Lijkt me ook wel dat ze tentakels hebben. Het gaat om enorme bedragen. Legale bedrijven hebben ook overal hun mannetjes en lobbyisten zitten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:32 schreef Confetti het volgende:
Eng dat ze tot zulke elite-eenheden zijn geïnfiltreerd.
Ik vrees dat ook in de hogere regionen van de politiek mannetjes van de kartels zitten. In andere narcostaten liep de corruptie door tot en met de regeringsleider. Er liggen nog heel wat lijken in de kast.
Je komt niet op basis van diversiteit in de corps commandos, de meeste mariniers, rode baretten (en andere elite troepen)) redden de opleiding niet eens. Tja dat er mensen zitten daar die geneigd zijn meer risico's nemen dan gemiddeld lijkt me nog al logisch.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 03:21 schreef BMW1993 het volgende:
Verbaasd mij niets, ergens in 2017 werd bekend dat een handjevol 'Belgische' soldaten radicale moslims waren met sympathieën voor IS.. tja, dat krijg je er van als je perse meer diversiteit wilt in het overheidsorgaan..
Ik vraag me af of dat wel zou werken. De prijzen zouden dan nog hoger worden, de vraag blijft hetzelfde en het wordt dan nog lucratiever om die handel in te stappen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:15 schreef fubaaar22 het volgende:
Tja bendes zoals taghi kun je niet aanpakken via de gerechtelijke wegen.
Dat volk moet je gewoon verdelgen.
legaliseren en dan kun je ook meteen de kwaliteit beter beheersen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat wel zou werken. De prijzen zouden dan nog hoger worden, de vraag blijft hetzelfde en het wordt dan nog lucratiever om die handel in te stappen.
persoonsbeveiliging of bij iets als blackwater.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:24 schreef nixxx het volgende:
Het is een stukje marktwerking hè, heb je skills die gewild zijn, dan kun je die ten gelde maken.
“De man wordt verdacht van voorbereiding van import van verdovende middelen, verduistering van militaire goederen, betrokkenheid bij de handel in wapens en verboden wapenbezit”
Hangt een beetje ervan af denk ik hoe diep hij erin zat, en wat hij precies heeft gedaan. Zou voor hem strafrechtelijk wel met een sisser af kunnen lopen. Carrière bij defensie is natuurlijk wel voorbij. Het ironische is dat je hem zo waarschijnlijk alleen maar dieper de onderwereld in duwt. Ook bij vrijspraak, wat moet hij anders gaan doen?
Dat zou wel een mogelijkheid zijn. Maar als je dat alleen in Nederland doet heeft dat geen enkel effect.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:28 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
legaliseren en dan kun je ook meteen de kwaliteit beter beheersen.
Als mensen willen gebruiken doen ze het toch wel.
Het is nu niet alsof het moeilijk is om drugs of drank te kopen.
Mja, waar ga je die troep vandaan halen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:28 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
legaliseren en dan kun je ook meteen de kwaliteit beter beheersen.
Als mensen willen gebruiken doen ze het toch wel.
Het is nu niet alsof het moeilijk is om drugs of drank te kopen.
Bij de Nederlandsche Cocaïnefabriek natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, waar ga je die troep vandaan halen?
Boek schrijven.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:24 schreef nixxx het volgende:
Het is een stukje marktwerking hè, heb je skills die gewild zijn, dan kun je die ten gelde maken.
“De man wordt verdacht van voorbereiding van import van verdovende middelen, verduistering van militaire goederen, betrokkenheid bij de handel in wapens en verboden wapenbezit”
Hangt een beetje ervan af denk ik hoe diep hij erin zat, en wat hij precies heeft gedaan. Zou voor hem strafrechtelijk wel met een sisser af kunnen lopen. Carrière bij defensie is natuurlijk wel voorbij. Het ironische is dat je hem zo waarschijnlijk alleen maar dieper de onderwereld in duwt. Ook bij vrijspraak, wat moet hij anders gaan doen?
Ik zag dat Marco Kroon een boek heeft, hij stond bij mijn Facebook friends suggestiesquote:
Het is gewoon stom om de War on Drugs vol te houden. De politici die daarvoor pleiten moeten wel in de loonadministratie van de drugskartels staan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:32 schreef Confetti het volgende:
Eng dat ze tot zulke elite-eenheden zijn geïnfiltreerd.
Ik vrees dat ook in de hogere regionen van de politiek mannetjes van de kartels zitten. In andere narcostaten liep de corruptie door tot en met de regeringsleider. Er liggen nog heel wat lijken in de kast.
Moet je kijken wat er gebeurt als het biertje illegaal wordt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
maar het zou wel helpen als mensen gewoon een biertje zouden drinken bijvoorbeeld en het daar bij laten.
Dingen die al genoemd zijn:quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:24 schreef nixxx het volgende:
Ik denk dat dat mee valt. Als 1 van de oprichters van de EU, met al die internationale instellingen in het land en de grootste haven ter wereld, zal legalisatie van drugs in NL meer uitmaken dan je denkt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:42 schreef Tengano het volgende:
Maar als je dat alleen in Nederland doet heeft dat geen enkel effect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |