abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203616848

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)
Twijfel je over de vaccinatie, bel de De Vaccinatie Twijfeltelefoon: 088-7555777

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203616854
En verder.
1947-2016
pi_203616862
Ook na OMT-beraad staan seinen op groen voor verregaande versoepelingen: ‘beeld is gunstig’

https://www.ad.nl/politie(...)is-gunstig~a1fdf181/

Bioscooppak kan aan. Short trekje. @de_boswachter
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:20:23 #4
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203616867
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Belgie loopt echt heel ver voor.

Van Ranst is echt veel pragmatischer dan die angstballen hier.
Ik vind het wel een soort van vergelijkbaar als wij ook versoepelen voor het nachtleven. Daar zijn ze ook niet uit wat ze doen met mondkapjes op scholen bijvoorbeeld en coronapas.
pi_203616877
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:20 schreef Zipportal het volgende:
Ook na OMT-beraad staan seinen op groen voor verregaande versoepelingen: ‘beeld is gunstig’

Bioscooppak kan aan. Short trekje. @:de_boswachter
Even wachten tot de redactieslag van het ministerie
zie email 27 oktober
pi_203616882
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Hier had de reactie geweest 'waarom pas volgende week ????'
Cynisch moet je blijven op de politiek in NL, toch?
Allemaal niet zo zuiver zoals het lijkt, want:

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:30 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ich-met-omt-adviezen

Ja. Boem. Bingo. Ministerie schreef letterlijk mee aan OMT-adviezen.

Hier staat maar een sanctie op toch?
Hoeveel heeft het ministerie nog meer beïnvloedt? Dit geeft maar aan dat het ministerie VWS en het OMT toch echt dichterbij elkaar stonden dan gezond is en geeft echt te denken.

Dit was specifiek om het blazoen van de politiek hoog te houden, maar wat is er nog meer gebezigd over bijvoorbeeld maatregelen, bepaalde toegangseisen en/of bepaalde digitale middelen?

Totaal niet gezond dit. Sowieso wordt langzaam duidelijk dat het allemaal echt niet zuiver is gegaan. In Duitsland moest er blijkbaar op de angst ingespeeld worden en in frankrijk wil macron de ongevaccineerden treiteren tot ze gaan.

Toch allemaal echt niet zuiver waarvoor politici hun 'wetenschappers' en wetenschappelijke organen voor hebben gebruikt?
1947-2016
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:21:47 #7
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203616883
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:16 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Eisen dat Markie lekker zelf die persco gaat geven. En anders gewoon weigeren elke vraag te beantwoorden ‘is voor mijn tijd, moet u bij de MP zijn die hier helaas niet bij wilde zijn’.
Maar als je Ernst dat dinsdag zou doen dan blaas je wel echt het kabinet op op de nationale televisie.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_203616893
quote:

Ze doen allemaal alsof het heel moeilijk en ingewikkeld is om tot de juiste besluiten te komen. :')
pi_203616894
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:21 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Maar als je Ernst dat dinsdag zou doen dan blaas je wel echt het kabinet op op de nationale televisie.
Ik zeg: doen! :D Maar nee, hij weet dat hij ook verantwoordelijk is voor wat Hugo heeft achtergelaten. En met een beetje gezond verstand wist hij ook dat dat er niet heel lekker uitzag en dat het volmaken van de termijn een helse klus gaat worden. Het zou alleen wel zo fair zijn dat als Ernst struikelt dat Hugo dan wel meegaat.
pi_203616898
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:21 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ja dat moet dan maar. Kom op zeg, je denkt toch niet dat het toeval is dat hij ineens weg is? Ik zou me niet als zodanig laten gebruiken. Fuck off zeg.
zie email 27 oktober
pi_203616902
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:31 schreef byah het volgende:
Beerputten gaan open
Graag.
Dat politieke tuig wat dit gedaan heeft mag hangen van mij. Voor mij staat dit gelijk aan volksverraad. Eigen imago belangen boven de volksgezondheid zetten. Alleen al in dit geval.
1947-2016
pi_203616910
Mark is verdwenen uit beeld, zo kennen we hem het best. Komt straks weer terug als de slachtoffers gevallen zijn, wistzelf niks van af hoor.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:24:05 #13
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203616913
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:22 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Ze doen allemaal alsof het heel moeilijk en ingewikkeld is om tot de juiste besluiten te komen. :')
Allemaal show. Ze weten ook wel dat alles nu open kan maar ze smeren het nog even over een week of 2-4 uit om geen gezichtsverlies te lijden.
pi_203616920
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:23 schreef Jed1Gam het volgende:
Mark is verdwenen uit beeld, zo kennen we hem het best. Komt straks weer terug als de slachtoffers gevallen zijn, wistzelf niks van af hoor.
Had hij geen actieve herinnering aan.
1947-2016
pi_203616931
quote:

Na omt beraad? Of omdat het kabinet de versoepelingen en adviezen al hadden opgeschreven?
pi_203616963
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:25 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Na omt beraad? Of omdat het kabinet de versoepelingen en adviezen al hadden opgeschreven?
Ja, heel opvallend dat de frontpage daar nog steeds geen bericht van heeft gemaakt. :wtf:
pi_203616969
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:25 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Of u het nu geen goed idee vind of nog soepeler wil maakt ons niet uit. Even tekenen bij het kruisje graag. Fijn weekend heeeee....
1947-2016
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:30:58 #18
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203617014
Ik verbaas mij over dat zoveel mensen verbaasd zijn over die gelekte documenten. Het is wel hetzelfde kabinet die zo belabberd omging met de toeslagenaffaire. Politiek is een spel van egootjes. En nee ook bij die partij die jij zo geweldig vind zouden veel dingen net zo/vergelijkbaar zijn behandeld.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:33:34 #19
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203617044
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja dat moet dan maar. Kom op zeg, je denkt toch niet dat het toeval is dat hij ineens weg is? Ik zou me niet als zodanig laten gebruiken. Fuck off zeg.
Toch acht ik de kans dat dat gaat gebeuren vrij klein. D66 heeft er te weinig ruggengraat voor en Rutte zal alles doen om overeind te blijven, ook als dat betekent dat ze om hem heen vallen als dominosteentjes. En Kuipers is politiek zo onervaren dat hij zich wel in dit wespennest laat lokken.

De rol van het CDA is ook wel interessant, want Hugo ligt ook op het hakblok.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_203617076
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Toch acht ik de kans dat dat gaat gebeuren vrij klein. D66 heeft er te weinig ruggengraat voor en Rutte zal alles doen om overeind te blijven, ook als dat betekent dat ze om hem heen vallen als dominosteentjes. En Kuipers is politiek zo onervaren dat hij zich wel in dit wespennest laat lokken.

De rol van het CDA is ook wel interessant, want Hugo ligt ook op het hakblok.
Het zijn wob-stukken, ze wisten dat dit naar buiten zou komen. Ik vind het een schandaal tot en met.

En Kuipers hoeft het niet zelf te bedenken natuurlijk, kun je hem prima influisteren.

Maar goed, men zal wel weer te laf zijn inderdaad.
zie email 27 oktober
pi_203617082
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:22 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ik zeg: doen! :D Maar nee, hij weet dat hij ook verantwoordelijk is voor wat Hugo heeft achtergelaten. En met een beetje gezond verstand wist hij ook dat dat er niet heel lekker uitzag en dat het volmaken van de termijn een helse klus gaat worden. Het zou alleen wel zo fair zijn dat als Ernst struikelt dat Hugo dan wel meegaat.
Dat heb ik nooit kunnen begrijpen, verantwoordelijk voor de zooi van een ander zijn.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_203617084
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:30 schreef Momo het volgende:
Ik verbaas mij over dat zoveel mensen verbaasd zijn over die gelekte documenten. Het is wel hetzelfde kabinet die zo belabberd omging met de toeslagenaffaire. Politiek is een spel van egootjes. En nee ook bij die partij die jij zo geweldig vind zouden veel dingen net zo/vergelijkbaar zijn behandeld.
Het gaat denk ik vooral om de directheid van de beïnvloeding, de spelfouten nemen ze nog over. Dat er spelletjes gespeeld worden snapt iedereen, maar dit is van een totaal ander level.
zie email 27 oktober
pi_203617106
En hoelang gaan wij dit nog accepteren? Bolsenaro gaat nog blozen van wat ze hier allemaal flikken.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:38:16 #24
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203617107
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:36 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Het gaat denk ik vooral om de directheid van de beïnvloeding, de spelfouten nemen ze nog over. Dat er spelletjes gespeeld worden snapt iedereen, maar dit is van een totaal ander level.
Met deze affaire erbij is het nog veel langer rekken van al die coronaregeltjes toch bijna niet meer te verkopen?
pi_203617110
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:30 schreef Momo het volgende:
De meeste zitten daar inderdaad voor hunzelf, en zullen er alles aan doen om hun vijanden zwart te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')