quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een schatje, hè?quote:
Vrouwtjes moet je kort houden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hele avond appjes ontvangen waaaar je bent. Lekker man.
Gokje: paardrijmeisjuhquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:35 schreef Caland het volgende:
Muh vriendinne betekene allus voor muh
18 jaar
Te puntige knieën?quote:
Dat meisje?quote:
Lelijk hoofd?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:39 schreef tja77 het volgende:
Een neger met brabants accent is geen porem.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:39 schreef tja77 het volgende:
Een neger met brabants accent is geen porem.
Zo voelt ze zichzelf ookquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:40 schreef Bugno3 het volgende:
Annemieke ziet er uit alsof ze begin 40 is.
Hier sturen ze idd alle beperkten en bijstandsklanten naar de kringloop.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:40 schreef Nine. het volgende:
Kringloopvrijwiller. Beroepswerkloos dus
Doen ze hier ook. Dus vandaarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
Hier sturen ze idd alle beperkten en bijstandsklanten naar de kringloop.
lenzen nemen, die bril vergroot haar ogen enorm.quote:
Daar kan elke vrouw het wel opquote:
Dit wist ik. En die brunette lelijk noemen.quote:
fiesen en lopeh eeen kilomeeter of ten pe dah!quote:
Ik versta alles. Wat zegt dat over mij?quote:
waar is die kut brabander die dit wel kan verstaan die normaal ook in dit topic is.quote:
Flappie is ook een stuk lelijker hoor, check dat haar en dat figuur dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit wist ik. En die brunette lelijk noemen.
Ik dacht dat je ook in het zuiden woondequote:
@Lenny_Leonard ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
waar is die kut brabander die dit wel kan verstaan die normaal ook in dit topic is.
Op Zuid, dat is wat anders.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook in het zuiden woonde
Ging om het hoofd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Flappie is ook een stuk lelijker hoor, check dat haar en dat figuur dan.
ja inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:45 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mensen die tegengas nodig hebben
Da gij een liev boerinneke zijtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik versta alles. Wat zegt dat over mij?
Nijmegen is GEEN Brabant of het zuidenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook in het zuiden woonde
Ze moet gewoon luisteren gvd!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:45 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Volgens mij kun jij wel wat gebruikenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:45 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Caland woonde echt niet op Zuidquote:
Tijdje in het centrum gewoond daarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Caland woonde echt niet op Zuid
Niet in Rotjeknor en niet in Mokum
Nee, deze blonde is nog enigzins verfijnd, die brunette heeft echt een hondekop met oren die naar voren wijzen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ging om het hoofd.
Van deze blonde met bril trap je je hond nog af.
Ik kom alleen in Rotterdam-Zuid tijdens de bekerfinale. Dat is meestal wel genot. Jammer dat we nooit meer door de stad mogen met de busquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijdje in het centrum gewoond daar
Niet op zuid inderdaad, daar moet je ook alleen komen voor het voetbal
Ik kan wat gas gebruiken. Benzine prijzen zijn weer gestegen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij wel wat gebruiken
Schoon fiske.quote:
Die indruk kreeg ik ook wel. En ze gebruikten het woord Braziliaan maar om een of andere variant van negroïde te vermijden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Zolang hij aardig is en sociaal kunnen ze wel voorbij het kleurtje kijken. Is dat wat ze probeerde te zeggen?
Die pakken wat ze pakken kunnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof mannen in Turkije deze vrouw lastigvallen.
Kap nou ff mens.
Ook geiten worden daar lastig gevallen dus wellicht spreekt ze gewoon de waarheidquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof mannen in Turkije deze vrouw lastigvallen.
Kap nou ff mens.
Daar loopt half hoerig Rusland. Hebben ze deze oude taart niet nodig.quote:
Wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:53 schreef Caland het volgende:
Hadden we deze week eindelijk een keer normale homo’s krijg je nu weer een enorme nicht met een lul als oorbel
Tssskquote:
Welke wijk zit jij daar dan?quote:
Club Air.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Wat zou club R. Zijn? Iemand bekender met de namen?
Club Air.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Rimmenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:56 schreef NoCigar het volgende:
hail hypnotoad!quote:
Daar is die piano. Heerlijk toch.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:58 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Pestverhaal! Waar is de piano?!?!
Valt straks voor een man "die weet wat hij wil", oftewel een BAD BOY hihi.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:58 schreef Caland het volgende:
Burn out, wil kinderen, veel gepest, laag zelfbeeld
Prima onderwerpen voor een blind date
Boh, onbeperkt aan de keta, koekoek.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker snoepen uit haar apothekerskastje
"Uitgaan heb ik wel gehad"quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ze snoept niet uit de kast en niet uitgaan.
Jolijt. En dat is dan 22
Op tijd voor de piemelquote:
ze is wel heel gemiddeld die graag snel verzekerd en gesetteld wild zijn, niet dat niet erg is maar iets spontaans ondernemen zit er dan niet inquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Meisje is wel leuk maar ja. 22 en klaar met uitgaan. Bijkletsen met haar ouders in het weekend.
Misschien iets voor de gemiddelde Fok!ker.
Die zitten sowieso bij hun ouders.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Meisje is wel leuk maar ja. 22 en klaar met uitgaan. Bijkletsen met haar ouders in het weekend.
Misschien iets voor de gemiddelde Fok!ker.
Eerder om een paar flinke lijnen mee weg te werkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:07 schreef de_boswachter het volgende:
Marcelo lijkt me een relaxte gast om mee te zuipen
Nee.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ze is wel heel gemiddeld die graag snel verzekerd en gesetteld wild zijn, niet dat niet erg is maar iets spontaans ondernemen zit er dan niet in
Genoeg 30+ hier op een zolderkamer in eigen huisquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die zitten sowieso bij hun ouders.
Beetje saaiquote:
Ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder om een paar flinke lijnen mee weg te werken
Ik ken er eentje die er andere gewoonten op nahield. Die deed altijd het licht uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Als arts is het ook wel handig als je geen feestende kroegtijger bent natuurlijk.
Eigenlijk is hij wel sympathiek. Geen valse nicht.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:09 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ik kan die schandknaap echt niet uitstaan.
Ben zelf ook een huismus en dat is precies wat ik in een meisje zoek. Dus niet voor iedereen negatief.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Brunette is wel leuk. Jammer dat het een huismus is maar conservatorium moet wel ja zeggen.
Leuker dan flappie ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Brunette is wel leuk. Jammer dat het een huismus is maar conservatorium moet wel ja zeggen.
Geile stem die Maxquote:
Toch hoef je niet een DM te sturen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben zelf ook een huismus en dat is precies wat ik in een meisje zoek. Dus niet voor iedereen negatief.
hij wil ook maar een ding heb ik het idee.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:13 schreef de_boswachter het volgende:
En hij zit maar steeds aan z’n pik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |