Niet eens stiekem.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Mening: Never Gonna Give You Up is stiekem een fucking goed nummer.
quote:Op zondag 13 februari 2022 21:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Mening: Never Gonna Give You Up is stiekem een fucking goed nummer.
Dit verbaast me niks.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik vond het een uitstekend kamerlid, schokkend.
Dit is een klassieker.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bijna net zo goed als deze performance.
Gooi het eruit vriendquote:Op zondag 13 februari 2022 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach Volt. Iedereen die daar lid van wordt heb ik een mening over.
Allemaal opportunistische D66- en GroenLinks-stemmers. Dat hele pan-europese denken gaat natuurlijk nooit werken als dat lokaal geen enkel probleem oplost. En die Volt-partijen in verschillende landen gaan vast ook nog keihard botsen.quote:
Wel meer mensen die je sympathiseert die ten onder zijn gegaan. Of ik moet dat verkeerd onthouden hebben.quote:
Jeetjequote:Op zondag 13 februari 2022 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel meer mensen die je sympathiseert die ten onder zijn gegaan. Of ik moet dat verkeerd onthouden hebben.
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel meer mensen die je sympathiseert die ten onder zijn gegaan. Of ik moet dat verkeerd onthouden hebben.
Thierry Baudet.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:16 schreef Slobeend het volgende:
Kom dan ook even met namen @:immerdebestebob na deze beschuldiging!
Jesse Klaver.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:16 schreef Slobeend het volgende:
Kom dan ook even met namen @:immerdebestebob na deze beschuldiging!
Deed extreme bukake met zijn vrijwilligersquote:Op zondag 13 februari 2022 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sywert is altijd een stapje lager.
Mooie oppositie partij dusquote:Op zondag 13 februari 2022 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Allemaal opportunistische D66- en GroenLinks-stemmers. Dat hele pan-europese denken gaat natuurlijk nooit werken als dat lokaal geen enkel probleem oplost. En die Volt-partijen in verschillende landen gaan vast ook nog keihard botsen.
Anassquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |