Klinkt goedquote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:49 schreef tong80 het volgende:
Na een maand eindelijk het gevoel dat er vooruitgang inzit. Voel me naar omstandigheden redelijk. Nog wel moe maar het heeft niet de overhand. Minder kortademig en minder hoofdpijn. Ook sta ik vaster op m'n benen. Was eerlijk gezegd best wel sceptisch over de vooruitgang. Was denk ik te ongeduldig en heb het herstelproces onderschat.
Net na een maand weer naar de zaterdag Mert geweest en niet meer bekaf nadat ik thuis was. Voelt goed en weer een beetje normaal. Zo met m'n kibbeling relaxt en rustig naar het schaatsen kijken. Kimberley straks met het hoofd naar voren naar beneden en ik met m'n hoofd omhoog positief naar voren kijkend. Tijdens het skeletong.
inclusief Canadese vlaggen ...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ogot gaan we die onzin hier ook krijgen
Morguh Marioquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:08 schreef mario390 het volgende:
morgen@:Dotteke
de hebben ook op de terrein en vloer gebouwt
[ afbeelding ]
50.000 truckers op het Binnenhof, volgens een betrouwbare bron.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:06 schreef Koen66 het volgende:
Vaag volk. 2 jaar lang van de ene naar de andere lockdown en hoor je die gasten niet. Corona lijkt in de eindfase en BAM daar zijn de truckers, in your face
Heb ietwat m'n twijfels over die bronquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
50.000 truckers op het Binnenhof, volgens een betrouwbare bron.
quote:
ik heb van vanaf nachtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Mario
Wordt goed gefeest daar of niet?
Partyquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:14 schreef mario390 het volgende:
woensdag en vrijdag
of zaterdag, maar nu erst weer
op woensdag
Heb je niets in huis dan?quote:
Je had zin in snacks? of begrijp ik je verkeerd?quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had zin in snacks? of begrijp ik je verkeerd?
Wat is dat dan? google vertaald het als hoppaquote:
Ze stonden er niet bij als een team.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:33 schreef chufi het volgende:
Wat waren de Nederlandse dames als een team slecht
Vast iemand die door 5G geïnfecteerd is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ietwat m'n twijfels over die bron
Doen ze special voor GOA, die houdt van Canadese truckers. Vooral als ze niet in het nieuws zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:06 schreef Koen66 het volgende:
Vaag volk. 2 jaar lang van de ene naar de andere lockdown en hoor je die gasten niet. Corona lijkt in de eindfase en BAM daar zijn de truckers, in your face
Nee niet echtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze stonden er niet bij als een team.
Geen idee, maar het klinkt smerigquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat dan? google vertaald het als hoppa
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar het klinkt smerig
Ai arme Jobiquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb vandaag geen eilandgenoten. Niemand wil bij me zitten
Mogguhhquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar het klinkt smerig
Doe de dame maarquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:41 schreef mario390 het volgende:
in brasil hebben ze deze week en " Glass Room" maar het is de Gymnastik-ruim
de anderen bewohners weten vanaf gisteren dat de 2 daar zijn, en de 2 hebben ook en
betje gedanst vannacht en bier en snacks gekregt
het kann en van de 2 van de kijkers gewählt werden vor
officielle bewohner
[ afbeelding ]
Kent jouw translate ook hupfop?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
schnackerlhupf Is schatje volgens translate.
quote:
Ik wil wel hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:40 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik lees steeds hupfap ofzoquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kent jouw translate ook huphof?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |