SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ik win!quote:Op donderdag 10 februari 2022 01:16 schreef mschol het volgende:
eigenlijk wat te laat maarja..
naar bedje toe
O wat leuk dat het er eindelijk komt danquote:Op donderdag 10 februari 2022 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik win!
@:kwiwi Ja dat vind ik jammer! Voel me ook niet altijd zo goed thuis meer hier overdag. Het gaat goed, ben bezig met tal van toffe projecten en vooral bezig met het schoolplein wat we nu toch echt eindelijk gaan vergroenen, ik zit al sinds 2013 in een tuingroep om dat te realiseren. Ook heel wat jaren in mijn uppie. Dus in mijn nopjes, hoe gaat het met jou? En is Gergi weer wat beter in zijn element?
Les 1 van Fok!: Zeg nooit dat je een zusje hebtquote:Op donderdag 10 februari 2022 05:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O wat leuk dat het er eindelijk komt danDaar gaat best wat tijd en werk in zitten kan ik me zo voorstellen. Ga je dat alleen met de tuingroep plannen en optuigen, of doen er ook kinderen/ouders mee? En alleen vergroenen of worden er ook nog andere leuke dingen met het schoolplein gedaan? Jij maakt er waarschijnlijk het liefst een survivalpark van
![]()
Met Gergi gaat het weer wat beter. Ik heb z'n CV een beetje gemoderniseerd en nu is ie op zoek naar een andere baan. Met mij alles goed. Vorige week was ik twee dagen in Nederland, m'n zusje eindelijk weer eens gezien! Verder zo druk met vanalles en nog wat op het moment dat ik hier ook niet zoveel ben. Alleen even als de wekker gaat om 5u, en 's avonds in bed. Maar goed, wat voor mij 's avonds is is voor jou middag
Nou, ik ga maar eens opstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
euhhhm.. oke.. was er een wedstrijd dan?quote:
nicequote:@:kwiwi Ja dat vind ik jammer! Voel me ook niet altijd zo goed thuis meer hier overdag. Het gaat goed, ben bezig met tal van toffe projecten en vooral bezig met het schoolplein wat we nu toch echt eindelijk gaan vergroenen, ik zit al sinds 2013 in een tuingroep om dat te realiseren. Ook heel wat jaren in mijn uppie. Dus in mijn nopjes, hoe gaat het met jou? En is Gergi weer wat beter in zijn element?
Nee, helemaal nietquote:Op donderdag 10 februari 2022 07:42 schreef dud0r het volgende:
Zijn jullie ook zo WOEST en ZIEDEND vandaag?
Waarom dan vragen jullie je af?
Nou er is nog steeds geen nieuwe info over silksong
We zijn 3 jaar verder van de eerste trailer.
Elke nintendo direct hoop je er weer op en elke keer word je weer teleurgesteld
WOEST
Rustig aan vriendjequote:Op donderdag 10 februari 2022 07:42 schreef dud0r het volgende:
WOEST
Het vervolg op hollow knightquote:Op donderdag 10 februari 2022 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet
Nee, helemaal niet
Wat de neuk is sliksong? is dat die band Bruno Sars?
NIMMER!!!!quote:
nooit van gehoordquote:Op donderdag 10 februari 2022 07:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het vervolg op hollow knight
[..]
NIMMER!!!!
Jij bent dan ook geen ekte ekte gamerquote:
verre van.quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen ekte ekte gamer
iedereen maakt wel eens fouten, maar dit is toch wel een grote fout..quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:53 schreef CherryLips het volgende:
Ugh ik heb me in een discussie onder een nieuwsbericht op Facebook gemengd. Wat is mis met mij.
nintendoquote:Op donderdag 10 februari 2022 07:42 schreef dud0r het volgende:
WOEST
Wil je de hele lijst?quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:53 schreef CherryLips het volgende:
Ugh ik heb me in een discussie onder een nieuwsbericht op Facebook gemengd. Wat is mis met mij.
je wilde even flink geïrriteerd raken in de ochtend?quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:53 schreef CherryLips het volgende:
Hollow knight was ook timed exclusive.quote:
Mja geen zin om vandaag vervelend te doenquote:
De dag is pas net begonnen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja geen zin om vandaag vervelend te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |