Nee, hij had nog nooit van shorttrack gehoord.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
Thijsje Zonneveld is boos omdat Wijndal shorttrack niet volgt.
Soms is ignorance echt bliss.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, hij had nog nooit van shorttrack gehoord.
Wie is Wijndal? Een VVD prominent?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Soms is ignorance echt bliss.
Een matige voetjeballer (geen sport) van het altijd overschatte Alkmaar Zaanstreek.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:20 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wie is Wijndal? Een VVD prominent?
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, hij had nog nooit van shorttrack gehoord.
De Alkmaarse sekte. Erg vervelend dat die in de nek van de top-3 hijgen.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een matige voetjeballer (geen sport) van het altijd overschatte Alkmaar Zaanstreek.
Ik vind het gewoon een denigrerende tweet.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:39 schreef showtimer het volgende:
Dat is toch ook helemaal geen boze Thijs(je)? Dat is een geef-me-hartjes-Thijs. 559 al!
Niet zo vooringenomen @:El-Stinho
Eens. Wel een van de leukere.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Femke Kok is een lief kind (dit kwam voorbij na het zesuurjournaal).
Amerikaanse sporten zijn per definitie geen sport.quote:
Dat stemmetje greep me, de Femke Bol van de winter. Puur uit interesse; dat arme meisje zit daar dus wekenlang in een soort half concentratiekamp voor een rit dat nog geen minuut duurt? I'm asking.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Wel een van de leukere.
En geen zonlicht.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat stemmetje greep me, de Femke Bol van de winter. Puur uit interesse; dat arme meisje zit daar dus wekenlang in een soort half concentratiekamp voor een rit dat nog geen minuut duurt? I'm asking.
Team Kwakman.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een denigrerende tweet.
Goede reacties wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |