Dit vind ik heel bijzonder, tenzij je in het openbaar vervoer zit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat mij met rust, ik ben onderweg naar de winkel.
ham kaasquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning Scrummie.
Ik zei parmaham oude kaas!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je schijt hebt aan @:caland
sligrogodenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:28 schreef Tarado het volgende:
nog niet geluncht maar ga nu wel naar de Sligro, dat is wel link
Godverdomme.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bram van Polen zit bij de Cor Potcast.
Rechts distantieert zich gelukkig.quote:
Op basis van deze informatie ga ik de Cor Potcast NIET luisteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
die speelde een belangrijke rol in het huswelijksaanzoek van een niet nader te noemen FOK!ker met een voorkeur voor PEC Zwollequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@Treinhoerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die speelde een belangrijke rol in het huswelijksaanzoek van een niet nader te noemen FOK!ker met een voorkeur voor PEC Zwolle
Trouwenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die speelde een belangrijke rol in het huswelijksaanzoek van een niet nader te noemen FOK!ker met een voorkeur voor PEC Zwolle
Er gaat een ochtend komen dat ome @GGMM zijn woordle score hier niet gaat posten. Grote kans dus dat hij op dat moment dan anaal vernederd wordt door een indringer. (Zonder glijmiddel hoogstens een beetje spuug)quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:51 schreef Oriente het volgende:
Het razend populaire spel Wordle is goed voor meer dan alleen vermaak: in de VS heeft de app een 80-jarige vrouw gered die het slachtoffer was van een gijzeling. „Zo wilde ik niet sterven”, vertelde ze aan The Washington Post.
De gepensioneerde lerares Denyse Holt uit Lincolnwood, Illinois, kreeg afgelopen zaterdag ongewenst bezoek over de vloer. Toen ze ’s nachts rond 1.00 uur plots wakker werd, stond er een gemaskerde inbreker voor haar neus.
Hij had een schaar op haar gericht en kroop bij haar in bed. „Als je iets zegt, roept of schreeuwt ga ik je hiermee steken”, zei hij. Ze beloofde hem dat niet te doen, en hij beloofde haar dan niets aan te doen. En ze hielden 20 uur lang woord, want zo lang duurde de gijzeling.
Buurman
Wat de inbreker niet wist, was dat duizenden kilometers verder een reddingsactie op poten gezet werd. Want haar oudste dochter merkte op dat haar moeder de score in het populaire spelletje Wordle nog niet doorgestuurd.
„Ze was ongerust omdat ik haar die score niet doorgestuurd had”, vertelde Holt daarover. Maar ze kreeg geen antwoord op haar berichten en telefoons. Toen bleek dat de vaste lijn in het huis niet werkte, belde de dochter de buurman. Die alarmeerde de politie nadat niemand de deur opende, en redde zijn buurvrouw zo. „Gelukkig”, zegt Holt. „Ik wilde echt niet sterven.”
De 32-jarige dader kon gearresteerd worden.
@:RamboDirk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |