Gaaf probot!!!! Zo lang niet geluisterd dank je!!!quote:
Ik heb deze een tijdje terug eens gekeken en geluisterd. Kippenvel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:09 schreef cosmosis het volgende:
Jezus Christus is dit ooit mogelijk om te spelen? Ik vraag het aan de piano spelers, is dit doenbaar met een beetje oefenen?
Pff Ja heerlijk als je die Hans Zimmer muziek zelf kan spelen. Ooit als ik met pensioen ga, vertrek ik naar een eilandje in de stille zuidzee met mn piano, elke dag oefenen en zwemmen in de zee!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb deze een tijdje terug eens gekeken en geluisterd. Kippenvel.![]()
Voordat ik dat voor elkaar krijg, moet ik nog wel even oefenen. Af en toe probeer ik wel stukjes, maar ik ben nog maar een beginneling.
Ik ga mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Pff Ja heerlijk als je die Hans Zimmer muziek zelf kan spelen. Ooit als ik met pensioen ga, vertrek ik naar een eilandje in de stille zuidzee met mn piano, elke dag oefenen en zwemmen in de zee!
Wacht dit moet ik even proberenquote:
Heb ze in Antwerpen 2015 gezienquote:
Goede keuze! Ik heb ook te weinig concerts bezocht. Ben recentelijk gewoon random artiesten die lekker klinken gaan reserveren als ze in Amsterdam optreden (helaas een aantal al verplaatst ivm Corona)quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ze in Antwerpen 2015 gezienTerwijl ik echt NOOIT naar eeen concert of zo ga
Da's wel leukquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:37 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Goede keuze! Ik heb ook te weinig concerts bezocht. Ben recentelijk gewoon random artiesten die lekker klinken gaan reserveren als ze in Amsterdam optreden (helaas een aantal al verplaatst ivm Corona)
Nightwish wil ik zeker een keer meemaken!
YEAHquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:40 schreef cosmosis het volgende:
Over maandje alles weer permanent open!
[ link | afbeelding ]
Nee hoor, op een of andere manier blijven de concerten verbonden aan een bepaalde alcoholische staatquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal wel n van de weinige fok!kers boven de 16 zijn die zijn concertgeschiedenis na een half kratje nog uit zijn hoofd kan opdreunen![]()
1991 Prince Ahoy Rotterdam
1993 U2 Goffertpark Nijmegen
1998 Spice girls Gelredome Arnhem
2005 (?) Cyndi Lauper Melkweg Amsterdam
2013 Toto Ziggo Dome Amsterdam
2015 Nightwish Sportpaleis Antwerpen
Ja je hebt mensen die 30 concerten per jaar bezoeken. Kan ookquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nee hoor, op een of andere manier blijven de concerten verbonden aan een bepaalde alcoholische staatAlhoewel mijn geschiedenis meer bestaat uit obscure underground Psytrance parties.....
Wel heel mooi lijstje van bezochte artiesten trouwens!
Sja ieder zn ding. Zijn niet zo heel veel artiesten waarvan ik een heel concert zou willen zien. Meesten hebben goede muziek, maar live behoorlijk dramatisch.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je hebt mensen die 30 concerten per jaar bezoeken. Kan ook
Ik wil Rammstein nog weleens zien. Or indeed, Bon Joviquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:54 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sja ieder zn ding. Zijn niet zo heel veel artiesten waarvan ik een heel concert zou willen zien. Meesten hebben goede muziek, maar live behoorlijk dramatisch.
neehoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:09 schreef cosmosis het volgende:
Is het redelijk gay om ook wel de wens te hebben om Taylor een keer live te zien?
Maakt mij niet uitquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:09 schreef cosmosis het volgende:
Is het redelijk gay om ook wel de wens te hebben om Taylor een keer live te zien?
Gelukkig, dan haal ik 2 kaartjes, kan ik zeggen dat jij er graag heen wildequote:
Dan is er een probleem. Ik luister niet naar Taylor Swift. Hahaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:12 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Gelukkig, dan haal ik 2 kaartjes, kan ik zeggen dat jij er graag heen wilde
Kijk das een duidelijker antwoordquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dan is er een probleem. Ik luister niet naar Taylor Swift. Haha
iemand anders zal er meer van genieten samen met jou
quote:
Heerlijke show idd, maar ik erger me enorm aan die wijven in het publiek die zo staan te krijsenquote:
Ja , ook lekker aan het genieten van het weekendquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb geen inspiratie meer, wel lekker weekend. Alles goed?
Dat heb ik al lang niet meer gehoordquote:
quote:
quote:
Een van z'n meest underrated nummers ooitquote:
Oud ook hoor, maar zo mooiquote:Op zondag 13 februari 2022 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een van z'n meest underrated nummers ooit
Ik vind het een geweldig nummer.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een van z'n meest underrated nummers ooit
Voor mij?quote:
Nee, die andere paddestoel. *Zuchtquote:
Oh.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nee, die andere paddestoel. *Zucht
Hey Hoof!quote:
quote:
Ouwe downtime hunter dat je er bent.quote:
Wat ben ik blij dat ik nog even in dit topic gekeken heb.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:30 schreef DJ11 het volgende:
De nieuwe single van Tears For Fears kan zich prima meten met hun 80s-oeuvre. Op Radio 2 zul je dit niet horen, terwijl het bij BBC Radio 2 gewoon op de A-lijst staat. Nu ook met videoclip: Break The Man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |