Nu zit je vol kibbeling?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Ik kwam ook nog langs de visboer. Er was even twijfel.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik had een broodje ham kaas, wel blijven opletten he.
Er was even twijfel. Je hebt niet verteld wat je daarna besloten hebt. Je kan toch ook brood en vis naar binnen gewerkt hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Ik kwam ook nog langs de visboer. Er was even twijfel.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Er was even twijfel. Je hebt niet verteld wat je daarna besloten hebt. Je kan toch ook brood en vis naar binnen gewerkt hebben.
Je let maar gewoon op.quote:
GGMM was duidelijk en daarmee basta!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Er was even twijfel. Je hebt niet verteld wat je daarna besloten hebt. Je kan toch ook brood en vis naar binnen gewerkt hebben.
bezoek of word je opgenomen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga even naar het ziekenhuis, daar is het vast gezelliger dan hier.
Mijn pols was gebroken, nu gaan ze even controleren of al het ijzerwerk wat erin zit nog goed zit en de rest goed is.quote:
Succes!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn pols was gebroken, nu gaan ze even controleren of al het ijzerwerk wat erin zit nog goed zit en de rest goed is.
Waarom geen Qarabaq? De afstand?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou dat zou ik eerlijk gezegd best leuk vinden. Nooit geweest, lijkt me wel een interessant land. Wel een beetje duur
Liefst Glasgow, Praag, Leicester of Thessaloniki.
Liever geen Belgrado, Marseille of Qarabaq.
Op zich levert het weinig problemen op. Ik vlieg deze zomer naar Maleisië via Saudi-Arabië, mijn ouders hebben dezelfde heenvlucht (die onlangs in Israel zijn geweest) en navraag leerde dat het naar beide landen geen probleem gaat zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmm ik denk dat het wel wat genuanceerder ligt en dit meer geldt voor paspoorthouders. Maar Maleisië en UAE zijn bijvoorbeeld wel een probleem omdat je daar vaak een tussenstop hebt richting Azie/Australie.
In mijn herinnering was het zo dat als je een Israel visum in je paspoort had dit problemen kon opleveren. Daarom ben ik bijvoorbeeld geen stage wezen lopen in Tel Aviv, maar goed das al weer 10 jaar terug
Die spelen in well done Baku. Lijkt me wel interessant maar vrij duur om heen te vliegen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom geen Qarabaq? De afstand?
Verder prima opties inderdaad. Leicester lijkt mij toernooitechnisch wel te vroeg. Dan is Glasgow, Praag of Thessaloniki beter.
Er sprong een hond tegen me aan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Succes!
Hoe heb je je pols gebroken?
Ik zie het ja. Jammer, Baku lijkt mij leuk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die spelen in well done Baku. Lijkt me wel interessant maar vrij duur om heen te vliegen.
Praag is fantastisch.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom geen Qarabaq? De afstand?
Verder prima opties inderdaad. Leicester lijkt mij toernooitechnisch wel te vroeg. Dan is Glasgow, Praag of Thessaloniki beter.
Rot op met je gezeik, klimaatdrammer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:38 schreef Scrummie het volgende:
Denken jullie wel een beetje aan het klimaat jongens, met al dat gevlieg.
Even een vinger aan de pols houden dat het niet te lang gaat duren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zit nu trouwens te wachten.Ze vertelden net al dat er een half uur vertraging kan zijn. IK BEN RAZEND!!
Doe eens een beetje vriendelijk tegen @Scrummiequote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rot op met je gezeik, klimaatdrammer.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Doe eens een beetje vriendelijk tegen @:Scrummie
oprotten met je linkse gedram, als het wat warmer wordt in Nederland hoef ik ook niet weg te vliegenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:38 schreef Scrummie het volgende:
Denken jullie wel een beetje aan het klimaat jongens, met al dat gevlieg.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zit nu trouwens te wachten.Ze vertelden net al dat er een half uur vertraging kan zijn. IK BEN RAZEND!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |