abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 februari 2022 @ 14:49:21 #226
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203659300
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2022 14:35 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Goh, wat zou de reden zijn dat ik de moeite niet neem? :D
Omdat je daar gewoonweg niet toe in staat bent?
Huilen dan.
pi_203659341
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 14:48 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja klopt..
Even kijken hoe het gaat met landen zonder fatsoenlijk regering..

Hmmm ja idd geen infrastructuur klinkt een stuk aantrekkelijker.

Maar goed hoe het went of keert welke partij er aan het roer staat en welke beslissingen er worden genomen het is nooit goed.

Ff kijken als ik geen werk heb en zit ik thuis krijg ik geld en dak boven mijn hoofd om te kunnen leven, als ik ziek word kan ik naar een ziekenhuis ik heb recht op tv en internet stromend water elektriciteit.

Ja we leven in een kudt land inderdaad.
Oei! De het-kan-altijd-erger-kaart!

Ja, nu heb je me.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 14 februari 2022 @ 15:04:07 #228
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203659467
quote:
99s.gif Op maandag 14 februari 2022 14:35 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

waar ze nu eigenlijk naar toe willen
En ze brengen het zo leuk dat de meeste mensen er alleen het nut van inzien.

Ben bang dat dit gedrocht niet tegen te houden is. Ongelofelijk sluw bedacht dit.
To BG or not to BG!
pi_203659550
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 15:04 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
En ze brengen het zo leuk dat de meeste mensen er alleen het nut van inzien.

Ben bang dat dit gedrocht niet tegen te houden is. Ongelofelijk sluw bedacht dit.
Maar alleen de 1e zin al:

quote:
Al je belangrijke gegevens bij elkaar op je eigen telefoon, zodat alléén jij er de controle over hebt en zodat grote techbedrijven minder macht hebben.
_O- :')

Een beetje zoals je een kind probeert wijs te maken dat ie superkrachten krijgt als ie voldoende groente eet.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
  maandag 14 februari 2022 @ 15:17:15 #230
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203659637
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 14:48 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja klopt..
Even kijken hoe het gaat met landen zonder fatsoenlijk regering..

Hmmm ja idd geen infrastructuur klinkt een stuk aantrekkelijker.

Maar goed hoe het went of keert welke partij er aan het roer staat en welke beslissingen er worden genomen het is nooit goed.

Ff kijken als ik geen werk heb en zit ik thuis krijg ik geld en dak boven mijn hoofd om te kunnen leven, als ik ziek word kan ik naar een ziekenhuis ik heb recht op tv en internet stromend water elektriciteit.

Ja we leven in een kudt land inderdaad.
Dak boven je hoofd is inmiddels ook niet meer zo vanzelfsprekend nu met het tekort aan woningen, genoeg mensen die door omstandigheden hun huis kwijt raken en die krijgen echt niet zomaar een nieuwe plek als ze het al krijgen duurt dit jaren want statushouders gaan voor. Recht op tv, internet, stromend water en electro? Hoe moet ik dit lezen? Als gratis? In NL krijg je niks gratis.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203659880
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_203659909
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 15:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Dak boven je hoofd is inmiddels ook niet meer zo vanzelfsprekend nu met het tekort aan woningen, genoeg mensen die door omstandigheden hun huis kwijt raken en die krijgen echt niet zomaar een nieuwe plek als ze het al krijgen duurt dit jaren want statushouders gaan voor.
Gelukkig hebben we sinds kort Hugo de Jonge als minister van Volkshuisvesting.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 14 februari 2022 @ 15:42:18 #233
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203659948
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2022 15:09 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Maar alleen de 1e zin al:
[..]
_O- :')

Een beetje zoals je een kind probeert wijs te maken dat ie superkrachten krijgt als ie voldoende groente eet.
Geniaal bedacht dit. Het zo brengen dat je denkt dat de macht over je data bij jou ligt terwijl als straks het toegangsvinkje er aan wordt gekoppeld dat ze dan ineens alle macht over je hebben. Bizar eigenlijk.

Maar dat hebben ze nu wel laten zien hoe ze dingen mooi kunnen brengen en het 'achter de schermen' hebben hoe ze mensen een worst voor kunnen houden. Komplete minachting naar het volk en ze komen er keer op keer mee weg. (Die Trump zei het ook al, 'als ik iemand vermoord maakt dat nog niks uit', want ze weten dat de meeste mensen achter hun blijven staan. Dat die Rutte iedere keer weer gekozen wordt is toch ook niet normaal. Begon al aan verkiezingsfraude te denken. Maar veel mensen vinden het allemaal wel best.

Die hele politiek is toch ook een showtje van voornamelijk mensen die elkaar al kennen tijdens hun studie en die de hele boel bij elkaar liegen en bedriegen. Af en toe valt er eentje weg die 'geofferd' wordt en dan ergens anders een erebaantje krijgt. Onzichtbare corruptie all over. Gewoon te ziek.
To BG or not to BG!
  maandag 14 februari 2022 @ 16:02:59 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203660147
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 15:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Dak boven je hoofd is inmiddels ook niet meer zo vanzelfsprekend nu met het tekort aan woningen, genoeg mensen die door omstandigheden hun huis kwijt raken en die krijgen echt niet zomaar een nieuwe plek als ze het al krijgen duurt dit jaren want statushouders gaan voor. Recht op tv, internet, stromend water en electro? Hoe moet ik dit lezen? Als gratis? In NL krijg je niks gratis.
Ooit gehoord van de term uitkering trekkers, zat mensen die door de mazen van de wet kruipen terwijl jij hard werkt doet die persoon zo weinig mogelijk, en krijgt er nog betaald voor ook.

Ze bestaan wel degelijk en zijn er meer dan je denkt..

En ja momenteel als je in de stad woont zijn huizen verschrikkelijk duur, maar op andere plekken niet en er is altijd wel een potje voor, zie hierboven..

Mocht je een dakloze tegen komen, vraag je dan even goed af waarom de persoon dakloos is.

En ja sommigen hebben het moeilijk kunnen maar net rondkomen, en tja dan zit er geen nieuwe iPhone in..
Maar de rest kan prima hoor plus als je er niet uitkomt zijn er weer lokale instanties waarbij je terecht kan die je helpen om bijvoorbeeld uit je financiële shit te komen..

Er zijn maar weinig landen die zo te werk gaan.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_203660260
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:02 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ooit gehoord van de term uitkering trekkers, zat mensen die door de mazen van de wet kruipen terwijl jij hard werkt doet die persoon zo weinig mogelijk, en krijgt er nog betaald voor ook.

En ja momenteel als je in de stad woont zijn huizen verschrikkelijk duur, maar op andere plekken niet en er is altijd wel een potje voor, zie hierboven..

Mocht je een dakloze tegen komen, vraag je dan even goed af waarom de persoon dakloos is.

En ja sommigen hebben het moeilijk kunnen maar net rondkomen, en tja dan zit er geen nieuwe iPhone in..
Maar de rest kan prima hoor plus als je er niet uitkomt zijn er weer lokale instanties waarbij je terecht kan die je helpen om bijvoorbeeld uit je financiële shit te komen..

Wat een onderbuikgerommel.

En klinkt als 'penny wise pound foolish'. De kleine man aankijken op problemen die worden veroorzaakt door de grote man: (particuliere) investeerders en huisjesmelkers.

Met een groot gebrek aan (betaalbare) woningen als gevolg.
[..]
pi_203660298
Oh shit

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203660759
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203660767
quote:
11s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:18 schreef Ali_boo het volgende:
Oh shit

[ twitter ]
Prima joh, burgeroorlog, fuck it.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 14 februari 2022 @ 16:57:26 #239
189978 controlaltdelete
pi_203660850
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Valt wel mee, het zijn rondom 100.000 in NL volgens het CBS die echt niet willen werken en in een uitkering willen blijven zitten. Gros van de werkelozen hebben toch liever een salaris. Mensen worden dak- of thuisloos vanwege een scheiding of verlies van hun baan door het woningtekort komen ze niet in aanmerking voor een ander huis, en dan heb je nog de bezuinigingen in de geestelijke gezondheidszorg.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203660917
quote:
99s.gif Op maandag 14 februari 2022 14:42 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

joehoe :W 8)7

DOODENG die linksche schlemielen.
pi_203660995
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

dan ben ik liever rechts ;)
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_203661000
quote:
99s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
dan ben ik liever rechts ;)
Links gedefinieerd als "JA OVERHEID PAK ME, MET JE GROTE KNUPPEL"
En rechts gedefinieerd als: Laten we gewoon een beetje normaal doen.
  maandag 14 februari 2022 @ 17:09:14 #243
189978 controlaltdelete
pi_203661018
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Slinks volk die lui terwijl de rijke hotemetoten de hele wereld rondvliegen in hun privéjets, hun grote huizen en villa's met zwembad en sauna, dan nog al die billionaire yachts.
pi_203661285
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Slinks volk die lui terwijl de rijke hotemetoten de hele wereld rondvliegen in hun privéjets, hun grote huizen en villa's met zwembad en sauna, dan nog al die billionaire yachts.
Ja maar die gebruiken hun rijkdom om de wereld beter te maken, snap dat nou eens... En zijn trouwens niet de rijke hotemetoten alleen he? Politici net zo, was het niet Marianne Thieme van de PvdD een paar jaar geleden die de meeste vliegkilometers maakte van alle NL'se politici?

Gaat niet goed met milieu, das ziellie voor de diertjes.
Lach met een schone bips
  maandag 14 februari 2022 @ 17:51:19 #245
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203661422
quote:
Prima gemotiveerde uitspraak ^O^ .

Duidelijk dat de werkgever niks te verwijten viel. Wat dacht dat mens wel niet 8)7 .
Huilen dan.
pi_203661540
quote:
quote:
conclusie

24. De kantonrechter komt gelet op het vorenstaande tot de conclusie dat de instructie van DONS om in bepaalde situaties een PCR-test van [verweerster] te verlangen weliswaar een inbreuk vormt op haar recht op eerbiediging van de persoonlijke levenssfeer en het recht op onaantastbaarheid van het lichaam, maar toch redelijk is omdat aan de hierboven genoemde voorwaarden om haar grondrechten in te perken is voldaan. Het doel van DONS om door de instructie een veilige (werk)omgeving te scheppen weegt naar het oordeel van de kantonrechter zwaarder dan het bezwaar van [verweerster] tegen het moeten ondergaan van een PCR-test. De inbreuk op de grondrechten van [verweerster] acht de kantonrechter dan ook gerechtvaardigd. Door stelselmatig niet te voldoen aan de redelijke instructie van DONS heeft [verweerster] naar het oordeel van de kantonrechter verwijtbaar gehandeld.
quote:
Het doel van DONS om door de instructie een veilige (werk)omgeving te scheppen weegt naar het oordeel van de kantonrechter zwaarder dan het bezwaar van [verweerster] tegen het moeten ondergaan van een PCR-test.
Een werkomgeving wordt veiliger als je zonder symptomen PCR test gebruikt op Covid jongens.
Een werkomgeving wordt ook veiliger als je baas met een condoom over zijn hoofd rondloopt.
pi_203661565
"redelijke instructie"

Om je neus te laten penetreren op iets wat niet/nauwelijks effect heeft op welke "veilige werkomgeving" dan ook.

Is er al bewezen dat iemand zonder symptomen een risico vormt op de werkvloer? Lol. In dat optiek lopen we ALTIJD risico, wat is "risico"nou als je het zo fragiel definieert? Rechter?

Verschrikkelijk dit.
  maandag 14 februari 2022 @ 18:23:22 #248
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203661763
quote:
81s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
[..]
Een werkomgeving wordt veiliger als je zonder symptomen PCR test gebruikt op Covid jongens.
Een werkomgeving wordt ook veiliger als je baas met een condoom over zijn hoofd rondloopt.
Een PCR-test bij klachten of na nauw contact met iemand waarbij een besmetting geconstateerd is. Dat is allerminst onredelijk in de setting van een kinderdagverblijf waar het praktisch onmogelijk is om voldoende afstand te houden van collega's en kinderen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Isdatzo op 14-02-2022 18:36:34 ]
Huilen dan.
  maandag 14 februari 2022 @ 18:28:00 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203661827
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Valt wel mee, het zijn rondom 100.000 in NL volgens het CBS die echt niet willen werken en in een uitkering willen blijven zitten. Gros van de werkelozen hebben toch liever een salaris. Mensen worden dak- of thuisloos vanwege een scheiding of verlies van hun baan door het woningtekort komen ze niet in aanmerking voor een ander huis, en dan heb je nog de bezuinigingen in de geestelijke gezondheidszorg.
Verlies van baan.. vooral nu is niet onmogelijk maar het werk ligt voor het oprapen momenteel, ik kende er een aantal die echt vertolkten om te werken, vooral de gele hesjes parade een jaartje of wat terug, ondanks dat en je hebt geen huis is er alsnog een opvang mogelijkheid..
De huizenprijzen zijn bizar daar ben ik het mee eens als ik hier kijk zit ik al gauw aan de 1100¤ zonder huurtoeslag voor +-50/60 4kante meter, maar kijk ik een dorp verderop zit ik al aan een paar honderden euro's minder.
En ook nog veel opties, maar goed wil niet zeggen dat de overheid zich daar niet mee bezig houd of de stad dorp zelf, er zijn instanties voor en regelingen het nadeel is dit kost wel tijd en energie want natuurlijk moet je wel duidelijk kunnen aangeven wat je situatie is..
Maar er valt altijd wel iets te regelen en er zijn zat instanties die er mee helpen..

Alleen zitten en hand op houden en geen werk van maken werkt natuurlijk niet..
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_203662014
Kuipers :r :r :r :r :r :r :r :r :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')