Ik heb ook altijd lenzen gehad, een jaar of 15 geleden mijn ogen laten laseren en dat is echt heel fijn, maar op een gegeven moment heb je dan toch weer een leesbril nodig, het is niet anders.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan brillen, heb wel een bril voor 's ochtends vroeg en 's avonds voor als ik mijn lenzen uit heb.
Ga ook zeker voor de mulifocale lenzen
Leesbril is puur ter overbrugging tot de volgende zending.
Mag toch niet klagen, mijn 3 jaar jongere broer heeft al jaren een leesbril nodig, en die was al zeer vroeg grijs en iets later kaal bovenop
Ik heb nog al mijn haar en alleen bij de slapen wat grijs.
Lijkwades schijnen helemaal hip te zijn tegenwoordig.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat weet ik, kost 3 keer niks.
Maar was benieuwd naar de sterkte ivm mijn -6 ogen.
Maar dat is inmiddels duidelijk
Nou maar ff alvast een mooie kist en rollator uitzoeken 🤣
Die kleine lettertjes op van alles en nog wat en bereidswijzes op verpakkingen staan ook vaak in erg onleesbare kleurencombinaties ... ik pak meestal gewoon een zaklampje om het goed te kunnen lezen ... Zelfs na mn staar operaties en correctie van mm bijziendheid (100 % zicht nu)quote:Op zondag 23 juli 2023 21:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat weet ik, kost 3 keer niks.
Maar was benieuwd naar de sterkte ivm mijn -6 ogen.
Maar dat is inmiddels duidelijk
Nou maar ff alvast een mooie kist en rollator uitzoeken 🤣
Laseren heb ik nooit gedurfd sinds dat ik een filmpje zagquote:Op zondag 23 juli 2023 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd lenzen gehad, een jaar of 15 geleden mijn ogen laten laseren en dat is echt heel fijn, maar op een gegeven moment heb je dan toch weer een leesbril nodig, het is niet anders.
En jij hebt blijkbaar de goede genen van de familie, bofkont
Kan wel een kek design uitkiezen, maar dat kan ik toch niet zien van dichtbij 🤣quote:Op zondag 23 juli 2023 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkwades schijnen helemaal hip te zijn tegenwoordig.
En dan zeg ik dat je goede genen hebt, dat is ook wel iets om over te zeiken zeg.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Laseren heb ik nooit gedurfd sinds dat ik een filmpje zag![]()
Goede genen vwb de haardos.
Helaas qua haar van de goede kant van de familie ook reuma geërfd.
Daar heb ik al nu al bijna 13 jaar last van.
Met name beide handen.
Sinds kort afgekeurd en in de WIA terecht gekomen.
Maar ik heb daar vrede mee.
Dan zou ik even wachten op je multifocale lenzen voordat je een tof patroontje kiest.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kan wel een kek design uitkiezen, maar dat kan ik toch niet zien van dichtbij 🤣
Dank je.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan zeg ik dat je goede genen hebt, dat is ook wel iets om over te zeiken zeg.
Sterkte daarmee!
Mijn moeder heeft er nooit aan kunnen wennen, heeft vorig jaar een non-multifocale bril genomen, maar had daar al gauw spijt van.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:25 schreef chufi het volgende:
Ik heb een tijdje multifocale bril gehad ,... vond het niet fijn..
succes / sterktequote:Op zondag 23 juli 2023 21:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er nooit aan kunnen wennen, heeft vorig jaar een non-multifocale bril genomen, maar had daar al gauw spijt van.
Zal sowieso binnenkort eens een afspraak maken bij de opticien, kijken of ik een proefsetje mee kan krijgen.
Is het niks kan ik altijd nog mijn gewone lenzen houden met een leesbrilletje erbij.
Ik zie het wel, gheghe.
Sterkte vent bent je, en je hebt humorquote:Op zondag 23 juli 2023 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dank je.
Ik weet inmiddels niet beter.
Weet nog goed dat mij destijds bij de diagnose psychische hulp of ondersteuning is aangeboden, omdat het nogal wat invloed op je leven heeft, maar dat heb ik tien geweigerd, dat heb ik niet nodig, ben mentaal ijzersterk.
Ik had en heb zoiets van: 'Oke het is kut en klote, maar het is nou eenmaal zo en zo blijft het zo, daar is niks aan te doen.
Ik kan wel in een hoekje zitten mokken en janken, maar daar schiet ik niks mee op, zonde van de energie'.
Wel altijd blijven werken omdat ik toen nog 1 goede hand had.
Maar toen ik een aantal jaar geleden letterlijk opeens last kreeg van mijn rechterhand (ik ben rechtshandig), toen wist ik ook meteen dat dit alles ging veranderen in mijn leven.
Maar goed, ik heb er vrede mee, geef weinig om dure luxe, en heb genoeg om handen () om de tijd thuiszittend mee door te komen.
Er zijn altijd nog mensen die het slechter getroffen hebben
Ik zeg altijd maar zo, lichamelijk ben ik 82, mentaal 10.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sterkte vent bent je, en je hebt humor![]()
Positiviteit
kut russen weer zeker !?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:56 schreef deedeetee het volgende:
Alweer storing bij de ABN tis de laatste dagen op en af storing.
Echt irritant ja, ik heb het vanmorgen ook 100 keer geprobeerd. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:56 schreef deedeetee het volgende:
Ik zie al jaren steeds meer users die problemen hebben met hun ABN. Heel storend, ja!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:56 schreef deedeetee het volgende:
Nog steeds zo .... Dacht misschien ligt het aan mij ... maar het systeem is gewoon partijdig ... en niet een beetje ook .. fairtrade me hoelaquote:Op maandag 4 september 2023 00:36 schreef chufi het volgende:
duurt lang voor ik mn post zie en een tweede post werkt dan niet
Volgens mij waren we het vaak niet eens. Maar ouder worden heeft ook mijn mening over veel dingen doen veranderen. Ik kom amper meer op FOK btw.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:56 schreef crystal_meth het volgende:
Bekeek effe wat oude topics, zie een hoop users die ik me herinner, de overgrote meerderheid daarvan is al jaren verdwenen.
Waardoor ik me nu... euh, ja, wat precies voel? oud, nostalgisch of iets in die aard? Sehnsucht?
Bedoel bvb: @:McCarthy, @:pberends, @:ExtraWaskracht, @:Viajero, @:Vhiper, @:du_ke, @:pool, @:Sidekick, @:NewOrder, @:Het_hupt, @:StefanP, @:kansloze_dertiger, @:Neuralnet, @:Martijn_77, @:Yildiz, @:HenriOsewoudt, @:Mwanatabu, @:MrX1982, @:Ryan3 (vrij recent verdwenen), @:Megumi (idem), @:zoalshetis, @:TeenWolf, @:Salvad0R (recent), @:ErwinRommel, @:Oversight, @:DiegoArmandoMaradona,
Niet dat ik die allemaal mis, zijn minstens enkele bij waar ik het zelden of nooit mee eens was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |