Logisch, ik hoop voor je dat het achteraf allemaal wel meevalt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wilde niet ergens gaan zitten terwijl er van alles in je huis gebeurt
En ze willen ook constant dingen weten en overleggen
Wij dachten wat blijft die Koen toch stil.quote:
opeens miste ik het invoerveldquote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij dachten wat blijft die Koen toch stil.
Ja dat snap ik ook wel weer.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wilde niet ergens gaan zitten terwijl er van alles in je huis gebeurt
En ze willen ook constant dingen weten en overleggen
Ik ken dat.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Logisch, ik hoop voor je dat het achteraf allemaal wel meevalt.
Dat dacht ik net ook voor 5 minutenquote:
Je hebt er niets aan, maar volgens mij is dit waarom ze tegenwoordig die schoorstenen buiten het huis plaatsen. Ik vind het geen gezicht, maar ja wel veiliger als je dit zo hoort. In mijn ouderlijk huis hadden we die metalen buizen dwars door het huis heen lopen.quote:
Kwamen jullie er zelf achter of werd er ineens dringend op de deurbel gedrukt?quote:
Dat zat in de planningquote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je hebt er niets aan, maar volgens mij is dit waarom ze tegenwoordig die schoorstenen buiten het huis plaatsen. Ik vind het geen gezicht, maar ja wel veiliger als je dit zo hoort. In mijn ouderlijk huis hadden we die metalen buizen dwars door het huis heen lopen.
Ik had het zelf doorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kwamen jullie er zelf achter of werd er ineens dringend op de deurbel gedrukt?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kun je wel gewoon thuis slapen vannacht? Anders ben je gewoon welkom hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Met aanhangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders bij mij wel, jammer dat ze zover weg woont.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |