PC eend niet noemenquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:56 schreef crystal_meth het volgende:
Bekeek effe wat oude topics, zie een hoop users die ik me herinner, de overgrote meerderheid daarvan is al jaren verdwenen.
Waardoor ik me nu... euh, ja, wat precies voel? oud, nostalgisch of iets in die aard? Sehnsucht?
Bedoel bvb: @:McCarthy, @:pberends, @:ExtraWaskracht, @:Viajero, @:Vhiper, @:du_ke, @:pool, @:Sidekick, @:NewOrder, @:Het_hupt, @:StefanP, @:kansloze_dertiger, @:Neuralnet, @:Martijn_77, @:Yildiz, @:HenriOsewoudt, @:Mwanatabu, @:MrX1982, @:Ryan3 (vrij recent verdwenen), @:Megumi (idem), @:zoalshetis, @:TeenWolf, @:Salvad0R (recent), @:ErwinRommel, @:Oversight, @:DiegoArmandoMaradona,
Niet dat ik die allemaal mis, zijn minstens enkele bij waar ik het zelden of nooit mee eens was.
Zal me jeukenquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeuk is echt kut. Ik heb meerdere malen in het gips gezeten.
Ik vraag me vaak af hoe het met hem is. Ik weet zeker dat hij niet op fok zit. Ik herken die eend in één postquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
PC eend niet noemenShame on you!@
[ afbeelding ]
Hij is gestopt met fok omdat iemand het nodig vond om details uit z'n privéleven hier te plaatsen (na eerst info te hebben ingewonnen bij een andere fok- idioot). Nadat die eend in een pittig relletje die wanker alle hoeken liet zien. Ultiem triest. En echt waar (heb het uitgezochtquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak af hoe het met hem is. Ik weet zeker dat hij niet op fok zit. Ik herken die eend in één post
Wat een gezeikquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hij is gestopt met fok omdat iemand het nodig vond om details uit z'n privéleven hier te plaatsen (na eerst info te hebben ingewonnen bij een andere fok- idioot). Nadat die eend in een pittig relletje die wanker alle hoeken liet zien. Ultiem triest. En echt waar, heb het uitgezocht). Maar dat wist je al, geloof ik.
De eenden die we nu nog over hebben zijn obvious helegaar niets vergeleken met deze master
Het is oud zeer Sly.quote:
Ik doelde op de inhoud van je zeikpost, zeer gepaste post in dit topic.quote:
I knowquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doelde op de inhoud van je zeikpost, zeer gepaste post in dit topic.
Gewoon even je teennagels knippen bij Kruidvat, dan kan ze testen welke sterkte je moet hebbenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:45 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn eerste zeikpost sinds ik veertiger ben
En dat ben ik al heel lang
Ik merk de laatste dagen dat ik steeds moeite heb om dingen van dichtbij te lezen
En ook andere dingen van dichtbij zien, zoals iets banaals als teennagels knippen
Er zijn voor mij als contactlens drager gelukkig ook multifocale lenzen.
Morgen maar eens afspraak maken voor een proefsetje en als bevalt neem ik die voortaan.
Máár, ik heb een lens abonnement waarbij ik telkens voor 3 maanden lenzen krijg (daglenzen), en de nieuwe zending is al onderweg.
Dus ik moet tot aan de nieuwe zending over 3 maanden tijdelijk een goedkope leesbril hebben, van de Hema of Kruidvat of zo.
Hoe zit dat met de sterktes?
Mijn lenzen zijn -6 aan beide ogen.
Ja het is irritant, en het gaat nooit meer over, tenzij je multifocale lenzen draagt.quote:
Ik heb een hekel aan brillen, heb wel een bril voor 's ochtends vroeg en 's avonds voor als ik mijn lenzen uit heb.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het is irritant, en het gaat nooit meer over, tenzij je multifocale lenzen draagt.
Sterkte met het verouderingsproces.
Dat weet ik, kost 3 keer niks.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:59 schreef chufi het volgende:
Gewoon leesbrilletje proberen .... kosten geen drol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |