En de andere helft komt helaas wel door.... bahquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:18 schreef chufi het volgende:
Helft van mn posts komt niet meer door ..... Geef de hoop op ....
Er is een nieuwequote:
Ja ja, dat snap ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er is een nieuwe![]()
Ik had Deisyy gevraagd om er een slot op te doen.
Het leek me duidelijker om een nieuwe te maken.
Wat is het verschil ? GVD ipv GVB?quote:Op zondag 12 november 2023 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb 2 conducteursbadeendjes besteld. Krijg ik gvd 2 buschauffeurseendjes.
Ik doe er ook niets mee ...quote:Op woensdag 22 november 2023 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Donderstraal op met je "Black Friday"
Die fles is niet meer te herstellen denk ikquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:18 schreef chufi het volgende:
GrrrSlinger ik mn 20+ oude Eastpak zwaar beladen op mn rug .. scheurt ie aan 1 kant af en flikkert op de grond ... -> 1 kapotte fles .... alles onder de wijn ..
![]()
Kijken of ik het nog kan herstellen of dat ie de vuilnisbak in gaat ...
Met een rugzak vol met zware boodschappen lijkt het mij geen pretje. Is er een nieuwe eastpack gekomen ?quote:
Nog niet heb nog een andere rugzak.. wel met wat minder inhoud..quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:50 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Met een rugzak vol met zware boodschappen lijkt het mij geen pretje. Is er een nieuwe eastpack gekomen ?
Vaker lopen of de rest van de boodschappen in een tas aan de hand meenemen dus.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet heb nog een andere rugzak.. wel met wat minder inhoud..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |