Omdat je daar gewoonweg niet toe in staat bent?quote:Op maandag 14 februari 2022 14:35 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Goh, wat zou de reden zijn dat ik de moeite niet neem?
Oei! De het-kan-altijd-erger-kaart!quote:Op maandag 14 februari 2022 14:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja klopt..
Even kijken hoe het gaat met landen zonder fatsoenlijk regering..
Hmmm ja idd geen infrastructuur klinkt een stuk aantrekkelijker.
Maar goed hoe het went of keert welke partij er aan het roer staat en welke beslissingen er worden genomen het is nooit goed.
Ff kijken als ik geen werk heb en zit ik thuis krijg ik geld en dak boven mijn hoofd om te kunnen leven, als ik ziek word kan ik naar een ziekenhuis ik heb recht op tv en internet stromend water elektriciteit.
Ja we leven in een kudt land inderdaad.
En ze brengen het zo leuk dat de meeste mensen er alleen het nut van inzien.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:35 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
waar ze nu eigenlijk naar toe willen
Maar alleen de 1e zin al:quote:Op maandag 14 februari 2022 15:04 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
En ze brengen het zo leuk dat de meeste mensen er alleen het nut van inzien.
Ben bang dat dit gedrocht niet tegen te houden is. Ongelofelijk sluw bedacht dit.
quote:Al je belangrijke gegevens bij elkaar op je eigen telefoon, zodat alléén jij er de controle over hebt en zodat grote techbedrijven minder macht hebben.
Dak boven je hoofd is inmiddels ook niet meer zo vanzelfsprekend nu met het tekort aan woningen, genoeg mensen die door omstandigheden hun huis kwijt raken en die krijgen echt niet zomaar een nieuwe plek als ze het al krijgen duurt dit jaren want statushouders gaan voor. Recht op tv, internet, stromend water en electro? Hoe moet ik dit lezen? Als gratis? In NL krijg je niks gratis.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja klopt..
Even kijken hoe het gaat met landen zonder fatsoenlijk regering..
Hmmm ja idd geen infrastructuur klinkt een stuk aantrekkelijker.
Maar goed hoe het went of keert welke partij er aan het roer staat en welke beslissingen er worden genomen het is nooit goed.
Ff kijken als ik geen werk heb en zit ik thuis krijg ik geld en dak boven mijn hoofd om te kunnen leven, als ik ziek word kan ik naar een ziekenhuis ik heb recht op tv en internet stromend water elektriciteit.
Ja we leven in een kudt land inderdaad.
Gelukkig hebben we sinds kort Hugo de Jonge als minister van Volkshuisvesting.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dak boven je hoofd is inmiddels ook niet meer zo vanzelfsprekend nu met het tekort aan woningen, genoeg mensen die door omstandigheden hun huis kwijt raken en die krijgen echt niet zomaar een nieuwe plek als ze het al krijgen duurt dit jaren want statushouders gaan voor.
Geniaal bedacht dit. Het zo brengen dat je denkt dat de macht over je data bij jou ligt terwijl als straks het toegangsvinkje er aan wordt gekoppeld dat ze dan ineens alle macht over je hebben. Bizar eigenlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:09 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar alleen de 1e zin al:
[..]![]()
Een beetje zoals je een kind probeert wijs te maken dat ie superkrachten krijgt als ie voldoende groente eet.
Ooit gehoord van de term uitkering trekkers, zat mensen die door de mazen van de wet kruipen terwijl jij hard werkt doet die persoon zo weinig mogelijk, en krijgt er nog betaald voor ook.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dak boven je hoofd is inmiddels ook niet meer zo vanzelfsprekend nu met het tekort aan woningen, genoeg mensen die door omstandigheden hun huis kwijt raken en die krijgen echt niet zomaar een nieuwe plek als ze het al krijgen duurt dit jaren want statushouders gaan voor. Recht op tv, internet, stromend water en electro? Hoe moet ik dit lezen? Als gratis? In NL krijg je niks gratis.
Wat een onderbuikgerommel.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ooit gehoord van de term uitkering trekkers, zat mensen die door de mazen van de wet kruipen terwijl jij hard werkt doet die persoon zo weinig mogelijk, en krijgt er nog betaald voor ook.
Ze bestaan wel degelijk en zijn er meer dan je denkt..
En ja momenteel als je in de stad woont zijn huizen verschrikkelijk duur, maar op andere plekken niet en er is altijd wel een potje voor, zie hierboven..
Mocht je een dakloze tegen komen, vraag je dan even goed af waarom de persoon dakloos is.
En ja sommigen hebben het moeilijk kunnen maar net rondkomen, en tja dan zit er geen nieuwe iPhone in..
Maar de rest kan prima hoor plus als je er niet uitkomt zijn er weer lokale instanties waarbij je terecht kan die je helpen om bijvoorbeeld uit je financiële shit te komen..
Er zijn maar weinig landen die zo te werk gaan.
Prima joh, burgeroorlog, fuck it.quote:
Valt wel mee, het zijn rondom 100.000 in NL volgens het CBS die echt niet willen werken en in een uitkering willen blijven zitten. Gros van de werkelozen hebben toch liever een salaris. Mensen worden dak- of thuisloos vanwege een scheiding of verlies van hun baan door het woningtekort komen ze niet in aanmerking voor een ander huis, en dan heb je nog de bezuinigingen in de geestelijke gezondheidszorg.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ooit gehoord van de term uitkering trekkers, zat mensen die door de mazen van de wet kruipen terwijl jij hard werkt doet die persoon zo weinig mogelijk, en krijgt er nog betaald voor ook.
Ze bestaan wel degelijk en zijn er meer dan je denkt..
En ja momenteel als je in de stad woont zijn huizen verschrikkelijk duur, maar op andere plekken niet en er is altijd wel een potje voor, zie hierboven..
Mocht je een dakloze tegen komen, vraag je dan even goed af waarom de persoon dakloos is.
En ja sommigen hebben het moeilijk kunnen maar net rondkomen, en tja dan zit er geen nieuwe iPhone in..
Maar de rest kan prima hoor plus als je er niet uitkomt zijn er weer lokale instanties waarbij je terecht kan die je helpen om bijvoorbeeld uit je financiële shit te komen..
Er zijn maar weinig landen die zo te werk gaan.
quote:
dan ben ik liever rechtsquote:Op maandag 14 februari 2022 17:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DOODENG die linksche schlemielen.
Links gedefinieerd als "JA OVERHEID PAK ME, MET JE GROTE KNUPPEL"quote:
Slinks volk die lui terwijl de rijke hotemetoten de hele wereld rondvliegen in hun privéjets, hun grote huizen en villa's met zwembad en sauna, dan nog al die billionaire yachts.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DOODENG die linksche schlemielen.
Ja maar die gebruiken hun rijkdom om de wereld beter te maken, snap dat nou eens... En zijn trouwens niet de rijke hotemetoten alleen he? Politici net zo, was het niet Marianne Thieme van de PvdD een paar jaar geleden die de meeste vliegkilometers maakte van alle NL'se politici?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Slinks volk die lui terwijl de rijke hotemetoten de hele wereld rondvliegen in hun privéjets, hun grote huizen en villa's met zwembad en sauna, dan nog al die billionaire yachts.
Prima gemotiveerde uitspraakquote:Op maandag 14 februari 2022 16:50 schreef ludovico het volgende:
https://uitspraken.rechts(...)LI:NL:RBAMS:2022:418
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:50 schreef ludovico het volgende:
https://uitspraken.rechts(...)LI:NL:RBAMS:2022:418
quote:conclusie
24. De kantonrechter komt gelet op het vorenstaande tot de conclusie dat de instructie van DONS om in bepaalde situaties een PCR-test van [verweerster] te verlangen weliswaar een inbreuk vormt op haar recht op eerbiediging van de persoonlijke levenssfeer en het recht op onaantastbaarheid van het lichaam, maar toch redelijk is omdat aan de hierboven genoemde voorwaarden om haar grondrechten in te perken is voldaan. Het doel van DONS om door de instructie een veilige (werk)omgeving te scheppen weegt naar het oordeel van de kantonrechter zwaarder dan het bezwaar van [verweerster] tegen het moeten ondergaan van een PCR-test. De inbreuk op de grondrechten van [verweerster] acht de kantonrechter dan ook gerechtvaardigd. Door stelselmatig niet te voldoen aan de redelijke instructie van DONS heeft [verweerster] naar het oordeel van de kantonrechter verwijtbaar gehandeld.
Een werkomgeving wordt veiliger als je zonder symptomen PCR test gebruikt op Covid jongens.quote:Het doel van DONS om door de instructie een veilige (werk)omgeving te scheppen weegt naar het oordeel van de kantonrechter zwaarder dan het bezwaar van [verweerster] tegen het moeten ondergaan van een PCR-test.
Een PCR-test bij klachten of na nauw contact met iemand waarbij een besmetting geconstateerd is. Dat is allerminst onredelijk in de setting van een kinderdagverblijf waar het praktisch onmogelijk is om voldoende afstand te houden van collega's en kinderen.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een werkomgeving wordt veiliger als je zonder symptomen PCR test gebruikt op Covid jongens.
Een werkomgeving wordt ook veiliger als je baas met een condoom over zijn hoofd rondloopt.
Verlies van baan.. vooral nu is niet onmogelijk maar het werk ligt voor het oprapen momenteel, ik kende er een aantal die echt vertolkten om te werken, vooral de gele hesjes parade een jaartje of wat terug, ondanks dat en je hebt geen huis is er alsnog een opvang mogelijkheid..quote:Op maandag 14 februari 2022 16:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Valt wel mee, het zijn rondom 100.000 in NL volgens het CBS die echt niet willen werken en in een uitkering willen blijven zitten. Gros van de werkelozen hebben toch liever een salaris. Mensen worden dak- of thuisloos vanwege een scheiding of verlies van hun baan door het woningtekort komen ze niet in aanmerking voor een ander huis, en dan heb je nog de bezuinigingen in de geestelijke gezondheidszorg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |