Gaafquote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:52 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Wij![]()
Zij heeft ook een seizoenskaart voor Grönan Live.
Ah, dat was het jaquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
Grönan live heeft dit jaar wel heel veel leuks.
Overigens heeft Zlatan zich ingekocht in Hammarby, niet Sirius. Dus we kunnen gewoon in blauw/zwart in Malmö lopen straks
Europe ga ik vanavond zienquote:Op woensdag 8 juni 2022 23:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ah, dat was het ja![]()
Europe als afsluiter aangekondigd ook zie ik nuEigenlijk moeten wij die wel even gaan zien.....
Die zou ik ook heel graag willen wetenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 01:08 schreef Evenstar het volgende:
Komen nog een paar leuke namen, dus gaan nog wel een keer denk ik. Vooral nu wij een parkeergarage hebben gevonden voor maar 50kr voor de hele avond (op loopafstand).
APCOA Banérgatan 16-30 Garnisonen Garagetquote:Op dinsdag 21 juni 2022 23:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Die zou ik ook heel graag willen weten
En nu komen ze ook nog bij de EU.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Reed / Fietste ooit eens rond in Zweden en kwam op de Zweedse marktplaats een mooie Saab 96 uit 1963 tegen die ik wel wilde kopen. Was volgens mij in de buurt van Uppsala. Dus ik belde op naar de verkoper en werd gelijk de huid vol gescholden. Stond in de advertentie doodleuk inte utonländers, wat dus kennelijk betekent geen buitenlanders. Dit was nog voor de tijd van google-translate. Hij vond Saab nationaal erfgoed. Toen ik hem erop wees dat Saab op dat moment in Nederlandse handen was, hing hij op..
Veel geluk in Zweden!
Verkeerd gelezen.quote:Op zondag 10 juli 2022 18:49 schreef lunapuella het volgende:
NAVO toch? Turkije heeft niks te zeggen over de EU
O ja natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2022 20:23 schreef Viv het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen.We zitten allang bij de EU hoor, we gebruiken alleen geen euro.
Als ik het geld had gehad, had ik geen seconde getwijfeld.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:35 schreef Viv het volgende:
Ook maar meteen een update dan.![]()
In de tussentijd hebben we Midsommar gevierd bij onze vrienden in het zuiden van Zweden. Dit deden we al sinds 2008, maar nu dus voor het eerst naar het zuiden gereden hiervoor, in plaats van naar het noorden! En het scheelt ongeveer de helft aan reistijd.
Qua huizenjacht hebben we vooral een aantal huizen niet gekocht. Waaronder eentje met dit uitzicht vanaf de tuin, en het eiland hoort bij het perceel!![]()
[ afbeelding ]
https://www.hemnet.se/bos(...)lstigen-146-18844437
Helaas qua vraagprijs (7 miljoen SEK) en reistijd naar Uppsala (1u40min enkele reis) echt minder gunstig.
Maar pfff, wel getwijfeld hoor!![]()
Deze maand werk ik verder gewoon, en dan begin augustus op vakantie binnen Zweden (Dalarna), met vrienden uit Nederland.
Wij zouden er waarschijnlijk wel een hypotheek voor kunnen krijgen, maar we willen juist een kleine hypotheek (of helemaal geen), zodat we op één salaris kunnen leven én ook nog kunnen sparen.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik het geld had gehad, had ik geen seconde getwijfeld.
Dat uitzicht is er overigens niet vanaf het huis, er zit een stuk bos tussen van circa 800 meter lang. Dat was ook wel een reden om het niet te doen: een huis met uitzicht op een bos kan zowel goedkoper als dichter bij Uppsala ook wel gevonden worden.quote:
Ah inderdaad, wij hebben de recente prijsstijgingen in Nederland niet meer meegemaakt. Dus wij vergelijken het hier met Nederland anno december 2021 en vinden juist wel dat we duur uit zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:36 schreef Molo het volgende:
Netjes!
Valt trouwens op hier nu in het zuidoosten van Zweden dat de supermarkten hier goedkoper zijn dan diegenen in Nederland. Horeca ook gewoon echt goedkoper tegenwoordig, vreemde gewaarwording
Ja, goed!quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:41 schreef Lemijn het volgende:
Hoe bevalt dat eigenlijk, je nieuwe baan, @:Viv ?
In maart reed ik hier de laatste pomp op de snelweg voorbij en zag een prijs van boven de 2,50. in Duitsland getankt voor 2,25 maar de volgende dag tankte ik in de buurt van Jonkoping voor minder dan 2 euro. Wat een gewaarwording zeg.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:09 schreef Viv het volgende:
[..]
Ah inderdaad, wij hebben de recente prijsstijgingen in Nederland niet meer meegemaakt. Dus wij vergelijken het hier met Nederland anno december 2021 en vinden juist wel dat we duur uit zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |