Dit lijkt me wat voor jou @Littlerabbitquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:52 schreef Oriente het volgende:
Iemand wat geld bijverdienen?
V&A / [GEZ] Werksokken heren
@:Lenny_Leonard @:scrummie @:maxi-mus
Lol, klassieke pech.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er sprong een hond tegen me aan.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:52 schreef Oriente het volgende:
Iemand wat geld bijverdienen?
V&A / [GEZ] Werksokken heren
@:Lenny_Leonard @:scrummie @:maxi-mus
Ik ben er nu eindelijk vanaf, die chirurg was verbaasd hoe goed mijn hand weer bewoog.quote:
Stiekem een beetje geoefend?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben er nu eindelijk vanaf, die chirurg was verbaasd hoe goed mijn hand weer bewoog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@KingRoland
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stiekem een beetje geoefend?
Fijn dat het goed gaat.Nee, ik had geluk. Het was niet mijn faphand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:KingrolandOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ik ben benieuwd onder welke naam hij deze keer terugkomt.quote:
Ik zou teleurgesteld zijn als het niet iets is met een roze olifantje of zoquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd onder welke naam hij deze keer terugkomt.
de kans op besmetting is nu wel enorm toegenomenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zit nu trouwens te wachten.Ze vertelden net al dat er een half uur vertraging kan zijn. IK BEN RAZEND!!
Dat viel ook nog eens tegen, ze nodigen minder mensen tegelijk uit, zodat er in de wachtruimtes 1,5 meter afstand gehouden kan worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
de kans op besmetting is nu wel enorm toegenomen
Denk je dat Mick van Wely ook dickpics heeft verstuurd?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niemand boeit dit nog. We zijn momenteel op dwingende geilneven jacht.
Boeit ook niemand, wat een aidsuser was dat zeg.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is al een tijdje weg, het is alleen niemand opgevallen
röntgen is toch veel intiemerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat Mick van Wely ook dickpics heeft verstuurd?
Degene die net een röntgenfoto maakte, was trouwens ook wel dickpicwaardig.
Erg mooi.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is al een tijdje weg, het is alleen niemand opgevallen
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat Mick van Wely ook dickpics heeft verstuurd?
Degene die net een röntgenfoto maakte, was trouwens ook wel dickpicwaardig.
In zo'n ziekenhuis neukt alles en iedereen met elkaar. Behalve met Lenny, die schijnt niet in de smaak te vallen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terugtrekkende haar lijn.
100%
In ziekenhuizen zal dit ongetwijfeld veel gebeuren. Doktoren die assistenten, verpleegsters of stagiaires seksueel benaderen of intimideren. In veel slaapkamers is het patiënt/zuster rollenspel niet voor niks immens populair, enorm erotiserend zo'n ziekenhuis. Werkt als een rode lap op een stier. @:Lenny_leonard heeft hier veel inside information over.
Bizar saai ja, als je er ligt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |