Dat niet, toen ik de vorige keer problemen had kon ik het oplossen met een andere grafische kaart.quote:
Ik ben er nog, af en toe, alleen vrij druk laatste jaar.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:56 schreef crystal_meth het volgende:
Bekeek effe wat oude topics, zie een hoop users die ik me herinner, de overgrote meerderheid daarvan is al jaren verdwenen.
Waardoor ik me nu... euh, ja, wat precies voel? oud, nostalgisch of iets in die aard? Sehnsucht?
Bedoel bvb: @:McCarthy, @:pberends, @:ExtraWaskracht, @:Viajero, @:Vhiper, @:du_ke, @:pool, @:Sidekick, @:NewOrder, @:Het_hupt, @:StefanP, @:kansloze_dertiger, @:Neuralnet, @:Martijn_77, @:Yildiz, @:HenriOsewoudt, @:Mwanatabu, @:MrX1982, @:Ryan3 (vrij recent verdwenen), @:Megumi (idem), @:zoalshetis, @:TeenWolf, @:Salvad0R (recent), @:ErwinRommel, @:Oversight, @:DiegoArmandoMaradona,
Niet dat ik die allemaal mis, zijn minstens enkele bij waar ik het zelden of nooit mee eens was.
Haha, ik herinner mij jou ook nog (toen ik alleen nog maar mee las hier), zie dan een soort Beau rechtse kakker voor me.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben er nog, af en toe, alleen vrij druk laatste jaar.
Rechts? Ik?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, ik herinner mij jou ook nog (toen ik alleen nog maar mee las hier), zie dan een soort Beau rechtse kakker voor me.
Ik verbaas mij over allerlei soort onzin extra regeltjes om de wereld een veiliger plek te bieden, ik voel mij daardoor juist meer gevangen.
Tegen wie zeg je dat? Ik zeik dat ik Ryan een rechtse arrogante lullo 2.0 vond op dit forum, dat is zeiken.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Joehoe dit is geen sc, dit is de zeikhoek, dus tenzij je iets te zeiken hebt verwijs ik jullie naar een sc.
*klaar met zeiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn pc.Doe dat lekker in viva gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Supquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:56 schreef crystal_meth het volgende:
Bekeek effe wat oude topics, zie een hoop users die ik me herinner, de overgrote meerderheid daarvan is al jaren verdwenen.
Waardoor ik me nu... euh, ja, wat precies voel? oud, nostalgisch of iets in die aard? Sehnsucht?
Bedoel bvb: @:McCarthy, @:pberends, @:ExtraWaskracht, @:Viajero, @:Vhiper, @:du_ke, @:pool, @:Sidekick, @:NewOrder, @:Het_hupt, @:StefanP, @:kansloze_dertiger, @:Neuralnet, @:Martijn_77, @:Yildiz, @:HenriOsewoudt, @:Mwanatabu, @:MrX1982, @:Ryan3 (vrij recent verdwenen), @:Megumi (idem), @:zoalshetis, @:TeenWolf, @:Salvad0R (recent), @:ErwinRommel, @:Oversight, @:DiegoArmandoMaradona,
Niet dat ik die allemaal mis, zijn minstens enkele bij waar ik het zelden of nooit mee eens was.
Breinaaldenquote:
Jeuk is echt kut. Ik heb meerdere malen in het gips gezeten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer in huis.. Gaat nu wel weer .. anders haal ik het er af
Mijn voordeel is dus dat het geen gips is ...quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeuk is echt kut. Ik heb meerdere malen in het gips gezeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |