je in de aanbieding?quote:
Schuimgebak, schuimgebak en nog meer schuimgebakquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welke soorten heb je in de aanbieding?
Hazelnootschuim?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Schuimgebak, schuimgebak en nog meer schuimgebak
Lekker!quote:
Wat een etter die @Koen66, net iets kopen wat de jarige niet lustquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Schuimgebak, schuimgebak en nog meer schuimgebak
Ja hčquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een etter die @:Koen66, net iets kopen wat de jarige niet lust
Het is niet eerlijkquote:
Dat is niet handig…quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk![]()
En ik kan ook al niks kopen, want in het weekend is de kantine dicht
Appel, kersen en slagroomquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welke soorten heb je in de aanbieding?
Je bent zelluf een lekker gebakje!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ben wel weer toe aan een lekker gebakje
quote:
Met of zonder slagroomquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bent zelluf een lekker gebakje!
Tja, die moeten we maar zelf maken en van huis meenemenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is niet handig…
Van de GGD zou je wel verwachten dat ze je een gezonde lunch aanbieden.
Denk daar nog maar even over na danquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik er slagroom op ga willen doen.
Doe dan maar appelquote:
Ja en dan als er weer nieuwe variant is gaan we 3e lockdown krijgen en nog tal van maatregelen. Jojo-beleid dit.quote:
Op @Mrsloveable?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik er slagroom op ga willen doen.
Dan blijf je wel bezig met die lockdowns, denk niet dat je daar echt iets mee op schiet eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja en dan als er weer nieuwe variant is gaan we 3e lockdown krijgen en nog tal van maatregelen. Jojo-beleid dit.
Op kosten van GGD natuurlijk. Het is niet jouw schuld dat de kantine dicht is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, die moeten we maar zelf maken en van huis meenemen![]()
Of Broodje Ben bestellen, dat doen we ook nog wel eens
Als er een nieuwe variant komt die wel ernstiger is dan wordt dat niet alleen een issue in dit landquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja en dan als er weer nieuwe variant is gaan we 3e lockdown krijgen en nog tal van maatregelen. Jojo-beleid dit.
Zo is datquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Op kosten van GGD natuurlijk. Het is niet jouw schuld dat de kantine dicht is.
Gewoon medewerkers chanteren of bedreigenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:24 schreef Aoibhin het volgende:
Podver, nu wil ik dus Broodje Ben bestellenZo maar even polsen of er meer gegadigden zijn op de vloer; we hebben een minimum aan broodjes nodig om te kunnen bezorgen aan kantoor
Maar dan ben ik mijn goede reputatie kwijtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon medewerkers chanteren of bedreigen
Nou enquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dan ben ik mijn goede reputatie kwijt
Mijn bankrekening is van hen afhankelijkquote:
Klopt. en toen kwam er een nieuwe variant en meteen was de 1,5m terug volgens mijquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was vorig jaar toch ook een maand of wat weg
Welneequote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn bankrekening is van hen afhankelijk
Ik nietquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Van dit weer wordt je toch wel vrolijker
Ja he?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh ja, die theoriequote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die een hele tijd een maatregel was
Als ik tijd heb, ga ik kijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:43 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien moet je vanmiddag eens kijken wat skeleton inhoudt.
Zonquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:31 schreef Mrsloveable het volgende:
The Beatles-Here comes the sun op mijn crematie.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
Laatst waren we alle nummers met een maan erin afgegaanMoet met de zon ook wel lukken
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
Laatst waren we alle nummers met een maan erin afgegaanMoet met de zon ook wel lukken
Mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Beatles-Here comes the sun op mijn crematie.
Jij bent een zon-derling type.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik haat de zon kut planeet !!!
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
Er staat ook een mooi rare nummer op youtubequote:
Jij houdt meer van kou etc?quote:
Heeft bij mij ook wel wat invloed op mijn humeurquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he?Ik zat gisteren ook ineens veel beter in mijn vel
Ijskoudquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij houdt meer van kou etc?
[..]
Heeft bij mij ook wel wat invloed op mijn humeur![]()
Blij als de lente weer begint. Lekker buiten zitten in de zon
Hmmm , dan gaat er toch ergens iets mis hierquote:
Kijk nou wat je teweegbrengt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ikquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm , dan gaat er toch ergens iets mis hier
En hoeveel mensen wonen er eigenlijk op de zon als die zo goed is voor de mens?
Maanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker even wat muziekjes luisteren, niks mis meequote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk nou wat je teweegbrengt.
Zo is dat. Al die positief getesten zoeken het zelf maar uitquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan alleen zelf niet meedoen, want dan hoort de hele vloer het![]()
Aan de andere kant; mijn collega een eilandje verderop zit ook muziek te luisteren nu
Hahaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo is dat. Al die positief getesten zoeken het zelf maar uit
Die gaan toch allemaal doot, wat maakt het nog uitquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo is dat. Al die positief getesten zoeken het zelf maar uit
Doe dan meteen Firestarter - the Progidy en dan ff goed hard zetten ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HahaOp zich kunnen we bij dit werk best een muziekje op zetten; we hoeven nu niet te bellen ofzo
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:09 schreef Aoibhin het volgende:
Jaaaa genoeg collega's die Broodje Ben willen![]()
Hun geitenkaas/stoofperen broodje is echt heerlijk
Nee johquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doe dan meteen Firestarter - the Progidy en dan ff goed hard zetten ook
Zo he, mijn headset stond ook duidelijk veel te hardquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh
Realistisch blijven, dit zou ook het GGZ wachtmuziekje moeten zijn
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh
Realistisch blijven, dit zou ook het GGZ wachtmuziekje moeten zijn
Een bekende Utrechtse broodjesleverancier. Zit ook in andere steden, maar niet overal.quote:
Ja zag het .. niet hier dusquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een bekende Utrechtse broodjesleverancier. Zit ook in andere steden, maar niet overal.
Niet echt richting de kust gemigreerdquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een bekende Utrechtse broodjesleverancier. Zit ook in andere steden, maar niet overal.
quote:
Wij bezorgen altijd vanaf de Biltstraat, maar volgens mij zit er ook een zaak aan de Oudegrachtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:34 schreef pullup het volgende:
En waar kan ik dat broodje ben vinden?![]()
Ik ga morgen weer naar Utrecht
Ja, op een brug.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij bezorgen altijd vanaf de Biltstraat, maar volgens mij zit er ook een zaak aan de Oudegracht
Als je maar genoeg broodjes bestelt vindt Ben jou begrijp ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:34 schreef pullup het volgende:
En waar kan ik dat broodje ben vinden?![]()
Ik ga morgen weer naar Utrecht
Dat geloof ik bestquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:38 schreef Aoibhin het volgende:
Collega eilandje hiernaast roept even heel hard: 'eigenlijk is dit ook een kutbaan!'
Bezorg je nou ook nog broodjes? Is werken bij GGD niet genoeg of zo?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij bezorgen altijd vanaf de Biltstraat, maar volgens mij zit er ook een zaak aan de Oudegracht
Hue hue kutbaanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:38 schreef Aoibhin het volgende:
Collega eilandje hiernaast roept even heel hard: 'eigenlijk is dit ook een kutbaan!'
Bedankt voor je compassie.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wil Dees niet shockeren (dat zou haar 3e zijn dan) dus gauw andere onderwerp
In de hoogtijdagen dat we echt uitgebreide bron- en contactonderzoeken deden was het vaak wel echt leuk, en zelfbevredigend als je echt lang aan de lijn hing met iemand en die helemaal van adviezen kon voorzien, en als je veel info voor het RIVM kon verzamelen. En de gesprekken konden ook wel bijzonder zijn, met bijzondere situaties en sowieso dat je heel veel soorten mensen aan de lijn krijgt.quote:
Scherpquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bezorg je nou ook nog broodjes? Is werken bij GGD niet genoeg of zo?
BookZONderZandquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij bent een zon-derling type.
Nou snap ik waarom het soms een kutbaan is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In de hoogtijdagen dat we echt uitgebreide bron- en contactonderzoeken deden was het vaak wel echt leuk, en zelfbevredigend als je echt lang aan de lijn hing met iemand en die helemaal van adviezen kon voorzien, en als je veel info voor het RIVM kon verzamelen. En de gesprekken konden ook wel bijzonder zijn, met bijzondere situaties en sowieso dat je heel veel soorten mensen aan de lijn krijgt.
Maar nu zijn de gesprekken heel kort en is het nogal saai en repetitief geworden. En het Team Uitslagen waar ik nu zit is ook saai en repetitief, maar heeft wel het voordeel dat je niet hoeft te bellen en dus even een muziekje op kan zetten en tussendoor even kan kletsen, of andere dingen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |