SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ik win!quote:Op donderdag 10 februari 2022 01:16 schreef mschol het volgende:
eigenlijk wat te laat maarja..
naar bedje toe
O wat leuk dat het er eindelijk komt danquote:Op donderdag 10 februari 2022 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik win!
@:kwiwi Ja dat vind ik jammer! Voel me ook niet altijd zo goed thuis meer hier overdag. Het gaat goed, ben bezig met tal van toffe projecten en vooral bezig met het schoolplein wat we nu toch echt eindelijk gaan vergroenen, ik zit al sinds 2013 in een tuingroep om dat te realiseren. Ook heel wat jaren in mijn uppie. Dus in mijn nopjes, hoe gaat het met jou? En is Gergi weer wat beter in zijn element?
Les 1 van Fok!: Zeg nooit dat je een zusje hebtquote:Op donderdag 10 februari 2022 05:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O wat leuk dat het er eindelijk komt danDaar gaat best wat tijd en werk in zitten kan ik me zo voorstellen. Ga je dat alleen met de tuingroep plannen en optuigen, of doen er ook kinderen/ouders mee? En alleen vergroenen of worden er ook nog andere leuke dingen met het schoolplein gedaan? Jij maakt er waarschijnlijk het liefst een survivalpark van
![]()
Met Gergi gaat het weer wat beter. Ik heb z'n CV een beetje gemoderniseerd en nu is ie op zoek naar een andere baan. Met mij alles goed. Vorige week was ik twee dagen in Nederland, m'n zusje eindelijk weer eens gezien! Verder zo druk met vanalles en nog wat op het moment dat ik hier ook niet zoveel ben. Alleen even als de wekker gaat om 5u, en 's avonds in bed. Maar goed, wat voor mij 's avonds is is voor jou middag
Nou, ik ga maar eens opstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
euhhhm.. oke.. was er een wedstrijd dan?quote:
nicequote:@:kwiwi Ja dat vind ik jammer! Voel me ook niet altijd zo goed thuis meer hier overdag. Het gaat goed, ben bezig met tal van toffe projecten en vooral bezig met het schoolplein wat we nu toch echt eindelijk gaan vergroenen, ik zit al sinds 2013 in een tuingroep om dat te realiseren. Ook heel wat jaren in mijn uppie. Dus in mijn nopjes, hoe gaat het met jou? En is Gergi weer wat beter in zijn element?
Nee, helemaal nietquote:Op donderdag 10 februari 2022 07:42 schreef dud0r het volgende:
Zijn jullie ook zo WOEST en ZIEDEND vandaag?
Waarom dan vragen jullie je af?
Nou er is nog steeds geen nieuwe info over silksong
We zijn 3 jaar verder van de eerste trailer.
Elke nintendo direct hoop je er weer op en elke keer word je weer teleurgesteld
WOEST
Rustig aan vriendjequote:Op donderdag 10 februari 2022 07:42 schreef dud0r het volgende:
WOEST
Het vervolg op hollow knightquote:Op donderdag 10 februari 2022 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet
Nee, helemaal niet
Wat de neuk is sliksong? is dat die band Bruno Sars?
NIMMER!!!!quote:
nooit van gehoordquote:Op donderdag 10 februari 2022 07:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het vervolg op hollow knight
[..]
NIMMER!!!!
Jij bent dan ook geen ekte ekte gamerquote:
verre van.quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen ekte ekte gamer
iedereen maakt wel eens fouten, maar dit is toch wel een grote fout..quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:53 schreef CherryLips het volgende:
Ugh ik heb me in een discussie onder een nieuwsbericht op Facebook gemengd. Wat is mis met mij.
nintendoquote:Op donderdag 10 februari 2022 07:42 schreef dud0r het volgende:
WOEST
Wil je de hele lijst?quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:53 schreef CherryLips het volgende:
Ugh ik heb me in een discussie onder een nieuwsbericht op Facebook gemengd. Wat is mis met mij.
je wilde even flink geïrriteerd raken in de ochtend?quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:53 schreef CherryLips het volgende:
Hollow knight was ook timed exclusive.quote:
Mja geen zin om vandaag vervelend te doenquote:
De dag is pas net begonnen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja geen zin om vandaag vervelend te doen
Je kan wel weer een shitload aan remakes spelen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:42 schreef dud0r het volgende:
WOEST
quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ook in de baas zijn tijd schijten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:07 schreef dud0r het volgende:
Een Gerrie maken vlak voor je de deur uit moet is irritant![]()
Kan het niet op m'n gemak
quote:De inflatie in Nederland is in januari verder gestegen, naar 6,4 procent, meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek. Dat is het hoogste inflatiecijfer sinds juni 1982. In december was de inflatie 5,7 procent.
Vooral de energieprijzen zijn verder opgelopen. In januari was energie (elektriciteit, gas en stadsverwarming) 90 procent duurder dan een jaar eerder. In december was dat 75 procent.
Ook de voedselprijzen droegen bij aan de toename van de inflatie. Voedingsmiddelen waren in januari 4,3 procent duurder dan een jaar eerder. In december was dit 2,6 procent. Brood, kaas en kwark leverden de grootste bijdrage aan de inflatiestijging.
Zorgelijk
Volgens de Europese meetmethode is de inflatie in Nederland zelfs 7,6 procent. In de eurozone als geheel is dat 5,1 procent. De Nederlandse inflatie is dus een stuk hoger dan het Europese gemiddelde en dat verschil is in lange tijd ook niet zo groot geweest.
President Klaas Knot van De Nederlandsche Bank waarschuwde zondag dat de hoge inflatie zeker tot de eerste helft van volgend jaar zal aanhouden. Hij noemde dat "buitengewoon zorgelijk" voor mensen met een smalle beurs, die een groot deel van hun inkomen kwijt zijn aan energie en voedsel.
Knot verwacht dat de Europese Centrale Bank dit jaar de rente twee keer zal verhogen om de inflatie te drukken. Begin deze maand besloot de ECB de inflatie nog ongewijzigd te laten, maar bankpresident Christine Lagarde zinspeelde wel op toekomstige renteverhogingen.
https://nos.nl/artikel/24(...)eau-in-bijna-40-jaar
de switch kan witcher 3 draaien, gaatie vast niet overlijden van NMSquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan wel weer een shitload aan remakes spelen.En zien hoe je Switch overlijdt aan No Man's Sky.
Vooral de energieprijzen zijn verder opgelopen. In januari was energie (elektriciteit, gas en stadsverwarming) 90 procent duurder dan een jaar eerder. In december was dat 75 procent.quote:
oh gewoon wachten totie in budgetbak ligt dan, beetje dat soort fratsen ondersteunenquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
je wilde even flink geïrriteerd raken in de ochtend?
[..]
Hollow knight was ook timed exclusive.
Ik heb geen eens een switch maar ik wil wel silksong
quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen met een dunne portemonnee een dagje meer werken, opgelost.
Bitcoin naar de maanquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vooral de energieprijzen zijn verder opgelopen. In januari was energie (elektriciteit, gas en stadsverwarming) 90 procent duurder dan een jaar eerder. In december was dat 75 procent.
Heel ander soort game he.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
de switch kan witcher 3 draaien, gaatie vast niet overlijden van NMS
quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Les 1 van Fok!: Zeg nooit dat je een zusje hebtPic van ons samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
NMS heeft op de ps4 al hoerig lange laadtijden, dat gaat op een switch niet beter worden hoor. Grafisch is niet de enige bottleneck.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt, maar witcher is gewoon een veel zwaardere game
quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las dit.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:07 schreef dud0r het volgende:
Een Gerrie maken vlak voor de deur is irritant![]()
Kan het niet op m'n gemak
O god beginnen die dromen nu alquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:31 schreef bitterbal het volgende:
droomde vannacht dat ik in thailand de eerste pcr test was vergeten te doen. Man wat een paniek
Wie is de blondine van jullie 2?quote:
Maar smaken ze naar kip of naar kiwi?quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:46 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk zijn kiwi's super leuke vogels
uiteraard niet maar ik heb beide op de pc en de witcher is dan echt het veel zwaardere spel. (zowel grafisch als met laadtijden)quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
NMS heeft op de ps4 al hoerig lange laadtijden, dat gaat op een switch niet beter worden hoor. Grafisch is niet de enige bottleneck.
quote:De Amerikaanse acteur en komiek Bob Saget is waarschijnlijk overleden na een val in zijn hotelkamer. De politie trof hem begin januari dood aan in een hotelkamer in Orlando in de Amerikaanse staat Florida.
Volgens zijn nabestaanden heeft Saget, vooral bekend van zijn rol als Danny Tanner in de komedieserie Full House, waarschijnlijk de achterkant van zijn hoofd hard gestoten. Hij heeft zich de ernst daarvan niet gerealiseerd, is gaan slapen en nooit meer wakker geworden.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:31 schreef bitterbal het volgende:
droomde vannacht dat ik in thailand de eerste pcr test was vergeten te doen. Man wat een paniek
Geen idee. Denk kippigquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar smaken ze naar kip of naar kiwi?
Kiwipquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar smaken ze naar kip of naar kiwi?
zonder benen en armen ben jij ook maar een homp vleesquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder snavel zouden het gewoon vieze ratten kunnen zijn.
jawel, je mag je kamer niet af danquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, hoe dan ook kan je je hele vakantie niks doen, dus weinig verschil
Soort witte rollade.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zonder benen en armen ben jij ook maar een homp vlees
dat hoeft ook niet want je wilde niksenquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel, je mag je kamer niet af dan
ja toch op het strandquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:50 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet want je wilde niksen
Ik dacht voor muntjes voor de wc of boodschappenkarquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou goedemorgen dus allenHopelijk houdt de regen snel op, dan kunnen we weer 3:43 langer genieten van de dag
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit me nu af te vragen wat ik zou doen als ik geen armen en benen zou hebben, heel veel praten en wurmen denk ik, en ik zou heel zacht hoogpolig vloerbedekking aanschaffen
Zo'n man die z'n ledematen is verloren door hersenvliesontstekingquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zag een keer een filmpje van een man zonder armen en benen en die rolde in huis overal naar toe
Jeetje. Niet het zelfde hoor schol.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
hotelkamer of strand; je bent aan het niksen.
oh dat weet ik niet meer hoe het kwamquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n man die z'n ledematen is verloren door hersenvliesontsteking
Volgens mij heb ik die ook gezien, die stootte zijn kop toch keihard tegen een deurpost ookquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zag een keer een filmpje van een man zonder armen en benen en die rolde in huis overal naar toe
quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet meer hoe het kwam
Oh, z'n niet America's Home Funniest-werk leek me wel wat voor jou.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet er een lachband onder, wat een verschrikkelijke flauwe kuthumor had die kerel zeg.
Weet je waar de "groentela" voor is in de koelkast?quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht voor muntjes voor de wc of boodschappenkar
nee ik zag een anderequote:
Mensenkennis, je hebt het of je hebt het nietquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, z'n niet America's Home Funniest-werk leek me wel wat voor jou.
Wat een verschrikkelijk vies mondje ookquote:
Klopt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensenkennis, je hebt het of je hebt het niet
kloptquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeetje. Niet het zelfde hoor schol.
Of je nou in je vrachtwagen rijdt of je bent aan het candy crushen. Je bent aan het gamen
ga lekker candy crushenquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt![]()
maar goed jij vind kennenlijk niksen op het strand anders dan op een hotelkamer terwijl dat niet zo is imho
Dat verschil moet zelfs jij aanvoelen lijkt me, paar uur vliegen om op één hok te moeten zitten enzo.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt![]()
maar goed jij vind kennenlijk niksen op het strand anders dan op een hotelkamer terwijl dat niet zo is imho
Nou ja niksen in de bakkende zon met wat bikinimeisjes om je heen is wel wat anders dan niksen in een loeiende airco met zes betonnen muren om je heen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt![]()
Bahquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:01 schreef bitterbal het volgende:
een man zei dat een keer tegen mij, dat die mij wel als hompje vlees zonder armen en benen zou willen hebben
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:01 schreef bitterbal het volgende:
een man zei dat een keer tegen mij, dat die mij wel als hompje vlees zonder armen en benen zou willen hebben
Is dat hoe kannibalen onderling flirten?quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:01 schreef bitterbal het volgende:
niet mee eens maar goed, agree to disagreequote:Op donderdag 10 februari 2022 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niksen in de bakkende zon met wat bikinimeisjes om je heen is wel wat anders dan niksen in een loeiende airco met zes betonnen muren om je heen natuurlijk.
ja hij bedoelde meer dat ik dat niet kon tegenstribbelen omdat ik nooit op zijn geflirt ingingquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat hoe kannibalen onderling flirten?
Wat?quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]
niet mee eens maar goed, agree to disagree
Volgens mij ken jij alleen maar hele vreemde mensen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoiets zou jij zelfs niet verzinnen
ja deze was wel speciaalquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij alleen maar hele vreemde mensen.
Ik vind rare tenen al een afknapper laat staan geen armen en benen
Ik vind het hoe dan ook niet erg complimenteusquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij bedoelde meer dat ik dat niet kon tegenstribbelen omdat ik nooit op zijn geflirt inging
Is het GRMBL?quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij bedoelde meer dat ik dat niet kon tegenstribbelen omdat ik nooit op zijn geflirt inging
gohquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het hoe dan ook niet erg complimenteus
Zei je tegen hem ook dat je zijn hoofd wilde hebben?quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
ja die vent kende ik uit den haag van de grote markt. En daar zat je dan vaak met vreemde aan van die picknick tafels dus zo raakte we dan aan de praat. hij was er ook elke fucking dag. In het begin was die altijd vriendelijk maar het werd steeds meer een totaal idioot. Totdat hij dat dus zei , ben daarna nooit meer bij hem in de buurt gaan zitten
nee zag wel dat ik met een grotere idioot dan mijzelf te maken hadquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zei je tegen hem ook dat je zijn hoofd wilde hebben?
Wat was daarmee gebeurd dan?quote:
Zie je ook niet vaakquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zag wel dat ik met een grotere idioot dan mijzelf te maken had
Maar gelukkig heb je geen piemelfoto gekregen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zag wel dat ik met een grotere idioot dan mijzelf te maken had
ook alleen omdat hij mijn nummer niet had denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb je geen piemelfoto gekregen.
Ik las hier wel dickpic tafel trouwensquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
En daar zat je dan vaak met vreemde aan van die picknick tafels
ja durf niet op die filmpjes te klikkenquote:
hersenvlies onsteking blijkbaar en daardoor armen en benen kwijt en lippenquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja durf niet op die filmpjes te klikken
neuh zodra die op de ps beschikbaar is day one.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:28 schreef mschol het volgende:
[..]
oh gewoon wachten totie in budgetbak ligt dan, beetje dat soort fratsen ondersteunen
quote:
ieuw bahquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hersenvlies onsteking blijkbaar en daardoor armen en benen kwijt en lippen
Nee streptokokken, ik had het verkeerd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hersenvlies onsteking blijkbaar en daardoor armen en benen kwijt en lippen
oh nou ja dat danquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee streptokokken, ik had het verkeerd.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Zou Faxie nu niet meer durven zijn lul naar iedere vrouw te sturen?
Veel mensen in Afrika halen niet eens hun eerste verjaardag.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja sommige mensen hebben echt zon verschrikkelijke pech
hoe komt dat?quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:19 schreef Ama het volgende:
Moet maar eens naar werk maar voel me zo kut.
Uhm.. Nu ben ik ineens niet meer zo zeker van m'n zaakquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je waar de "groentela" voor is in de koelkast?
Ook iets fijns om over de te hypochonderen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nou ja dat dan
*gaat googlen*
Iedere man weet dit. Behalve Gergi waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uhm.. Nu ben ik ineens niet meer zo zeker van m'n zaak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere man weet dit. Behalve Gergi waarschijnlijk
Oh ja hij heeft daar inderdaad z'n bier in liggen. En ik m'n groenten in de andere laSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere man weet dit. Behalve Gergi waarschijnlijk
Nee hoor, dat ligt op het plankje boven de groentela. Schudt minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Woon jij in Groningen of in een camper?quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ligt op het plankje boven de groentela. Schudt minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woon jij in Groningen of in een camper?
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Druk druk druk vandaagLekker op tijd naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
La opentrekken met wat hupsig bier erin.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woon jij in Groningen of in een camper?
Wie weet, het is wel een wijk die ik pas 3 keer ofzo eerder heb gehad en ook nog efkes fietsenquote:
KAN ook nog gewoon een technisch probleem zijn. Als ik hem aan zou steken zou ik dat niet op 25 meter hoogte doen in ieder gevalquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)ijk-aangestoken.html
Het wordt hier steeds gezelliger.
ik moet nog een dagquote:
GA EENS WERKEN DANquote:
hoeveel kilometer ga je makenquote:
volgens mij is mijn vakantie goed gekeurdquote:Goedemorgen Bal,
Ik hoorde van bedrijfsleider dat je een mooie reis gaat maken, leuk.
Onbetaald verlof is voor ons volgens mij geen probleem.
ja sneu he. hij kijkt nog tevreden in de spiegel ook.quote:
Dat snuitje in plaatje drie ja, herkenbaar "zooooo dat wat niet tof wakker worden maar ik kan er weer heeeeelemaal tegenaan hoor, ik mag er best zijn"quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sneu he. hij kijkt nog tevreden in de spiegel ook.
misschien was het wel zijn vrije dag zelfs want zie geen stropdasje of colbertje
Ze kunnen je missen als kiespijnquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:29 schreef bitterbal het volgende:
hmm
[..]
volgens mij is mijn vakantie goed gekeurd
ja nou dat jaquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat snuitje in plaatje drie ja, herkenbaar "zooooo dat wat niet tof wakker worden maar ik kan er weer heeeeelemaal tegenaan hoor, ik mag er best zijn"
"pik"
ook geen shirt of blouse want dat wordt toch vies als hij over de grond kruiptquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:34 schreef UitStraling het volgende:
Een regenworm met een stropdasje en een colbertje, nette schoenen heeft hij niet nodig.
kut vogelsquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kruipt hij daar vol levensvreugde en goede moed richting het zonlicht en de vrijheid.
"pik"
Kan hij beter een gouden bikini aantrekken, dat stropt wat minder over de vuile grond en mannetjes en vrouwtjes regenwormen lijken toch erg veel op elkaarquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook geen shirt of blouse want dat wordt toch vies als hij over de grond kruipt
'We betalen haar te veel.'quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze kunnen je missen als kiespijn
mwuahahahahahahaahquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wraak door zijn grote wormenbroer.
niet ergquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze kunnen je missen als kiespijn
eerder deze ;Pquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Dit ben ik![]()
https://www.facebook.com/(...)0536/673060789939283
En om het uur etenquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
een mooie reis gaat maken ook.
ga gewoon op het strand liggen
maar hoe weet je dan of je progressie boektquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een uur banen zwemmen. Banen tellen enzo doe ik niet aan
ze vreet teveel van het bedrijfsvoerquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:49 schreef UitStraling het volgende:
Also me![]()
https://www.facebook.com/(...)58/1007874753124550/
Grensoverschrijdendquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:49 schreef UitStraling het volgende:
Also me![]()
https://www.facebook.com/(...)58/1007874753124550/
Gelukkig maar. Scheelt weer wat slapeloze nachtenquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Hij heeft het overleefd us![]()
[ afbeelding ]
ja vond het wel echt sneuquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Scheelt weer wat slapeloze nachten
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:42 schreef dud0r het volgende:
ik vind dat ik nog wel een stukje chocolade verdiend heb
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pech, we hebben alleen bitterballen. Ook met mayo uiteraard @:bitterbal
die heb ik niet. maar ik zeg er geen nee tegen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pech, we hebben alleen bitterballen. Ook met mayo uiteraard @:bitterbal
Inb4: ik ben beter met poesjesquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:57 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips hoe goed ben jij met katten?
Nee dit was een vraag voor een vriendquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Inb4: ik ben beter met poesjes
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Hij heeft het overleefd us![]()
[ afbeelding ]
Dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:00 schreef dud0r het volgende:
sowieso is katten het ras, daar vallen poezen en katers onder. dus die grap werkt niet
16.gifquote:
hier droog en windstilquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:07 schreef gianni61 het volgende:
Waarom is het vandaag weer zo'n graftakkenweer?
quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:00 schreef dud0r het volgende:
sowieso is katten het ras, daar vallen poezen en katers onder. dus die grap werkt niet
Niet best.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:57 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips hoe goed ben jij met katten?
Zelfde verschilquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:13 schreef Recce het volgende:
[..]Katten zijn een soort, geen ras. Slimbo!
Oke.quote:
quote:Twentse Jill ‘krijgt’ kind van haar broer Joey: ‘We zijn hem heel erg dankbaar’
DENEKAMP/GYTSJERK - Jill van Ingen uit Denekamp is hoogzwanger, met dank aan haar broer Joey.
clickbait titelquote:
Zag ik net ook op Feesboek ja. Kennelijk moet de hele wereld het weten.quote:
ik heb net pizza opquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:30 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Mooi op tijd, pik! Goed gewerkt!quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:30 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ja hoor,, heb er net weer wat ingevoerdquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
@:Dr_Flash, ben je tevreden met de computer? Kunnen er veel biljetjes op?
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:29 schreef bitterbal het volgende:
hmm
[..]
volgens mij is mijn vakantie goed gekeurd
Wie zegt dat ik progressie wil boeken?quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar hoe weet je dan of je progressie boekt
Meestal is relaxen meer waard dan doelen halen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik progressie wil boeken?![]()
Ik zwem een uur. Dan droog ik me af en ga ik boodschappen doen.
Wat voor leuks is bewegen als je geen progressie boektquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik progressie wil boeken?![]()
Ik zwem een uur. Dan droog ik me af en ga ik boodschappen doen.
Zit je straks weer op je Koh aan het strand Balliequote:Op donderdag 10 februari 2022 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb net nagevraagd en het is goed
Ik doe niet aan competitie. En zeker niet met mezelfquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat voor leuks is bewegen als je geen progressie boekt
Goed filmpje voor Ballie ook.quote:
Moet je ook niet doen anders ben je dadelijk net Sven Kramer met zijn zwakzinnige nuffige kutkop.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe niet aan competitie. En zeker niet met mezelf
Mijn doel is behaald als ik moe maar voldaan uit dat bad stapquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal is relaxen meer waard dan doelen halen.
Ja, dat waren die mannetjes die vroeger aan het janken waren in de kleedkamer als ze tijdens de gymles het partijtje voetbal verlorenquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen anders ben je dadelijk net Sven Kramer met zijn zwakzinnige nuffige kutkop.
Ja nare bekrompen veel te kleine mentaliteit is dat, saai mensentype.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat waren die mannetjes die vroeger aan het janken waren in de kleedkamer als ze tijdens de gymles het partijtje voetbal verloren
raaaaaaaaaaaaaaarquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Generalisatie weer, beetje lichte competitie met jezelf en anderen is juist goed voor de motivatie.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor jouw motivatie, maar niet voor die van mijquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Generalisatie weer, beetje lichte competitie met jezelf en anderen is juist goed voor de motivatie.
dit is correct en tevens juistquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je straks weer op je Koh aan het strand Ballie
quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kinderen van Marga Bult toch??
Direct de huisarts bellen!quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik voel me een beetje zo [ afbeelding ]
Even koffie pakken
Ja, misschien zijn ze dan nog net op tijd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou gevalletje trauma helikopter denk ik
ja was hier ook heel evenquote:
Zolang het niet voor jezelf is of voor dat ene meisje waarbij alles nog hupst.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, misschien zijn ze dan nog net op tijd.![]()
Er is wel eens een traumaheli geland 100 meter van mijn huis in het gras, zo tussen de huizen en flats. Dat zag er best mooi uit.
Lig je een beetje dood te gaan, word je opeens enthousiast omdat er een helikopter in beeld komt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang het niet voor jezelf is of voor dat ene meisje waarbij alles nog hupst.
Dit klinkt heel sterk als ik.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Lig je een beetje dood te gaan, word je opeens enthousiast omdat er een helikopter in beeld komt.
Dit werkt niet altijd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Lig je een beetje dood te gaan, word je opeens enthousiast omdat er een helikopter in beeld komt.
Daar moet een *aubergineplaatje* inquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar moet een *aubergineplaatje* in
Zo eindigt die ene film toch ook met al die dollarbiljetjes uit de lucht?quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat zegt me niet zoveel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo eindigt die ene film toch ook met al die dollarbiljetjes uit de lucht?
Een VIP-behandelig!quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
Was bij de lidl om lege flessen in te leveren, werd echt superlief geholpen, vroeg waar de flessenband was en die mevrouw liep helemaal mee om het aan te wijzen en toen ik klaar was liet ze een meisje een extra kassa openen speciaal voor mijn bonnetje.
Nee die zijn rond deze tijd op school.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Een VIP-behandelig!Had je ook een paar kinderen bij je?
maar taart.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
We hebben vandaag verjaardagdag, dan vieren we de verjaardagen van de bovenbouw pm ers in een dag. Superleuk maar ik zou veel liever flessen ophalen of bezig gaan met de wilgenhut.
Nee joh, dat zou veel te ongezond zijn.quote:
is ook lekker. maar wel minder dan taart.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou veel te ongezond zijn.Ze mogen cake versieren met vruchtjes en we mogen ze zelfgeklopte slagroom geven met een heel klein beetje suiker erdoor.
Zijn jullie in de middagpauze ook actief als opvang trouwens? Vroeger duurde die pauze best lang geloof ik en dan moest je overblijven op school als je niet naar huis kon. Dat was heel vreselijk, vond ik als kind, dus ging ik altijd met andere kinderen mee naar huis.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee die zijn rond deze tijd op school.En is ook een beetje te ver weg van de opvang. Maar wel met de twee vuilniszakken die ik gister gedaan heb en vandaag dus 2 wel weer 18,50
Dit is al bij wijze van uitzondering.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
is ook lekker. maar wel minder dan taart.
Ben jij ook jarig vandaag?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
We hebben vandaag verjaardagdag, dan vieren we de verjaardagen van de bovenbouw pm ers in een dag. Superleuk maar ik zou veel liever flessen ophalen of bezig gaan met de wilgenhut.
ja dat dacht ik al.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is al bij wijze van uitzondering.
Nee wij bieden geen TSO maar misschien gaat dat na de verbouwing wel veranderen, ik zou het wel willen doen 2 dagen per week ofzo. We hebben wel locaties die wel TSO bieden. Bij ons bleef vroeger iedereen standaard over en op de school bij de BSO ook. Ik denk dat het vervelend wordt als de ene helft wel overblijft en de andere helft lekker naar huis mag.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn jullie in de middagpauze ook actief als opvang trouwens? Vroeger duurde die pauze best lang geloof ik en dan moest je overblijven op school als je niet naar huis kon. Dat was heel vreselijk, vond ik als kind, dus ging ik altijd met andere kinderen mee naar huis.
Wissel je de supermarkten ook een beetje af omdat medewerkers anders misschien gaan denken dat het raar is dat je zoveel flessen inlevert? Of boeit je dat niets? Maar het gaat wel goed in ieder geval!
Oh nou ja, ik doe sowieso niet aan films dus misschien dat iemand anders het wat zegt. Is er wel eentje van een jaar of 20-30 geleden trouwens.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat zegt me niet zoveel.Maar ik heb ook een slecht geheugen voor films.
Ja, dat was ook wel een beetje oneerlijk. Tijdens het overblijven had je te maken met allerlei regels en gezeur! Dan moest het eerst stil zijn voordat je mocht beginnen met eten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
Bij ons bleef vroeger iedereen standaard over en op de school bij de BSO ook. Ik denk dat het vervelend wordt als de ene helft wel overblijft en de andere helft lekker naar huis mag.
Ik ben altijd heel hard aan het nadenken wat andere mensen van me denken als ik naar een winkel ga.quote:Nee ik doe alles wat bij de AH kan gewoon bij mijn standaard AH, volgens mij denken ze er niet zoveel van? Wel al een paar keer gehad dat ze vroegen of ik er wat bij had, de ene keer 35 cent en dan doe ik dat wel, maar ook een keer 1,10 en dan zeg ik nee en leg ik uit dat die flessen niet van mij zijn.
Oh ja, dat heb ik denk ik verdrongen maar die regels waren irritant! Wij moesten ook altijd een theedoek mee als tafelkleedje.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat was ook wel een beetje oneerlijk. Tijdens het overblijven had je te maken met allerlei regels en gezeur! Dan moest het eerst stil zijn voordat je mocht beginnen met eten.
[..]
Ik ben altijd heel hard aan het nadenken wat andere mensen van me denken als ik naar een winkel ga.Wilden ze dat je iets kocht? Wat een zeikerds!
Ik gok dat alle merken met dit probleem zitten eigenlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:34 schreef UitStraling het volgende:
Boodschappen worden al enige tijd fors duurder en dat zal in de nabije toekomst niet minder worden stelt Unilever.
"De grootste uitdaging het afgelopen jaar was de dramatische toename van de kosten", zegt het bedrijf, dat onder meer de merken Unox, Knorr, Robijn, Ola en Lipton produceert. Mensen zullen echt zware financiële pijn gaan voelen en wellicht honger gaan lijden als deze razendsnelle trend zich doorzet.
Die merken kunnen we wel missen dacht ik zo
Ja min of meer wel vrees ik.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gok dat alle merken met dit probleem zitten eigenlijk.
Ja dus die merken kunnen we niet missen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja min of meer wel vrees ik.
Dit klinkt als US-nieuws.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:34 schreef UitStraling het volgende:
Mensen zullen echt zware financiële pijn gaan voelen en wellicht honger gaan lijden als deze razendsnelle trend zich doorzet.
Mist nog die ene pippi langkous betwetersmileyquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik denk ik verdrongen maar die regels waren irritant! Wij moesten ook altijd een theedoek mee als tafelkleedje.
Oh, op die manier! Ik dacht de ze zeurden dat je wel iets moest kopen. Dit is gewoon standaard kassagedoe.quote:Lol daar maak ik me niet zo druk om. Ik hoefde niets te kopen maar bijvoorbeeld bij een bon van 9:65 vinden ze het fijn als je 35 cent geeft want dan kost het hun niet zoveel kleingeld. Snappie?
quote:
Je hebt van die mensen die alle dialogen uit een film kunnen nazeggen. Heel irritant!quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja, ik doe sowieso niet aan films dus misschien dat iemand anders het wat zegt. Is er wel eentje van een jaar of 20-30 geleden trouwens.
Die ken ik ook weer niet. Gaat goed vandaag!quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mist nog die ene pippi langkous betwetersmiley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |