Dan ga ik daar even loeren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik maak wel even een topicje in MUZ.
Ik zal jou en aloa en pullup taggen. Het is niets bijzonders verder.quote:
Nu je het zegt...waar is die gebleven?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:44 schreef -Shii- het volgende:
Ik heb wel zin in muziekjes, lekker het weekend mee beginnen.![]()
En over muziekjes gesproken, ik heb GOA al even niet meer gezien.
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zal jou en aloa en pullup taggen. Het is niets bijzonders verder.
Hopelijk gewoon druk met andere leuke dingen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Nu je het zegt...waar is die gebleven?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:51 schreef chufi het volgende:
Aiii Klennis Krrees... bij Johnny ... zapp
Groetjes aan Loesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
Bij Loes in Antwerpen. Zij is jarig.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
Bij Loes in Antwerpen. Zij is jarig.
Ik had mijn lijst met elpees nog niet gepost. Maar Boney M zit er ook bij.quote:
Misschien moet ik iets doen met mijn gavequote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had mijn lijst met elpees nog niet gepost. Maar Boney M zit er ook bij.
Poetin?quote:
Romanoooooquote:
Wat voor topic ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zal jou en aloa en pullup taggen. Het is niets bijzonders verder.
Op sommige foto's van die MCH leek hij er echt wel opquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Romanooooo is in ieder geval onschuldiger dan Poetin.
Die Poetin is echt levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Romanooooo is in ieder geval onschuldiger dan Poetin.
Ik doe een paar elpees weg. Daar maak ik een topicje voor.quote:
Ah prima ga dan idd wel kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik doe een paar elpees weg. Daar maak ik een topicje voor.
quote:
Zelfverrijking...quote:Door het toekennen van lucratieve banen en handelscontracten aan zijn medestanders die hem vervolgens ook de bal toespelen is Poetin een van de rijkste Russen aller tijden geworden met een geschat vermogen van 200 miljard dollar
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah prima ga dan idd wel kijken![]()
Mijn verzameling reggae zal je denk ik niet kunnen aanvullen
Die hele bende Olichargen. Is in Oekraïne net zo erg overigensquote:
Draait allemaal om geld..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die hele bende Olichargen. Is in Oekraïne net zo erg overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |