4 tonquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat van een dikke vier ton inmiddels en waar we nu lekker gaan eten
Geen idee waar dit over gaat maar je tirade leest echt als een viesmadde autist.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja ik heb het goed nu. Beter dan ooit. Qua werk, inkomen, relatie, woning, mijn hele leven. Ik zeg niet dat anderen het niet beter hebben dan ik, o nee verre daarvan, maar wat ik heb in het leven heb ik, is niet van iemand anders, ik ben niet afhankelijk van iemand of iets. Ik zet het neer zoals het is en ik woon mijn leven to the max volledig uit
En wetende dat bepaalde figuren hier niets van dat alles hebben doet me alleen maar meer genieten
Nee, dat al bijna niet meer. Eerder het tweede of derde huis van een vierkapperquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:55 schreef Plompzakker het volgende:
In Limburg is 4 ton waarschijnlijk nog een tweekapper
Zal me worst wezen. Echt compleet rookworst. Inmiddels moet je toch wel weten dat er niet zoiets bestaat als negatieve reclame, en dat ik geniet van alles wat jullie op me afschieten. Ik geniet ervan. Ik thrive on itquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je hebt alleen geen status meer hier. En dat vind je niet zo leuk
Gaan we nou nog vechten of niet?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:57 schreef Sfancta het volgende:
Maar gun het je wel @:vogeltjesdans
Hoop alleen mocht het uitraken dat je haar niet doodwenst.
Vogeltjesdans woont in Kerkrade dacht ik. Dat is het Limburg van Limburgquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee, dat al bijna niet meer. Eerder het tweede of derde huis van een vierkapper
Ik denk dat ik voor iedereen wel kan spreken dat je manier van typen overduidelijk een WITHEETlevel van factor 10 heeft.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zal me worst wezen. Echt compleet rookworst. Inmiddels moet je toch wel weten dat er niet zoiets bestaat als negatieve reclame, en dat ik geniet van alles wat jullie op me afschieten. Ik geniet ervan. Ik thrive on it
Nee. Inmiddels voor een heel groot deel wegquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Staat volledig onder hypotheek dacht ik, dus nee dank je.
Hier is dat inderdaad heel wat. En waar woon jij in?quote:
Kijk, en daar gaat het nou precies foutquote:
In Kerkrade woon je daar riant voor met 450m2 binnen en 36000 m2 buiten ja.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:04 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vogeltjesdans woont in Kerkrade dacht ik. Dat is het Limburg van Limburg
Hoax, ik fluit geen voetbalwedstrijdenquote:
In Limburg nemen ze nu eenmaal genoegen met minder.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hier is dat inderdaad heel wat. En waar woon jij in?
Daar koop je 6 huizen van voor 4 tonquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:09 schreef Sfancta het volgende:
[..]
In Kerkrade woon je daar riant voor met 450m2 binnen en 36000 m2 buiten ja.
Zielig man, dat gezeik op haar. Galbak.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Inmiddels voor een heel groot deel weg
Hoe gaat het met jou trouwens, nog steeds geen vaatwasser omdat de woningbouw dat kraantje niet wil fixen?
Daar wonenquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:09 schreef Sfancta het volgende:
[..]
In Kerkrade woon je daar riant voor met 450m2 binnen en 36000 m2 buiten ja.
Mijn fout, kan gebeuren!quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoax, ik fluit geen voetbalwedstrijden
Wie is er begonnen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Zielig man, dat gezeik op haar. Galbak.
Van alles kan gebeuren. En soms is dat kut, soms is dat leuk, het is maar net hoe je daarmee omgaatquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |