Nee hoor. Meer dan 500 mensen is geplaceerd. Netjes op je stoel gaan zitten terwijl je alaaf noemt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar 1G komt er om te voorkomen dat we andere maatregelen moet behouden werd er eerder gezegd, toch? Dus dan kan het sowieso doorgaan en ook nog eens zonder ander micromanagement, mits alle bezoekers zich braaf laten testen. Toch? Toooooch?
Wat deed jij op de weg? We zitten in een pandemie hè!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nog steeds overal die walgelijke reclames van Spoedtest.nl langs de weg.
'Naar de zon? Eerst nog even testen'
Gewoon op straat hossen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Grappig dat hij nog steeds zo naief is dat hij denkt te kunnen bepalen of mensen carnaval gaan vieren of nieten of ze zich wel of niet aan 1G houden of niet.
Laatst stond er in een artikel als eerste zin dat ze in Den Haag niet onder een steen leven. Ik heb nog nooit zo hard gelachen.
Ik hoop vooral dat hij wel een mondkapje op had in de auto. In zijn eentje.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat deed jij op de weg? We zitten in een pandemie hè!
Oh shit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat hij wel een mondkapje op had in de auto. In zijn eentje.
Het virus is immers overal!
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:34 schreef Wirelessmouse het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen hier die vinden dat versoepelingen niet aan de orde moeten zijn? Of liever uitbreiding van de beperkingen zien?
Het is mijn persoonlijke en puur subjectieve waarneming dat mensen die in hun eentje in de auto zitten met een mondkapje op, vaak ook niet zulke beste bestuurders lijken te zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat hij wel een mondkapje op had in de auto. In zijn eentje.
Het virus is immers overal!
Dolle boel hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Laatst stond er in een artikel als eerste zin dat ze in Den Haag niet onder een steen leven. Ik heb nog nooit zo hard gelachen.
Oh. Nou, ik weet zeker dat de carnavalvierders zich keurig aan het beleid van de ambtenaren op verdieping 69 zullen houden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee hoor. Meer dan 500 mensen is geplaceerd. Netjes op je stoel gaan zitten terwijl je alaaf noemt.
Zeker. Het staat zo in de modellen dus dan moet het wel zo zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Oh. Nou, ik weet zeker dat de carnavalvierders zich keurig aan het beleid van de ambtenaren op verdieping 69 zullen houden.
Hier niet. Onder de 'deskundigen' genoeg wappies zoals die ene die 5000 opnames voorspelde. Dat zo'n man niet finaal wordt afgemaakt in de media maar gewoon weer mag komen opdraven toont de duistere agenda van de media.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:34 schreef Wirelessmouse het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen hier die vinden dat versoepelingen niet aan de orde moeten zijn? Of liever uitbreiding van de beperkingen zien?
Ik ben laatst in het konijnenhol op Twitter getuimeld en ja, er zijn zat mensen die lopen te gillen MAAR DE ZWAKKEREN DAN EN DE OMA'S EN HET IS NOG NIET VOORBIJ EN DE WERELD VERGAAT EN NIEMAND DRAAGT MONDKAPJES WE GAAN ALLEMAAL DOOD.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:34 schreef Wirelessmouse het volgende:
Stand up comedy wellicht?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:38 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat ga jij straks doen, als COR voorbij is?
Deze, op 1 februari:quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hier niet. Onder de 'deskundigen' genoeg wappies zoals die ene die 5000 opnames voorspelde. Dat zo'n man niet finaal wordt afgemaakt in de media maar gewoon weer mag komen opdraven toont de duistere agenda van de media.
Gelukkig had hij het daar niet over een verwachting of prognose. Het was slechts een van de vele scenario's.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:41 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Deze, op 1 februari:
OMT-lid Jan Kluytmans denkt niet dat er op korte termijn verder wordt versoepeld, vanwege de huidige toename in het aantal ziekenhuisopnames. “We verwachten dat we naar ongeveer 5000 patiënten in de ziekenhuizen gaan en dat hebben we nog niet eerder gehad. De verwachtingen zijn niet goed”, zei hij vanochtend in Sven op 1.
Een realiteit zelfs:quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gelukkig had hij het daar niet over een verwachting of prognose. Het was slechts een van de vele scenario's.
Oh, wacht.
Ze hadden allemaal #voorweinigcovid in hun naam met 3 spuitjes emoji's en met een mondkapje op als profielfoto?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben laatst in het konijnenhol op Twitter getuimeld en ja, er zijn zat mensen die lopen te gillen MAAR DE ZWAKKEREN DAN EN DE OMA'S EN HET IS NOG NIET VOORBIJ EN DE WERELD VERGAAT EN NIEMAND DRAAGT MONDKAPJES WE GAAN ALLEMAAL DOOD.
Ik dacht dat ik panisch was
Ah, een kenner.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ze hadden allemaal #voorweinigcovid in hun naam met 3 spuitjes emoji's en met een mondkapje op als profielfoto?
Een oudgediende die terug is in CORquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ze hadden allemaal #voorweinigcovid in hun naam met 3 spuitjes emoji's en met een mondkapje op als profielfoto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |