Halve kijkshop leeg gekocht.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
Dylan heeft een hoop zilverwerk om. Geen fan.
Volgens mij kijkt die zelfs tijdens de races niet de hele tijdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:34 schreef Remco het volgende:
Die man op Eurosport heeft zich ook echt 0 minuten voorbereid lijkt het.
Nu niet meerquote:
Tweede run moet ik nog kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Meylemans zakte er in tweede run flink door, hoewel ze natuurlijk een beroerde voorbereiding had.
Hoho. Toen moest het schaatsen nabeschouwd worden hè.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS had toch tussen 11 en 12 ruim een uur om over HET VERHAAL te praten? Er was toen toch weinig bezig
"Wil jij me even meenemen wat De Laat doet?""quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:34 schreef Remco het volgende:
Ik heb ook het idee dat de mannen echt altijd tegenvallen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:36 schreef Felagund het volgende:
Ik verwacht hier helemaal niets van.
Frank Kramer genot. Die moest ooit poker verslaan op Eurosport. Die had het over de plof in plaats van de flop enzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:34 schreef Remco het volgende:
De Nederlanders houden toch niet zo van de 500, dus het publiek dat de NOS bedient ook niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:36 schreef raptorix het volgende:
Ah goed om te horen dat NOS verlag doet dat er net een race was, je wilt toch dat stukje duiding hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |