Ze is toch wel een beetje ordinairquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Die tong ook
Poooooooooooooohquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:34 schreef Zipportal het volgende:
Straks huldiging van Hanne DeSmet @:de_boswachter
Ze moeten wat, ze mogen biatlon volgens mij niet eens live uitzenden.quote:
Of Nederland, als ze China een klein beetje in de weg rijden.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:20 schreef AgnesGru het volgende:
Het is eigenlijk al bijna te voorspellen dat Korea een PEN krijgt bij de relay.
De nummer 2 krijgt een PEN tenzij CHN, dus NED moet gewoon 1 eindigen.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:20 schreef AgnesGru het volgende:
Het is eigenlijk al bijna te voorspellen dat Korea een PEN krijgt bij de relay.
Mag wel lekker meejuichen na de race zonder er een medaille voor te krijgen.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:21 schreef Szura het volgende:
Rianne de Vries mag zeker weer op de tribune kijken trouwens
Ze kwam er niet helemaal uit.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:24 schreef AgnesGru het volgende:
Volgens mij werd de vraag aan Jorien gesteld Niels.
Ja echt .... laat gewoon wintersport zien ...quote:Op zondag 13 februari 2022 10:25 schreef SilverEyes het volgende:
NOS is alvast de aflossing aan het jinxen
Ook niet als het terecht zou zijn?quote:Op zondag 13 februari 2022 11:29 schreef Salina het volgende:
Ik wil GÉÉN PEN's in het voordeel van de Chinezen vandaag.
Helemaal klaar mee. Corrupte zooi.
Bij de mannen winnden de hongaarse chinezen zeer ws.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:29 schreef Salina het volgende:
Ik wil GÉÉN PEN's in het voordeel van de Chinezen vandaag.
Helemaal klaar mee. Corrupte zooi.
Er is weinig live momenteel buiten ijshockeyquote:Op zondag 13 februari 2022 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt .... laat gewoon wintersport zien ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |