SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
neuh, ik zit altijd onder het gemiddelde voor een 2onder1kap woningquote:
3 schermen sowieso, en zware gaming hardware. nooit in detail bekeken maar zal een flinke stroomslurper zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:26 schreef bitterbal het volgende: [..] Nee? Gewoon pc en scherm niet?
275 euro is dat gemiddeld?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, ik zit altijd onder het gemiddelde voor een 2onder1kap woning
gemiddeld voor wat?quote:
Ik onder het gemiddelde van een eenpersoonsflatjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, ik zit altijd onder het gemiddelde voor een 2onder1kap woning
nee, 275 is wat ik verbruikt heb.quote:
Oke, nou dan doe je het goedquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, 275 is wat ik verbruikt heb.
350 zou gemiddeld zijn schijnbaar
terug in de tijdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:45 schreef UitStraling het volgende:
Schraal kutleven heb je dan.
https://www.telegraaf.nl/(...)eprobleem-bij-elkaar
Ik kocht mijn huis van een stel dat al 2 jaar uit elkaar was. Die woonden gescheiden in dit huis; had ik niet gekund.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:45 schreef UitStraling het volgende:
en stond het ook al zo lang te koop?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kocht mijn huis van een stel dat al 2 jaar uit elkaar was. Die woonden gescheiden in dit huis; had ik niet gekund.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en stond het ook al zo lang te koop?
Ja dat lijkt me echt zware ellende.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kocht mijn huis van een stel dat al 2 jaar uit elkaar was. Die woonden gescheiden in dit huis; had ik niet gekund.
succesquote:
verschrikkelijk.quote:
Bezint waar ge aan begintquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verschrikkelijk.
Ik heb een vriendin en die heb ik leren kennen omdat ze kwam bijbeunen in een restaurant waar ik toen werkte. Ze werkt ook voor de overheid 40 euro en kwam dus nog 2 dagen bijbeunen bij mijn werk. Zij was ook uit elkaar met haar ex man. Duur huis in amsterdam, die man kon daar blijven wonen en zij is ergens andres gaan wonen , huur.
Raakte ook maar niet verkocht omdat die vent niet kon verkroppen dat de relatie over was en de weinige bezichtingen die er waren saboteerde.
Ze is er bijna aan onder door gegaan omdat hij op een gegeven moment zijn deel stopte te betalen en de bank het bij haar wilde komen halen. UIteindelijk excecutieverkoop geweest en is ze blijven zitten met een restschuld die ze inmiddels wel heeft afbetaald geloof ik. Maar ze heeft ook ee goede baan bij de overheid
maar jezus wat een drama als je zo vast zit aan iemand
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:55 schreef Karzai het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de loterij gewonnen!
ja nou ja al die mensen die nu samen een huis kopen denken daar toch niet over na anders zouden er maar weinig aan beginnenquote:
als je de telegraaf leest?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:45 schreef UitStraling het volgende:
misschien wel veel meer karzai :pquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:56 schreef Karzai het volgende:
nog niet gekeken zal wel weer een tientje zijn
de krant van nazi nederlandquote:
Ik weet altijd donders goed wat voor een worst ik eet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja al die mensen die nu samen een huis kopen denken daar toch niet over na anders zouden er maar weinig aan beginnen
die bult in haar okselquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
succes, geen idee waarmee maar succes
Hier had een van die kerels schulden; dus ze moesten het huis op een gegeven moment gedwongen verkopen. Huis stond eerst te koop voor 270 maar de huizenmarkt was toen niet zo als die nu is dus daarna voor 220 te koop en voor 200 verkocht.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verschrikkelijk.
Ik heb een vriendin en die heb ik leren kennen omdat ze kwam bijbeunen in een restaurant waar ik toen werkte. Ze werkt ook voor de overheid 40 euro en kwam dus nog 2 dagen bijbeunen bij mijn werk. Zij was ook uit elkaar met haar ex man. Duur huis in amsterdam, die man kon daar blijven wonen en zij is ergens andres gaan wonen , huur.
Raakte ook maar niet verkocht omdat die vent niet kon verkroppen dat de relatie over was en de weinige bezichtingen die er waren saboteerde.
Ze is er bijna aan onder door gegaan omdat hij op een gegeven moment zijn deel stopte te betalen en de bank het bij haar wilde komen halen. UIteindelijk excecutieverkoop geweest en is ze blijven zitten met een restschuld die ze inmiddels wel heeft afbetaald geloof ik. Maar ze heeft ook ee goede baan bij de overheid
maar jezus wat een drama als je zo vast zit aan iemand
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier had een van die kerels schulden; dus ze moesten het huis op een gegeven moment gedwongen verkopen. Huis stond eerst te koop voor 270 maar de huizenmarkt was toen niet zo als die nu is dus daarna voor 220 te koop en voor 200 verkocht.
Heb nog jarenlang brieven van deurwaarders gekregen voor een van die 2 kerels.
Game over.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier had een van die kerels schulden; dus ze moesten het huis op een gegeven moment gedwongen verkopen. Huis stond eerst te koop voor 270 maar de huizenmarkt was toen niet zo als die nu is dus daarna voor 220 te koop en voor 200 verkocht.
Heb nog jarenlang brieven van deurwaarders gekregen voor een van die 2 kerels.
plausibelquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Likt de dokter een keer aan en zegt dat ze dan over 2 weken weer terug moet komen.
dat kan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben bang dat dat langs mij heen is gegaan
Ja is echt bizar dat hetzelfde nu huis voor minstens 400 weg gaat. Maar ik herinner me de open huizendag ook nog goed. Kwamen daar om half 12 aanlopen en toen waren er al 10-15 mensen geweest. Toen had ik nog de tijd om die week daarop met een vriend een tweed bezichtiging te doen en daarna een bod van 180 om maar even mee te beginnen. Zou nu keihard uitgelachen worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kan je je nu niet voorstellen dat je niet meer van je huis afkomt
mja nu 1 keer kijken en dan al bieden met deadlinequote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja is echt bizar dat hetzelfde nu huis voor minstens 400 weg gaat. Maar ik herinner me de open huizendag ook nog goed. Kwamen daar om half 12 aanlopen en toen waren er al 10-15 mensen geweest. Toen had ik nog de tijd om die week daarop met een vriend een tweed bezichtiging te doen en daarna een bod van 180 om maar even mee te beginnen. Zou nu keihard uitgelachen worden.
neequote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je alweer een snuitje erop getekend?
Ja en dus ook veel die elkaar helemaal kotsbeu zijn en noodgedwongen bij elkaar blijven, bijna 40 procent van de mensen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:03 schreef bitterbal het volgende:
Denk door die huidige huizenmarkt dat mensen ook veel sneller gaan samen wonen met iemand of een zelfs een relatie aangaan dan voorheen
je had gelijk 16 euroquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien wel veel meer karzai :p
Goeie bovenbuurman is onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:08 schreef Karzai het volgende:
etage beneden is verkocht, weet niet voor hoeveel maar minimaal een half miljoen
ja dat komt er na maar denk dat er nu ook mensen zijn die hun eisen wat naar beneden bijstellen voor een relatiequote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dus ook veel die elkaar helemaal kotsbeu zijn en noodgedwongen bij elkaar blijven, bijna 40 procent van de mensen.
bod neerleggen om te mogen kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja nu 1 keer kijken en dan al bieden met deadline
nu werkt het weer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:03 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
zoekfunctie in sharepoint gemaakt, werkt maanden zoals het hoort en vandaag geeft het 0 resultaten terug.
ER IS NIKS VERANDERD!!!![]()
![]()
Janneke stinkt uit haar mond naar smeerkaas, smekt met open mond, heeft rechts extremistische ideeën en laat graag scheten in het openbaar maar ze heeft wel een leuk huisjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat komt er na maar denk dat er nu ook mensen zijn die hun eisen wat naar beneden bijstellen voor een relatie
mja ik snap zo'n makelaar ook wel..quote:
ja nou dat dusquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Janneke stinkt uit haar mond naar smeerkaas, smakt met open mond, heeft rechts extremistische ideeën en laat graag scheten in het openbaar maar ze heeft wel een leuk huisje
Dat doen sommige mensen sowieso wel heb ik het idee; of blijven maar bij elkaar. Begrijp ik niet zo goedquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat komt er na maar denk dat er nu ook mensen zijn die hun eisen wat naar beneden bijstellen voor een relatie
Op de bank of op straat leven is ook zoiets.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doen sommige mensen sowieso wel heb ik het idee; of blijven maar bij elkaar. Begrijp ik niet zo goed
ach nee, dan maar de hele meeting afzeggenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn Teams loopt vast.
Wat erg zeg
nou ja dak boven je hoofd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doen sommige mensen sowieso wel heb ik het idee; of blijven maar bij elkaar. Begrijp ik niet zo goed
Super ergquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
ach nee, dan maar de hele meeting afzeggen
Makkelijkste weg of geen keuze hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik herken je pijn. ik denk dat ik tijdens mijn meeting van 10:00 ook maar een crash krijgquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mis je alle leuke verhalen van collega's.
quote:
Een interne crash en ondertussen maar een pokerface opzettenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik herken je pijn. ik denk dat ik tijdens mijn meeting van 10:00 ook maar een crash krijg
Gewoon beginnen te roepen dat ik mensen niet meer hoor, halve zinnen uitspreken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een interne crash en ondertussen maar een pokerface opzetten
Ja, ik vind dat wel heel makkelijk praten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso altijd zorgen dat je vrij makkelijk zelfstandig verder kunt leven als zijn of haar geslacht ineens verdacht veel naar zuurkool begint te smaken.
Denk dat sommige mensen ook niet meer weten wat plezier nu echt is. Vaak wordt dat echt stapje voor stapje afgeschaafd totdat er weinig overblijft. Mijn eerste relatie liep zo een beetje af; nu ben ik daar een stuk alerter op.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Makkelijkste weg of geen keuze hebben.
Ik denk niet dat ze dat voor hun plezier doen.
HOREN JULLIE MIJ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon beginnen te roepen dat ik mensen niet meer hoor, halve zinnen uitspreken.
mailtje sturen dat ik ga rebooten en dan niet meer terug komen
Nou ja, wat je zelf zegt: een glijdende schaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat sommige mensen ook niet meer weten wat plezier nu echt is. Vaak wordt dat echt stapje voor stapje afgeschaafd totdat er weinig overblijft. Mijn eerste relatie liep zo een beetje af; nu ben ik daar een stuk alerter op.
binnenkort niet meer nodig, mag moet je gewoon gezellig naar kantoor komenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon beginnen te roepen dat ik mensen niet meer hoor, halve zinnen uitspreken.
mailtje sturen dat ik ga rebooten en dan niet meer terug komen
Nou ja altijd proberen, 5/6e van de relaties haalt het niet tot het einde dus eigenlijk is het een beetje debiel dat je zelf niet je eigen opblaasbootje bij de hand hebt voor als het schip zinkt, het is niet zo dat die kans erg klein is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat wel heel makkelijk praten.
In principe kun je financieel afhankelijk zijn, maar een woonruimte is vaak niet direct te realiseren.
Niet altijd even gemakkelijk. Ik stel nu mijn huis weer open voor iemand die daarvoor haar eigen huis opzegt. Dan moet je ook iets van afspraken gaan maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso altijd zorgen dat je vrij makkelijk zelfstandig verder kunt leven als zijn of haar geslacht ineens verdacht veel naar zuurkool begint te smaken.
ja maar zo denken mensen toch nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja altijd proberen, 5/6e van de relaties haalt het niet tot het einde dus eigenlijk is het een beetje debiel dat je zelf niet je eigen opblaasbootje bij de hand hebt voor als het schip zinkt, het is niet zo dat die kans erg klein is.
Een kleine hint is vaak of iemand twee serieuze relaties heeft gehad of zeshonderdduizendendertig.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet altijd even gemakkelijk. Ik stel nu mijn huis weer open voor iemand die daarvoor haar eigen huis opzegt. Dan moet je ook iets van afspraken gaan maken natuurlijk.
HALLO HAAGS GEBAKJEquote:
en dat vertel je me nuquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kleine hint is vaak of iemand twee serieuze relaties heeft gehad of zeshonderdduizendendertig.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja altijd proberen, 5/6e van de relaties haalt het niet tot het einde dus eigenlijk is het een beetje debiel dat je zelf niet je eigen opblaasbootje bij de hand hebt voor als het schip zinkt, het is niet zo dat die kans erg klein is.
Wat die ronde snack zegtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zo denken mensen toch niet
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOREN JULLIE MIJ?
IK HOOR JULLIE NIET?
ZIEN JULLIE MIJ OOK NIET?
KGGGGRRRRRRR
EVEN OPNIEUW OPSTARTEN HOOR
1x per 2 weken vind ik meer dan zatquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
binnenkort niet meer nodig, mag moet je gewoon gezellig naar kantoor komen
Klopt, zodra de suikerspinsmaak in de mond zit proeft men de citroen niet meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zo denken mensen toch niet
moet die er uit?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:22 schreef Ama het volgende:
Haha thanks maar niks ergs hoor. Binnenkort gaan ze in mijn oksel snijden.
Mja, hoeveel kattenkonten of geschreeuw van mini-collega's ik gehoord heb..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
het is met de UK dus kan ook nog zeggen dat het weer de verbinding in de weg zit
Hangt een beetje af van je functie..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
1x per 2 weken vind ik meer dan zat
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha nee maar ze gaan denk ik stukje oksel weghalen.
Ja dan moet je ook niet miespelmeulen achteraf als je later met schulden achterblijft bij pappa en mamma op de driezitsbankquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Wat die ronde snack zegt
Doet me denken aan het kaakabces wat mijn kleine Valence had.. moesten ze alles weghalen, maar dat was een hardnekkig ding, dus die kwam ook terugquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:25 schreef Ama het volgende:
[..]
je baas vast nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
1x per 2 weken vind ik meer dan zat
0 hier om precies te zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, hoeveel kattenkonten of geschreeuw van mini-collega's ik gehoord heb..
Is ook niets mis meequote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan moet je ook niet miespelmeulen achteraf als je later met schulden achterblijft bij pappa en mamma op de driezitsbank
het enige wat ik op kantoor doe is even met collega's bijpraten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van je functie..
Helaas heb ik nu wat meer nodig van de andere collega's (kennis enz) dus dat werkt helaas echt wel beter op kantoor en ja dat zegt nu een echte ras-introvert.
Wil daarmee wel zeggen dat ik 5 dagen naar kantoor absoluut absurd vind en dat ik het zelf op max 3x per week wil houden
Ja same here. Er zijn geen andere opties meer helaas.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doet me denken aan het kaakabces wat mijn kleine Valence had.. moesten ze alles weghalen, maar dat was een hardnekkig ding, dus die kwam ook terug
Kuukske derbij?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is ook niets mis meelekker gezellig bij den ouders op de bank
vergelijk je ama nu met een caaf?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doet me denken aan het kaakabces wat mijn kleine Valence had.. moesten ze alles weghalen, maar dat was een hardnekkig ding, dus die kwam ook terug
heb je dokter bibber of dokter bitterbal?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:25 schreef Ama het volgende:
[..]
dat is de afspraak zoals die gemaakt was toen we weer naar kantoor gingen met m'n manager dus......quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
je baas vast niet
[..]
0 hier om precies te zijn
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je dokter bibber of dokter bitterbal?
Abces is een abces.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vergelijk je ama nu met een caaf?
Jij hebt ook een andere situatie dan ik, dus we hebben dan beiden gelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
het enige wat ik op kantoor doe is even met collega's bijpraten.
dus voor het sociale en af en toe even snel wat bespreken is het handig maar ik ga sowieso niet meer dan 2x per week.
dat vind ik echt onzin
Moet je dan ook spoelen met betadine oplossing in dat gat?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja same here. Er zijn geen andere opties meer helaas.
Gewone normale dokter.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je dokter bibber of dokter bitterbal?
kloptquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt ook een andere situatie dan ik, dus we hebben dan beiden gelijk
Huuuuuuuuuuu, niet die oudersquote:
Whiep!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vergelijk je ama nu met een caaf?
Dat weet ik nog niet. Eerst antibiotica en dan krijg ik binnenkort wel een oproep.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je dan ook spoelen met betadine oplossing in dat gat?
Dat zou voor ons wel leuk zijn, jij je dagelijks achter de bank verstoppen en wegkruipen voor schoonloeder.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuu, niet die ouders
Ik denk dat het dan de zolder wordt, met 3 dubbele sloten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou voor ons wel leuk zijn, jij je dagelijks achter de bank verstoppen en wegkruipen voor schoonloeder.
zou ama zo klikken als je haar tussen de ribben prikt?quote:
Goede reminder, even de wasmachine aanzettenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:47 schreef Karzai het volgende:
okay, wat brengt ons deze mooie dag
ontbijten, ik gooi een was in de machine. stofzuigen, boodschappen doen, smurfen
wat ben je laat vandaagquote:
Ik heb nog steeds 3 wassen om op te ruimen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede reminder, even de wasmachine aanzetten
moet grmbl dat niet allemaal zelf regelen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Valentijnscadeau voor bitterbal is binnen; nu nog even bos bloemen erbij.
Zou je zeggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet grmbl dat niet allemaal zelf regelen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Valentijnscadeau voor bitterbal is binnen; nu nog even bos bloemen erbij.
ja doe maarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is wel iets heel liefs hoor. Zal ik even een foto maken?
Heb je een rode panda gehaald?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pielfoto incoming.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien ook wel.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
das wel erg schattig
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ook wel.Die heeft geen ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ownoessss, gelukkig bijna weekendquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds 3 wassen om op te ruimen.
Ben niet heel veeleisend neequote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooi bos bloemen erbij van LTVDK namens KSC en het kan niet meer stuk toch.
Echt welquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit alles onder een verwarmd dekentje terwijl er iedere minuut een cruiseschip langs vaart.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
's avonds sushi eten als verrassing en je hebt een topdag.
@:LTVDK lees je mee?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit alles onder een verwarmd dekentje terwijl er iedere minuut een cruiseschip langs vaart.
cruiseship met LED-verlichtingquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit alles onder een verwarmd dekentje terwijl er iedere minuut een cruiseschip langs vaart.
ja dta hebben de meeste welquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
cruiseship met LED-verlichting
Honderden vrolijk zwaaiende matrozen aan dek.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
cruiseship met LED-verlichting
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honderden vrolijk zwaaiende matrozen aan dek.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ondertussen hagelslag gooiende vanaf het dek naar haar appartementquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Denk dat wij heel goed zijn voor vrouwen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat balletje dan wel met een traantje van geluk laat terwijl ze naar de oogloze rode panda staart
Even de bovenburen van ballie vragen of we daar hagelslag van het balkon mogen strooien.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ondertussen hagelslag gooiende vanaf het dek naar haar appartement
Af en toe zo'n pluche beestje naar beneden laten kijken en zwaaien, ik zie het voor me.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even de bovenburen van ballie vragen of we daar hagelslag van het balkon mogen strooien.
Kun jij een beetje een hoog stemmetje opzetten en "hallo lieve ballie" roepen dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe zo'n pluche beestje naar beneden laten kijken en zwaaien, ik zie het voor me.
Remarkable?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een veel te duur "papiertablet" binnen en ik ben er blij mee.
Ik ga alvast oefenenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun jij een beetje een hoog stemmetje opzetten en "hallo lieve ballie" roepen dan?
Mooi ding hoor. Ik geef nog steeds de voorkeur aan mijn echte boekje.quote:
We gunnen je een man die zo attent voor je is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ik dan spontaan sterf van geluk hoor
Werk, ik maak echt veel notities, maar op een gegeven moment kan ik niets meer terugvinden. Nu kan ik tenminste wat ik nog moet makkelijk verschuiven naar m'n huidige dag en heb ik niet m'n to-do tussen m'n "normale" aantekeningen staan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooi ding hoor. Ik geef nog steeds de voorkeur aan mijn echte boekje.
Waarvoor ga je die gebruiken?
Een empathisch iemand die graag de dromen van zijn droomvrouw verwezenlijkt en zijn eigen plezier haalt uit andermans geluk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We gunnen je een man die zo attent voor je is.
Bij mij zitten de notities allemaal in mijn hoofd. Dat werkt ook best goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werk, ik maak echt veel notities, maar op een gegeven moment kan ik niets meer terugvinden. Nu kan ik tenminste wat ik nog moet makkelijk verschuiven naar m'n huidige dag en heb ik niet m'n to-do tussen m'n "normale" aantekeningen staan.
Ja, in m'n hoofd ging lang goed, maar het is nu echt te veel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij zitten de notities allemaal in mijn hoofd. Dat werkt ook best goed.
Heb een tijd wel digitaal mijn notities gedaan en met allerlei tags gewerkt om alles beter terug te vinden. Alleen be ik niet de persoon om dat voor een langere tijd vol te houden.
Het kan zo makkelijk zijn af en toe. Alleen moet je wel wat actie ondernemen dan en het ook oprecht doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een empathisch iemand die graag de dromen van zijn droomvrouw verwezenlijkt en zijn eigen plezier haalt uit andermans geluk.
buikspreekpopquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zit in een Teams-call maar heb de flamingo-knuffel van ballie nog op schoot.
Ik heb een keer een speurtocht met lieve briefjes door iemand huis uitgezet, eerste cadeautje was een pakje Marlboro en het achtste cadeau was een enorm aquarium, dat viel ook wel in zeer goede smaak, hele avond plakseks gehad al was dat zeer zeker niet de intentie van die actie.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het kan zo makkelijk zijn af en toe. Alleen moet je wel wat actie ondernemen dan en het ook oprecht doen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zit in een Teams-call maar heb de flamingo-knuffel van ballie nog op schoot.
Ik kwam er laatst een tijdens het sporten tegen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
Liep net langs een voormalige Tinder match
Ja misschien toch maar verstandigquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:09 schreef LTVDK het volgende:
Jeej, maandag weer naar het ziekenhuis voor een echo![]()
Hadden jullie oogcontact? Deze herkende mij volgens mij welquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst een tijdens het sporten tegen.
Ja andere optie was weer bloed prikken en het weer een paar dagen aankijken, schiet je ook niet veel mee opquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien toch maar verstandig
Nee maar dat had je ook al gedaan toch. Kon je vandaag niet voor echo?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja andere optie was weer bloed prikken en het weer een paar dagen aankijken, schiet je ook niet veel mee op
Ja, even een knipoog gegeven.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hadden jullie oogcontact? Deze herkende mij volgens mij wel
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, even een knipoog gegeven.
Vonken?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hadden jullie oogcontact? Deze herkende mij volgens mij wel
Nee zit niet echt directe spoed achterquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar dat had je ook al gedaan toch. Kon je vandaag niet voor echo?
Wat scheelt eraan?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zit niet echt directe spoed achter
Mja hij is een beetje aan het kutten om de randjes van de mat, nu gelukkig al iets minder dan van de weekquote:
Wat kan dat zijn dan? Soort van afstoting? Of gewoon een ontsteking?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja hij is een beetje aan het kutten om de randjes van de mat, nu gelukkig al iets minder dan van de week
Obligate huehuequote:
De ontstekingswaarden waren maar minimaal verhoogd, daarom dus de echo om te kijken of er iets niet helemaal goed zitquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat kan dat zijn dan? Soort van afstoting? Of gewoon een ontsteking?
Vind k van welquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zit niet echt directe spoed achter
Beter om het maar even gecheckt te hebben dan ja, wel irritant.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ontstekingswaarden waren maar minimaal verhoogd, daarom dus de echo om te kijken of er iets niet helemaal goed zit
Dan moet je het ziekenhuis maar bellen dat het nu direct moetquote:
Ja dat weet k niet. Hij was in gesprek toen ook wat raarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vonken?
Zo ja, erachteraan rennen.
Hmm, misschien een beetje verschoven of zo? Zou wel fijn zijn als je snel terecht kuntquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ontstekingswaarden waren maar minimaal verhoogd, daarom dus de echo om te kijken of er iets niet helemaal goed zit
Of k kom het zelf wel even onderzoekenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je het ziekenhuis maar bellen dat het nu direct moet
even een kneepje in de billenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat weet k niet. Hij was in gesprek toen ook wat raar
Ja het is ook echt precies aan de randen van die mat, dus waar ook het gevoel weer begint (daartussen zijn praktisch alle zenuwen en spieren dood)quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter om het maar even gecheckt te hebben dan ja, wel irritant.
Nee jij moet werkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of k kom het zelf wel even onderzoeken
dat is lang zegquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:38 schreef Ama het volgende:
Krijg weer voor drie maanden antibiotica.
Zolang? Dacht dat die kuurtjes altijd maar 5-10 dagen duurdequote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:38 schreef Ama het volgende:
Klopt maar ik heb helaas ook een aandoening wat niet zomaar verdwijnt helaas.quote:
Hardnekkig ding wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:38 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is ook echt precies aan de randen van die mat, dus waar ook het gevoel weer begint (daartussen zijn praktisch alle zenuwen en spieren dood)
Klopt maar wel gebruikelijk voor wat ik hebquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hardnekkig ding wel.Maar da's geen "algemeen" kuurtje gok ik?
Pff.. ben je op een gegeven moment niet resistent? Begreep dat dat een probleem is met antibiotica.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb helaas ook een aandoening wat niet zomaar verdwijnt helaas.
Dit gaat vast werken!quote:VRIEZENVEEN - ‘Op zoek naar een date? Pak een roze mandje.’ Met die actie probeert Jumbo Fikkert in Vriezenveen in aanloop naar Valentijnsdag voor wat romantiek in de supermarkt te zorgen.
Die truien zijn vergeten een broek aan te trekken, zo te zien.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:44 schreef kwiwi het volgende:
De post kwam me net toch twee lekkere smurftruien bezorgen.. bohh![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou kom vanochtend bij het ziekenhuis vandaan dus neem aan dat ze weten wat ze doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pff.. ben je op een gegeven moment niet resistent? Begreep dat dat een probleem is met antibiotica.
Ziet er comfy uit Kwiwiquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:44 schreef kwiwi het volgende:
De post kwam me net toch twee lekkere smurftruien bezorgen.. bohh![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik las flikkertquote:
Nogal ja, was gewoon warm net met in de volle zon lopenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:46 schreef Ama het volgende:
Het goede nieuws is wel dat als het op is het weer fucking mooi weer is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Uhuh, sommige dingen duurt gewoon lang. Helaasch. Maar ivm resistentie waarschijnlijk alleen maar verstandig om een langere kuur te doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt maar wel gebruikelijk voor wat ik heb
Die kortere pakken het ook pas aan op het moment dat de kuur bijna voorbij is, ja dat schiet niet op.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, sommige dingen duurt gewoon lang. Helaasch. Maar ivm resistentie waarschijnlijk alleen maar verstandig om een langere kuur te doen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:50 schreef gianni61 het volgende:
het hagelt!
Het hagelt!Ut regent, ut hagelt en de chauffeur zuut nix....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roetewisser.![]()
Ja, dan blijf je bezig. En als het steeds hetzelfde is, is het natuurlijk ook de vraag of het de vorige keer wel echt helemaal weg was.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Die kortere pakken het ook pas aan op het moment dat de kuur bijna voorbij is, ja dat schiet niet op.Kuur op en ontsteking nog aanwezig.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Of je bent er gevoelig voor om een of andere reden.
Carnavalquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ut regent, ut hagelt en de chauffeur zuut nix....
Roetewisser.
Vast welquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Carnaval
Daarna weer allemaal in lockdown
ik heb niks met carnaval, maar als er weer wat mag wil ik misschien wel even een pakje uit de kast trekkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vast wel
Ik zei aan het begin van de week nog dat ik er geen zin in had, nu heb ik carnavalsmuziek aanstaan.
Wat is er mis met mij![]()
doet poutsma ook nog mee op deze afstand?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:02 schreef Karzai het volgende:
holland 1 en 2 met shorttrack, door naar de finale
geen idee, schulting en velzeboerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doet poutsma ook nog mee op deze afstand?
ja, die waren netquote:
Zou even naar de dokter gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vast wel
Ik zei aan het begin van de week nog dat ik er geen zin in had, nu heb ik carnavalsmuziek aanstaan.
Wat is er mis met mij![]()
waarom niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Yeah, right! Dat gelooft toch niemand?
Ik denk half mannelijk Nederland ook tit pics van die koelkast.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
ze stond zelf in de playboy, dus niet zeurenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
tot 2 weken geleden had ik nog nooit van Velzenboer of Poutsma gehoord, maar ik ben successupporterquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:05 schreef Karzai het volgende:
ik weet al die namen niet, volg het nu eigenlijk pas
Mij verwondert het niet hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze stond zelf in de playboy, dus niet zeuren
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou even naar de dokter gaan
het hoeft ook niet elke dag een andere dick te zijn, ze kan ook 1 hardnekkige fan hebbenquote:
Dit!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk half mannelijk Nederland ook tit pics van die koelkast.
Ordinair kutwijf is dat.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou even naar de dokter gaan
Er is bier, what is not to likequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niks met carnaval, maar als er weer wat mag wil ik misschien wel even een pakje uit de kast trekken
Jawel joh die Velzeboer d'r moeder deed ook al meequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot 2 weken geleden had ik nog nooit van Velzenboer of Poutsma gehoord, maar ik ben successupporter
Help ff herinneren, ik heb hier het sprookjesboek niet bij de handquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb meer foto's van tieten op mijn telefoon dan dat er foto's van mijn eigen piemel op staan, ik voel me vies en aangerand nu.
dat hoorde ik ook begin deze week, maar ik kijk pas shorttrack sinds sjinkie en en ter mors meedoen/dedenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel joh die Velzeboer d'r moeder deed ook al mee
Och boelebas toch, wel met een nuanceverschil, in plaats van ongewenst ongevraagd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Help ff herinneren, ik heb hier het sprookjesboek niet bij de hand
Hier hebben ze nu blind date avond in de skilift. Singles kunnen dan in de sleeplift op de weg naar boven elkaar leren kennen, naar beneden skiën, en weer in de rij gaan staan als het niks wasquote:
leuk idee, maar ik een sleeplift lig ik al op mn bek voordat het gesprek begonnen isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier hebben ze nu blind date avond in de skilift. Singles kunnen dan in de sleeplift op de weg naar boven elkaar leren kennen, naar beneden skiën, en weer in de rij gaan staan als het niks wasZou meedoen als ik single was
Victimblaming much?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze stond zelf in de playboy, dus niet zeuren
Lekker met een enorme boner naar beneden roetsjenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier hebben ze nu blind date avond in de skilift. Singles kunnen dan in de sleeplift op de weg naar boven elkaar leren kennen, naar beneden skiën, en weer in de rij gaan staan als het niks wasZou meedoen als ik single was
Goede ijsbreker welquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuk idee, maar ik een sleeplift lig ik al op mn bek voordat het gesprek begonnen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |