quote:Nee, 2001...
Op maandag 3 februari 2003 19:53 schreef spacemangraig het volgende:
1) Tool - Lateralus is dit 2002??
1. Kay Hanley - Cherry marmelade
2. Sophie Ellis Bextor - Read my lips
3. Ladytron - Light & magic
4. Ikara colt - Chat and business
5. Aimee Mann - Lost in space
6. The D4 - 6twenty
7. The von bondies - Lack of communication
8. Dot Allison - We are science
9. The riplets - Rock'n'roll beat
10. Tatu - 200 km/h in the wrong lane
Niks tactiek dus
edit: typefoutje
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 04-02-2003 17:13]
De tussenstand is nu trouwens 23 lijstjes.
quote:Haha, nee, misschien kun je daar nog een andere voor kiezen Webfreak?
Op maandag 3 februari 2003 22:50 schreef Grobbel het volgende:[..]
Je weet dat die CD zelfs nu nog niet eens officieel uit is? Niet echt uit 2002...
2. Spinvis - Spinvis
Zonder meer het verfrissende album van het jaar. Nieuwsgierig wat deze muziekknipper en -plakker er live van bakt...
3. Wilco - Yankee Hotel Foxtrot
Voor mij het meest emotionele album van het jaar. Zeker na het zien van een documentaire over de voorman Jeff Tweedy begreep ik het opeens, en greep het album me. Prachtige liedjes!
4. The Breeders - Title TK
Terug van weggeweest. Korte liedjes met een knik. Luister bijvoorbeeld maar eens naar de ranzige drumpartij op het titelnummer. En de de rare timing van de zang. Helemaal rare timing, maar erg mooi. Hoe een klein beetje fout een boel mooi kan zijn
5. Clem Snide - You were a diamond
Ik had eigenlijk een ander album van dit viertal erop willen zetten, maar die zijn in 2001 uitgekomen. Dit album is van 1998 of zo, maar is toen per abuis niet uitgebracht (foutje....misdruk enzo). Dat hebben ze in 2002 ingehaald, vandaar dat ik mijn kans schoonzie er toch een album van Clem Snide op te zetten. Melancholica musica. Cello en contrabas, vermengd met americana en een semiaccoustische Gretsch. Luistert, huivert en sluit Clem Snide in uwer armen. 'Your favorite music' en 'Ghost of fashion' zijn trouwens nog beter!
6. J.W. Roy - Keep it coming
De grote meneer met de metaalvijlen stem. Americana meets rock meets soul. Het is eigenlijk vooral soul! Mooie warme em integere plaat.
7. The Black Crowes - Live
Dit (slot-)album kon gelukkig de vieze smaak van de voorgaande drie albums weer wegwassen. Warme dreunende gitaarrock. Verzengend bad van boventonen.
8. The Bevis Frond - What did for the Dinosaurs
Het Engelse onechte broertje van J. Mascis. Zie 1.
9. Van Katoen - Doe het dan zelf
Eigenlijk vind ik de muziek maar zo zo, maar ze hebben onzettend veel stijl Mooie cd van het jaar (in filmblik), en een kicke knuffel voor het feit dat ze als bonuscd een cd'tje met onbekende Utrechtse bands toevoegden. Klasse heren! Een band met een groot hart!
10. Daryll-Ann - Trailer tales
Voor mij een herontdekking van dit liedjes voor het liedje combo. Waarna ik alle voorgaande cd's ook maar aangeschaft heb (H)eerlijke gitaarmuziek, met zalige meerstemmigheid en feel.
Nou, dat waren ze dan
Morgen zijn het weer tien andere, overigens
[Dit bericht is gewijzigd door Dinosaur_Sr op 04-02-2003 11:15]
quote:off topic: ga je nog stemmen op de bands?
Op dinsdag 4 februari 2003 11:14 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Nou, dat waren ze dan
quote:off topic part II: ik heb drie weken in Birma gezeten, en ben heftig aan het bijlezen en -slapen. Wacht maar niet op mij, ik haak zo snel mogelijk in
Op dinsdag 4 februari 2003 11:15 schreef ranja het volgende:[..]
off topic: ga je nog stemmen op de bands?
quote:off topic III: Je hebt nog tot vanavond ca 21:30
Op dinsdag 4 februari 2003 11:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
off topic part II: ik heb drie weken in Birma gezeten, en ben heftig aan het bijlezen en -slapen. Wacht maar niet op mij, ik haak zo snel mogelijk in
quote:off topic IV and final: ik doe m'n best
Op dinsdag 4 februari 2003 11:18 schreef ranja het volgende:[..]
off topic III: Je hebt nog tot vanavond ca 21:30
1) Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf [duh!]
2) Millionaire - Outside the Simian Flock
3) Echobrain - Echobrain
4) Jurassic 5 - Power in Numbers
5) Danko Jones - Born A Lion
6) Gluecifer - Basement Apes
7) Red Hot Chili Peppers - By The Way
8) Sweatmaster - Sharp Cut
9) Chemical Brothers - Come With Us
10) The D4 - 6Twenty
[Man bijt hond mode off]
Pfff zo dat is eruit zeg bij de laatste drie begon ik echt te twijfelen.. helaas heeft Supergrass - Life on Other Planets het net niet gehaald samen met Audioslaven en Foo Fighers ..
Blackalicious - Blazing Arrow
Sharon Jones & The Dap-Kings - Dap Dippin With..
Jazzanova - In Between
J-Live - All Of The Above
Flaming Lips - Yoshimi Battles The Pink Robots
RJD2 - Deadringer
Spinvis - Spinvis
Jurassic 5 - Power In Numbers
Kyoto Jazz Massive - Spirit Of The Sun
Capleton - Still Blazin
K*t ... nou ja.. volgend jaar beter ...
Nog geen nieuwe erbij vandaag.
quote:Er wordt aan gewerkt. Maar nu is het alweer bedtijd.
Op woensdag 5 februari 2003 12:20 schreef Seborik het volgende:
Nog geen nieuwe erbij vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |