SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gaat wel leuk worden in maart met al die besmettingen![]()
![]()
eerst kon er niks en nu alles open zonder enige maatregelen
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
ow meeenn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had laatst nog een woedende Zwitserse airport beambte want ik was vergeten mijn bakje birchermuesli van 150 ml op te eten vr de controle
.....
Echt ziedend was ie, moest er echt even een emosmiley van trekken in real life![]()
Dispootjes heb je er altijd nog wel tussen zitten. Helaas.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:59 schreef Caland het volgende:
Dit topic verdween opeens uit MyAt
Erg vreemd![]()
![]()
Ook moderators gaan niet kunnen ontkomen aan tribunalen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Ah, ik zie dat @dick_laurent zijn dickpic net op tijd verwijderd heeft. Verstandig.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Flodder gifje verwijderd. Duidelijk dus dat de mods @Lenny_Leonard , @Zipportal , ondergetekende en alle anderen van het FOK OMT totaal niet waardeert.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:06 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Het FOK OMT wordt nu al gemist @:Zipportal @:Lenny_Leonard![]()
Ik denk dat dat wel gaat meevallen, iedereen heeft al corona gehad.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:48 schreef Predator40 het volgende:
gaat wel leuk worden in maart met al die besmettingen![]()
![]()
eerst kon er niks en nu alles open zonder enige maatregelenMakkelijk eerste![]()
Ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel gaat meevallen, iedereen heeft al corona gehad.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ook goed mogelijk jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grote kans van wel en dat je het gewoon niet door hebt gehad
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik ook nietquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Dan zou bij mij maart 2020 of nu ergens de omicron variant zijn geweestquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grote kans van wel en dat je het gewoon niet door hebt gehadFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Hier ook nog steeds corona vrij. Wat echt een wonder is met de hoeveelheid (besmette) mensen die ik dagelijks ziequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel gaat meevallen, iedereen heeft al corona gehad.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: