En misschien valt het allemaal wel mee of is het inderdaad helemaal niet zo 'evil' als in BNW wordt geschetst.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:10 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
We zullen in de toekomst zien wat er allemaal gaat gebeuren.
De vierde industriële revolutie is begonnen onder sturing van het WEF waar Kaag en Rutte ook onderdeel van zijn.
Maar het gaat heel langzaam zodat iedereen er langzaam aan kan wennen. Misschien merk jij de sturing op de achtergrond helemaal niet en valt het voor jou onder de noemer 'normale technische vooruitgang'.
Dat vertrouwen heb ik dus helemaal niet in deze mensen. We zijn met enorm veel mensen op deze aardkloot en het zou mij niets verbazen dat ze daar ook actief wat aan willen gaan doen, of al aan het doen zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En misschien valt het allemaal wel mee of is het inderdaad helemaal niet zo 'evil' als in BNW wordt geschetst.
En waarom heb je geen vertrouwen in deze mensen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:20 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dat vertrouwen heb ik dus helemaal niet in deze mensen. We zijn met enorm veel mensen op deze aardkloot en het zou mij niets verbazen dat ze daar ook actief wat aan willen gaan doen, of al aan het doen zijn.
Maar we zullen zien. Ik heb geen keiharde bewijzen namelijk maar de tijd zal het echt gaan leren. Ik ben in ieder geval redelijk voorbereid op wat dan ook. Mijn huis blijft warm als de energieprijzen door het dak gaan. En (gefilterd) water heb ik ook zonder een kraan.
Voor mij was het bijna 40 jaar geleden toen er jonge soldaten gekleed als politie agenten op de strijd tegen de mijnwerkers stakingen stiekem ingezet waren. Moeilijke maar wel leuke tijden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:20 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Vind het lastig hoor.
Maar 25 jaar geleden toen ik hoorde van die Bildenberg groep en ik me daar beetje in had verdiept had ik al het idee dat er meer achter de schermen gebeurd dat wij weten.
Toen heb ik besloten dat ik zelfvoorzienend wou gaan leven dus inmiddels is mijn lap grond afbetaald en zit ik off-grid en verbouw mijn eten zelf. En ik denk steeds meer dat dat een goede beslissing is geweest om te doen.
Tja, moet je naar gaan, ouwe.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:36 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Weet je nog, jaren geleden: '1 Juni 2005, de dag dat Nederland massaal 'nee' stemt tegen de Europese Grondwet.'
(waarbij ik gelijk dacht: 2005? De tering, ik ben al oud aan het worden ;') )
Omdat ik weet wat geld en macht met mensen doet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En waarom heb je geen vertrouwen in deze mensen?
Omdat mensen zoals jij wel vertrouwen in de gasten hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En waarom heb je geen vertrouwen in deze mensen?
Een beetje raar natuurlijk, want je kent mij helemaal niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
Omdat mensen zoals jij wel vertrouwen in de gasten hebben.
Maar dat zou dan voor iedereen gelden met geld en macht, ongeacht politieke voorkeur?quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:58 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Omdat ik weet wat geld en macht met mensen doet.
Ik denk ook dat we helemaal niet meer in een echte democratie leven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Voor mij was het bijna 40 jaar geleden toen er jonge soldaten gekleed als politie agenten op de strijd tegen de mijnwerkers stakingen stiekem ingezet waren. Moeilijke maar wel leuke tijden.My political awakening.
Ja, dat geldt voor bijna iedereen. Er zullen enkele uitzonderingen zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar dat zou dan voor iedereen gelden met geld en macht, ongeacht politieke voorkeur?
Omdat het met al die mensen, die met zulk groot wantrouwen in het leven staan, niet goed gaat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:12 schreef Mr.Sandman het volgende:
Blind in de meest dwaze complotten geloven is niet realistisch. Blind vertrouwen in mensen of organisaties die een eigen agenda hebben is dat ook niet.
Waarom lijken sommige mensen te denken dat complotten alleen iets zijn van vroeger of films? Hoe kun je zo kritiekloos en goed van vertrouwen in het leven staan? Ik heb er bijna bewondering voor.
Dus iedereen met geld en macht wantrouw je?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:10 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ja, dat geldt voor bijna iedereen. Er zullen enkele uitzonderingen zijn.
Met mij gaat het erg goed hoor, ben een zeer positief ingesteld mens op persoonlijk vlak. Ik hang het ook niet aan de grote klok, mijn collega's weten ook niet hoe ik hier in sta bijvoorbeeld. Het is iets wat op de achtetgrond aanwezig is. Ik heb dan ook geen tv bijvoorbeeld die me er steeds aan doet herinneren. Het heeft mij ook nog niet persoonlijk geraakt wat er nu allemaal gebeurd maar dat duurt vast niet lang meer.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat het met al die mensen, die met zulk groot wantrouwen in het leven staan, niet goed gaat.
Die rijken waar het om gaat zijn ongeveer 300 families en die bezitten (geschat) 20.000 miljard. Om zulke bedragen gaat het.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus iedereen met geld en macht wantrouw je?
Of misschien zie jij spoken?quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:10 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
We zullen in de toekomst zien wat er allemaal gaat gebeuren.
De vierde industriële revolutie is begonnen onder sturing van het WEF waar Kaag en Rutte ook onderdeel van zijn.
Maar het gaat heel langzaam zodat iedereen er langzaam aan kan wennen. Misschien merk jij de sturing op de achtergrond helemaal niet en valt het voor jou onder de noemer 'normale technische vooruitgang'.
Waarom zou Gates zich als een loophondje laten behandelen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:45 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Die rijken waar het om gaat zijn ongeveer 300 families en die bezitten (geschat) 20.000 miljard. Om zulke bedragen gaat het.
Bill Gates is een 'loophondje' voor ze. En ja, die vertrouw ik dus ook voor geen cent.
Ze willen zogenaamd goed doen maar waarom is de honger en armoede dan nog niet de wereld uit want daar hebben ze geld genoeg voor.
Jammer dat de twitteraar niet begrijpt wat er gezegd wordt. Heb je uberhaupt zelf het filmpje gezien?quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:44 schreef Ali_boo het volgende:
Misschien moeten we binnenkort van Fok verwijdert worden ?
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |