SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
ja mensen die de hele dag door communiceren in filmquotes. Blij dat ik weg ben uit dat studentenhuisquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die alle dialogen uit een film kunnen nazeggen. Heel irritant!
Heel vermoeiend. Een vriend van me deed steeds The Silence of the Lambs.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja mensen die de hele dag door communiceren in filmquotes. Blij dat ik weg ben uit dat studentenhuis
Ik ben bij Heerenveen, dichtbij genoeg.quote:
Iets met Fava beans and a nice Chiantiquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Heel vermoeiend. Een vriend van me deed steeds The Silence of the Lambs.
It rubs the lotion on the skin.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]
ik heb het op mn 2e schermquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben bij Heerenveen, dichtbij genoeg.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja mensen die de hele dag door communiceren in filmquotes. Blij dat ik weg ben uit dat studentenhuis
Snakes on a mothafuckin' plane!quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snakes on a mothafuckin' plane!
Dat.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iets met Fava beans and a nice Chianti
En dat. Gewoon alles.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
It rubs the lotion on the skin.
Of dat tandjesgeluid?
En die ook.quote:
Ik heb een grafhekel aan mensen die steeds hetzelfde zeggen, zwaar debiel is dat en een psychische of lichamelijke afwijking.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wiebeldansjes.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een grafhekel aan mensen die steeds hetzelfde zeggen, zwaar debiel is dat en een psychische of lichamelijke afwijking.
Hallo Claricequote:Op donderdag 10 februari 2022 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Schoutenquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
Snap de TT nu pas.
Nog even kijken en dan richting werk.
Logicquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:13 schreef Ama het volgende:
Mijn vader: Ja doordeweeks, vrijdagavond en zondagavond wil ik niet afspreken.
Ik: Oke dan blijft er weinig over.
Mijn vader: Ja maar doordeweeks kan wel.
Hoe fucking verwarrend wil je het maken.
Oh nee moest eerst nog even schaatsen kijkenquote:
Probeer zaterdag!quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:13 schreef Ama het volgende:
Mijn vader: Ja doordeweeks, vrijdagavond en zondagavond wil ik niet afspreken.
Ik: Oke dan blijft er weinig over.
Mijn vader: Ja maar doordeweeks kan wel.
Hoe fucking verwarrend wil je het maken.
Kwestie van hoe je de komma leest. Zullen we afspreken? Ja doordeweeks (wil ik afspreken) op vrijdag en zaterdagavond niet.quote:
Oh heb je zelf ook wat te willen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat is net een dag dat ik daar geen zin in heb.
Er zitten geen leuke vrouwen meer op Fokquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Zou Faxie nu niet meer durven zijn lul naar iedere vrouw te sturen?
Jouw werk zit eropquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zitten geen leuke vrouwen meer op Fok
Ja naja het is nu woensdag geworden. Zie ik hem weer eens na 2 maanden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh heb je zelf ook wat te willen?Nee dat stond er niet bij hoor
![]()
Dankjewel he.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zitten geen leuke vrouwen meer op Fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Dankjewel he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wist niet dat @CherryLips bezet wasquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:26 schreef Ama het volgende:
Alle leuke vrouwen zijn al bezet op FOK!.
Wist van haar niet zeker tbh.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wist niet dat @:cherrylips bezet was
Ik dacht het niet maar misschien houdt ze dat wel verborgen voor onsquote:
Dat Pitaatje eigenlijk een koosnaam is die ze Buda geeftquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht het niet maar misschien houdt ze dat wel verborgen voor ons
wel heel misleidend aangezien buda 2 meter 30 ofzo is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat Pitaatje eigenlijk een koosnaam is die ze Buda geeft
Dat doet ze dus expres zodat wij er niet achter komenquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel heel misleidend aangezien buda 2 meter 30 ofzo is.
n buda maar elk weekend naar "de heuvelrug" gaan. Ja ja.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doet ze dus expres zodat wij er niet achter komen
daarom moet je het ook verwijderenquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:35 schreef Ama het volgende:
Waar groeit klim-op altijd zo teringsnel.
Nee, dat is alleen de budaconda.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel heel misleidend aangezien buda 2 meter 30 ofzo is.
Dat is echt niet te doen. Ik ga het morgen wel weer stukje bijknippen, zolang het niet onder mijn kozijn kan komen is het prima.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
daarom moet je het ook verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |