SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
neuh, ik zit altijd onder het gemiddelde voor een 2onder1kap woningquote:
3 schermen sowieso, en zware gaming hardware. nooit in detail bekeken maar zal een flinke stroomslurper zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:26 schreef bitterbal het volgende: [..] Nee? Gewoon pc en scherm niet?
275 euro is dat gemiddeld?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, ik zit altijd onder het gemiddelde voor een 2onder1kap woning
gemiddeld voor wat?quote:
Ik onder het gemiddelde van een eenpersoonsflatjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, ik zit altijd onder het gemiddelde voor een 2onder1kap woning
nee, 275 is wat ik verbruikt heb.quote:
Oke, nou dan doe je het goedquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, 275 is wat ik verbruikt heb.
350 zou gemiddeld zijn schijnbaar
terug in de tijdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:45 schreef UitStraling het volgende:
Schraal kutleven heb je dan.
https://www.telegraaf.nl/(...)eprobleem-bij-elkaar
Ik kocht mijn huis van een stel dat al 2 jaar uit elkaar was. Die woonden gescheiden in dit huis; had ik niet gekund.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:45 schreef UitStraling het volgende:
en stond het ook al zo lang te koop?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kocht mijn huis van een stel dat al 2 jaar uit elkaar was. Die woonden gescheiden in dit huis; had ik niet gekund.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en stond het ook al zo lang te koop?
Ja dat lijkt me echt zware ellende.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kocht mijn huis van een stel dat al 2 jaar uit elkaar was. Die woonden gescheiden in dit huis; had ik niet gekund.
succesquote:
verschrikkelijk.quote:
Bezint waar ge aan begintquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verschrikkelijk.
Ik heb een vriendin en die heb ik leren kennen omdat ze kwam bijbeunen in een restaurant waar ik toen werkte. Ze werkt ook voor de overheid 40 euro en kwam dus nog 2 dagen bijbeunen bij mijn werk. Zij was ook uit elkaar met haar ex man. Duur huis in amsterdam, die man kon daar blijven wonen en zij is ergens andres gaan wonen , huur.
Raakte ook maar niet verkocht omdat die vent niet kon verkroppen dat de relatie over was en de weinige bezichtingen die er waren saboteerde.
Ze is er bijna aan onder door gegaan omdat hij op een gegeven moment zijn deel stopte te betalen en de bank het bij haar wilde komen halen. UIteindelijk excecutieverkoop geweest en is ze blijven zitten met een restschuld die ze inmiddels wel heeft afbetaald geloof ik. Maar ze heeft ook ee goede baan bij de overheid
maar jezus wat een drama als je zo vast zit aan iemand
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:55 schreef Karzai het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de loterij gewonnen!
ja nou ja al die mensen die nu samen een huis kopen denken daar toch niet over na anders zouden er maar weinig aan beginnenquote:
als je de telegraaf leest?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:45 schreef UitStraling het volgende:
misschien wel veel meer karzai :pquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:56 schreef Karzai het volgende:
nog niet gekeken zal wel weer een tientje zijn
de krant van nazi nederlandquote:
Ik weet altijd donders goed wat voor een worst ik eet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja al die mensen die nu samen een huis kopen denken daar toch niet over na anders zouden er maar weinig aan beginnen
die bult in haar okselquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
succes, geen idee waarmee maar succes
Hier had een van die kerels schulden; dus ze moesten het huis op een gegeven moment gedwongen verkopen. Huis stond eerst te koop voor 270 maar de huizenmarkt was toen niet zo als die nu is dus daarna voor 220 te koop en voor 200 verkocht.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verschrikkelijk.
Ik heb een vriendin en die heb ik leren kennen omdat ze kwam bijbeunen in een restaurant waar ik toen werkte. Ze werkt ook voor de overheid 40 euro en kwam dus nog 2 dagen bijbeunen bij mijn werk. Zij was ook uit elkaar met haar ex man. Duur huis in amsterdam, die man kon daar blijven wonen en zij is ergens andres gaan wonen , huur.
Raakte ook maar niet verkocht omdat die vent niet kon verkroppen dat de relatie over was en de weinige bezichtingen die er waren saboteerde.
Ze is er bijna aan onder door gegaan omdat hij op een gegeven moment zijn deel stopte te betalen en de bank het bij haar wilde komen halen. UIteindelijk excecutieverkoop geweest en is ze blijven zitten met een restschuld die ze inmiddels wel heeft afbetaald geloof ik. Maar ze heeft ook ee goede baan bij de overheid
maar jezus wat een drama als je zo vast zit aan iemand
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier had een van die kerels schulden; dus ze moesten het huis op een gegeven moment gedwongen verkopen. Huis stond eerst te koop voor 270 maar de huizenmarkt was toen niet zo als die nu is dus daarna voor 220 te koop en voor 200 verkocht.
Heb nog jarenlang brieven van deurwaarders gekregen voor een van die 2 kerels.
Game over.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier had een van die kerels schulden; dus ze moesten het huis op een gegeven moment gedwongen verkopen. Huis stond eerst te koop voor 270 maar de huizenmarkt was toen niet zo als die nu is dus daarna voor 220 te koop en voor 200 verkocht.
Heb nog jarenlang brieven van deurwaarders gekregen voor een van die 2 kerels.
plausibelquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Likt de dokter een keer aan en zegt dat ze dan over 2 weken weer terug moet komen.
dat kan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben bang dat dat langs mij heen is gegaan
Ja is echt bizar dat hetzelfde nu huis voor minstens 400 weg gaat. Maar ik herinner me de open huizendag ook nog goed. Kwamen daar om half 12 aanlopen en toen waren er al 10-15 mensen geweest. Toen had ik nog de tijd om die week daarop met een vriend een tweed bezichtiging te doen en daarna een bod van 180 om maar even mee te beginnen. Zou nu keihard uitgelachen worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kan je je nu niet voorstellen dat je niet meer van je huis afkomt
mja nu 1 keer kijken en dan al bieden met deadlinequote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja is echt bizar dat hetzelfde nu huis voor minstens 400 weg gaat. Maar ik herinner me de open huizendag ook nog goed. Kwamen daar om half 12 aanlopen en toen waren er al 10-15 mensen geweest. Toen had ik nog de tijd om die week daarop met een vriend een tweed bezichtiging te doen en daarna een bod van 180 om maar even mee te beginnen. Zou nu keihard uitgelachen worden.
neequote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je alweer een snuitje erop getekend?
Ja en dus ook veel die elkaar helemaal kotsbeu zijn en noodgedwongen bij elkaar blijven, bijna 40 procent van de mensen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:03 schreef bitterbal het volgende:
Denk door die huidige huizenmarkt dat mensen ook veel sneller gaan samen wonen met iemand of een zelfs een relatie aangaan dan voorheen
je had gelijk 16 euroquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien wel veel meer karzai :p
Goeie bovenbuurman is onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:08 schreef Karzai het volgende:
etage beneden is verkocht, weet niet voor hoeveel maar minimaal een half miljoen
ja dat komt er na maar denk dat er nu ook mensen zijn die hun eisen wat naar beneden bijstellen voor een relatiequote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dus ook veel die elkaar helemaal kotsbeu zijn en noodgedwongen bij elkaar blijven, bijna 40 procent van de mensen.
bod neerleggen om te mogen kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja nu 1 keer kijken en dan al bieden met deadline
nu werkt het weer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:03 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
zoekfunctie in sharepoint gemaakt, werkt maanden zoals het hoort en vandaag geeft het 0 resultaten terug.
ER IS NIKS VERANDERD!!!![]()
![]()
Janneke stinkt uit haar mond naar smeerkaas, smekt met open mond, heeft rechts extremistische ideeën en laat graag scheten in het openbaar maar ze heeft wel een leuk huisjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat komt er na maar denk dat er nu ook mensen zijn die hun eisen wat naar beneden bijstellen voor een relatie
mja ik snap zo'n makelaar ook wel..quote:
ja nou dat dusquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Janneke stinkt uit haar mond naar smeerkaas, smakt met open mond, heeft rechts extremistische ideeën en laat graag scheten in het openbaar maar ze heeft wel een leuk huisje
Dat doen sommige mensen sowieso wel heb ik het idee; of blijven maar bij elkaar. Begrijp ik niet zo goedquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat komt er na maar denk dat er nu ook mensen zijn die hun eisen wat naar beneden bijstellen voor een relatie
Op de bank of op straat leven is ook zoiets.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doen sommige mensen sowieso wel heb ik het idee; of blijven maar bij elkaar. Begrijp ik niet zo goed
ach nee, dan maar de hele meeting afzeggenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn Teams loopt vast.
Wat erg zeg
nou ja dak boven je hoofd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doen sommige mensen sowieso wel heb ik het idee; of blijven maar bij elkaar. Begrijp ik niet zo goed
Super ergquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
ach nee, dan maar de hele meeting afzeggen
Makkelijkste weg of geen keuze hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik herken je pijn. ik denk dat ik tijdens mijn meeting van 10:00 ook maar een crash krijgquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mis je alle leuke verhalen van collega's.
quote:
Een interne crash en ondertussen maar een pokerface opzettenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik herken je pijn. ik denk dat ik tijdens mijn meeting van 10:00 ook maar een crash krijg
Gewoon beginnen te roepen dat ik mensen niet meer hoor, halve zinnen uitspreken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een interne crash en ondertussen maar een pokerface opzetten
Ja, ik vind dat wel heel makkelijk praten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso altijd zorgen dat je vrij makkelijk zelfstandig verder kunt leven als zijn of haar geslacht ineens verdacht veel naar zuurkool begint te smaken.
Denk dat sommige mensen ook niet meer weten wat plezier nu echt is. Vaak wordt dat echt stapje voor stapje afgeschaafd totdat er weinig overblijft. Mijn eerste relatie liep zo een beetje af; nu ben ik daar een stuk alerter op.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Makkelijkste weg of geen keuze hebben.
Ik denk niet dat ze dat voor hun plezier doen.
HOREN JULLIE MIJ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon beginnen te roepen dat ik mensen niet meer hoor, halve zinnen uitspreken.
mailtje sturen dat ik ga rebooten en dan niet meer terug komen
Nou ja, wat je zelf zegt: een glijdende schaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat sommige mensen ook niet meer weten wat plezier nu echt is. Vaak wordt dat echt stapje voor stapje afgeschaafd totdat er weinig overblijft. Mijn eerste relatie liep zo een beetje af; nu ben ik daar een stuk alerter op.
binnenkort niet meer nodig, mag moet je gewoon gezellig naar kantoor komenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon beginnen te roepen dat ik mensen niet meer hoor, halve zinnen uitspreken.
mailtje sturen dat ik ga rebooten en dan niet meer terug komen
Nou ja altijd proberen, 5/6e van de relaties haalt het niet tot het einde dus eigenlijk is het een beetje debiel dat je zelf niet je eigen opblaasbootje bij de hand hebt voor als het schip zinkt, het is niet zo dat die kans erg klein is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat wel heel makkelijk praten.
In principe kun je financieel afhankelijk zijn, maar een woonruimte is vaak niet direct te realiseren.
Niet altijd even gemakkelijk. Ik stel nu mijn huis weer open voor iemand die daarvoor haar eigen huis opzegt. Dan moet je ook iets van afspraken gaan maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso altijd zorgen dat je vrij makkelijk zelfstandig verder kunt leven als zijn of haar geslacht ineens verdacht veel naar zuurkool begint te smaken.
ja maar zo denken mensen toch nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja altijd proberen, 5/6e van de relaties haalt het niet tot het einde dus eigenlijk is het een beetje debiel dat je zelf niet je eigen opblaasbootje bij de hand hebt voor als het schip zinkt, het is niet zo dat die kans erg klein is.
Een kleine hint is vaak of iemand twee serieuze relaties heeft gehad of zeshonderdduizendendertig.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet altijd even gemakkelijk. Ik stel nu mijn huis weer open voor iemand die daarvoor haar eigen huis opzegt. Dan moet je ook iets van afspraken gaan maken natuurlijk.
HALLO HAAGS GEBAKJEquote:
en dat vertel je me nuquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kleine hint is vaak of iemand twee serieuze relaties heeft gehad of zeshonderdduizendendertig.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja altijd proberen, 5/6e van de relaties haalt het niet tot het einde dus eigenlijk is het een beetje debiel dat je zelf niet je eigen opblaasbootje bij de hand hebt voor als het schip zinkt, het is niet zo dat die kans erg klein is.
Wat die ronde snack zegtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zo denken mensen toch niet
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOREN JULLIE MIJ?
IK HOOR JULLIE NIET?
ZIEN JULLIE MIJ OOK NIET?
KGGGGRRRRRRR
EVEN OPNIEUW OPSTARTEN HOOR
1x per 2 weken vind ik meer dan zatquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
binnenkort niet meer nodig, mag moet je gewoon gezellig naar kantoor komen
Klopt, zodra de suikerspinsmaak in de mond zit proeft men de citroen niet meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zo denken mensen toch niet
moet die er uit?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:22 schreef Ama het volgende:
Haha thanks maar niks ergs hoor. Binnenkort gaan ze in mijn oksel snijden.
Mja, hoeveel kattenkonten of geschreeuw van mini-collega's ik gehoord heb..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
het is met de UK dus kan ook nog zeggen dat het weer de verbinding in de weg zit
Hangt een beetje af van je functie..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
1x per 2 weken vind ik meer dan zat
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha nee maar ze gaan denk ik stukje oksel weghalen.
Ja dan moet je ook niet miespelmeulen achteraf als je later met schulden achterblijft bij pappa en mamma op de driezitsbankquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Wat die ronde snack zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |