Logisch, ik hoop voor je dat het achteraf allemaal wel meevalt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wilde niet ergens gaan zitten terwijl er van alles in je huis gebeurt
En ze willen ook constant dingen weten en overleggen
Wij dachten wat blijft die Koen toch stil.quote:
opeens miste ik het invoerveldquote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij dachten wat blijft die Koen toch stil.
Ja dat snap ik ook wel weer.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wilde niet ergens gaan zitten terwijl er van alles in je huis gebeurt
En ze willen ook constant dingen weten en overleggen
Ik ken dat.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Logisch, ik hoop voor je dat het achteraf allemaal wel meevalt.
Dat dacht ik net ook voor 5 minutenquote:
Je hebt er niets aan, maar volgens mij is dit waarom ze tegenwoordig die schoorstenen buiten het huis plaatsen. Ik vind het geen gezicht, maar ja wel veiliger als je dit zo hoort. In mijn ouderlijk huis hadden we die metalen buizen dwars door het huis heen lopen.quote:
Kwamen jullie er zelf achter of werd er ineens dringend op de deurbel gedrukt?quote:
Dat zat in de planningquote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je hebt er niets aan, maar volgens mij is dit waarom ze tegenwoordig die schoorstenen buiten het huis plaatsen. Ik vind het geen gezicht, maar ja wel veiliger als je dit zo hoort. In mijn ouderlijk huis hadden we die metalen buizen dwars door het huis heen lopen.
Ik had het zelf doorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kwamen jullie er zelf achter of werd er ineens dringend op de deurbel gedrukt?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kun je wel gewoon thuis slapen vannacht? Anders ben je gewoon welkom hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Met aanhangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders bij mij wel, jammer dat ze zover weg woont.quote:
Ik plaats @greysbones op een voetstuk, net als @Deisyy en dat doe ik niet snel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Anders bij mij wel, jammer dat ze zover weg woont.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Ik weet niet of ik echt kan slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dan heb je het ook over 2 toffe mensen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik plaats @:greysbones op een voetstuk, net als @:deisyy en dat doe ik niet snel.
Ok, jij komt in de buurt
In dat geval zijn we allemaal hier voor je!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik echt kan slapen
Ga straks een poging doen..quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kun je wel gewoon thuis slapen vannacht? Anders ben je gewoon welkom hoor!
Ik hoop dat het lukt greys. Je hebt een kutavond gehad dus je kan het wel gebruiken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik echt kan slapen
Niet doen hoor.. straks donder ik daar nog afquote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik plaats @:greysbones op een voetstuk, net als @:deisyy en dat doe ik niet snel.
Ok, jij komt in de buurt
Nooit! En je weet heel goed waarom.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet doen hoor.. straks donder ik daar nog af
Schoorsteen is nog erg warm.. dus ja .. dan lig je niet lekkerquote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lukt greys. Je hebt een kutavond gehad dus je kan het wel gebruiken.
Ja heb je het nou koud of niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schoorsteen is nog erg warm.. dus ja .. dan lig je niet lekker
Hé ben maar een mens net als jijquote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nooit! En je weet heel goed waarom.
Ik ben bevroren.. maar in de kamer zitten is niet echt een mogelijkheid nuquote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja heb je het nou koud of niet?
Ik zou precies hetzelfde hebben hoor.
Nee je bent een lief mens. En daar zijn er steeds minder van in de wereld. En de liefste mensen overkomt altijd de naarste dingen. En dat is echt waar.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hé ben maar een mens net als jij![]()
Lief van je.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee je bent een lief mens. En daar zijn er steeds minder van in de wereld. En de liefste mensen overkomt altijd de naarste dingen. En dat is echt waar.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lief van je.![]()
Het viel gelukkig mee( geen idee waarom ik het zeg) het huis is niet afgefikt
Alle spullen zijn heel.
Er moet een nieuwe schoorsteen in.. of de oude er in ieder geval uit
Precies datquote:
Materiaal is vervangbaar. Mensen niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies dat
Ben geen negatief ingesteld persoon..
Komt wel weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |