SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zanik, zeur en zeik.
Ontdoe je van je frustraties, scheld, tier en klaag.
De plek om je plastuit te legen of de voegen uit de fundering te pissen.
Zodat je kan zeiken dat er gekaapt is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:04 schreef chufi het volgende:
Zeiken over dat ik lapo had ... Open dan zelf
Terechte klacht. Zeker in een huurwoning.quote:
Zeik niet zo.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:19 schreef BasEnAad het volgende:
Als ik iets te klagen heb ga ik naar KLB, maar ik zal aan dit topic denken de volgende keer.
Ik heb er verder niets tegen, maar ik hoef het nu niet in mn huis te ruiken ...quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:51 schreef chufi het volgende:
Ik zit binnen met de balkondeur open ..... staat er dus weer ergens een buurman te roken ... eerder van de week rook ik ook al een joint
Dus dit wordt een thuiswerkdag. Het is niet anders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 05:59 schreef Domnivoor het volgende:
Er rijden helemaal geen treinen. Plen uw reis in de ep
Je post in het Zeiktopic, dus ik ga niet vragen wat er met de topper was gebeurdquote:Op zondag 25 september 2022 19:47 schreef D. het volgende:
Heerlijke (matras)topper
Kosten stomerij Ī59,95
Nieuwprijs Ī59,95
Zo, klaar
Ik heb 'm niet bezekenquote:Op zondag 25 september 2022 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je post in het Zeiktopic, dus ik ga niet vragen wat er met de topper was gebeurd
Bedankt voor de infoquote:Op zondag 25 september 2022 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet bezeken
Hij is gewoon door gebruik toe aan een opfrisbeurt
Ow, wacht, dat vroeg je niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |