Klinkt net zo geloofwaardig als het verhaal dat je moeder haar huis van jou is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Meer omdat mijn werk echt pal naast het station ligt.
Naast het gebouw van VGZ in Eindhoven.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:08 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Klinkt net zo geloofwaardig als het verhaal dat je moeder haar huis van jou is.
Lees de vorige paginaquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:12 schreef -river- het volgende:
Niet een keer, maar twee keer ontslagen worden bij de belastingdienst![]()
![]()
Twee keer?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:12 schreef -river- het volgende:
![]()
Als je zelfs voor die incompetente bende nog te incompetent bentquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:12 schreef -river- het volgende:
![]()
Dat kan helemaal niet. Zelfs 1x lukt al niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:12 schreef -river- het volgende:
![]()
Geloof gerust wat je wilt geloven, jij hebt niet eens werk. Laat staan dat je ooit bij een werkgever als de Belastingdienst aangenomen zou wordenquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:26 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Twee keer?![]()
wat een faalhaas
![]()
Daarom zei ik ook dat mijn contract ivm reorganisatie in eerste instantie niet werd verlengd. Maar 'ontslagen' klinkt zo leuk hè.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:34 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet. Zelfs 1x lukt al niet.
In mijn tijd was er een manager die valse meldingen deed over grensoverschrijdend gedrag van collega's, en zijn 'straf' was dat ie uit zijn functie werd gezet. Maar ontslagen? Nee hoor![]()
![]()
Was trouwens echt een hondenlul in het kwadraat en dat vond iedereen, dus jammer dat ie niet ontslagen is.
Heerlijk man, elke maand gratis geld, investeren in aandelen, goed bezig zijn met pokeren, sociale huurwoning dus lage huur, zwart bijwerken voor extra geldsquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geloof gerust wat je wilt geloven, jij hebt niet eens werk. Laat staan dat je ooit bij een werkgever als de Belastingdienst aangenomen zou worden
In deze economische tijd geen werk kunnen vinden, dan faal je toch echt als lid van de maatschappij, als wannabe werknemer en als persoon an zich
Lukt dat nou nog een beetje, rondkomen van een mager uitkerinkje?Zonder reserves Van maand naar maand leven, elke dag het minimum te besteden hebben en dat je weet dat het nooit meer beter zal worden?
Faalhaas
Reorganisatiequote:Op donderdag 10 februari 2022 18:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat mijn contract ivm reorganisatie in eerste instantie niet werd verlengd. Maar 'ontslagen' klinkt zo leuk hè.
Ja ik heb het goed nu. Beter dan ooit. Qua werk, inkomen, relatie, woning, mijn hele leven. Ik zeg niet dat anderen het niet beter hebben dan ik, o nee verre daarvan, maar wat ik heb in het leven heb ik, is niet van iemand anders, ik ben niet afhankelijk van iemand of iets. Ik zet het neer zoals het is en ik woon mijn leven to the max volledig uitquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je zelfs voor die incompetente bende nog te incompetent bent![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Reorganisatie![]()
Ze hadden zeker een robotstofzuiger gekocht waardoor jij niet meer nodig was
Maak je je geen zorgen dat je 150,- op bux ineens in elkaar klapt?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:41 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Heerlijk man, elke maand gratis geld, investeren in aandelen, goed bezig zijn met pokeren, sociale huurwoning dus lage huur, zwart bijwerken voor extra geldswerk jij maar lekker door, ik geniet van het leven op jouw centen
geen zorgen, geen stress.
Je hebt alleen geen status meer hier. En dat vind je niet zo leukquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja ik heb het goed nu. Beter dan ooit. Qua werk, inkomen, relatie, woning, mijn hele leven. Ik zeg niet dat anderen het niet beter hebben dan ik, o nee verre daarvan, maar wat ik heb in het leven heb ik, is niet van iemand anders, ik ben niet afhankelijk van iemand of iets. Ik zet het neer zoals het is en ik woon mijn leven to the max volledig uit
En wetende dat bepaalde figuren hier niets van dat alles hebben doet me alleen maar meer genieten
Als niet afhankelijk bent van iemand of iets, waarom werk je dan nog?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja ik heb het goed nu. Beter dan ooit. Qua werk, inkomen, relatie, woning, mijn hele leven. Ik zeg niet dat anderen het niet beter hebben dan ik, o nee verre daarvan, maar wat ik heb in het leven heb ik, is niet van iemand anders, ik ben niet afhankelijk van iemand of iets. Ik zet het neer zoals het is en ik woon mijn leven to the max volledig uit
En wetende dat bepaalde figuren hier niets van dat alles hebben doet me alleen maar meer genieten
Welk huis?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:48 schreef Sfancta het volgende:
![]()
@:-river- verdient jouw huis, ouwe gek @:vogeltjesdans
Jij was totaal ondergeschikt aan deze vrouw.
Ze maakten inderdaad een vet foute inschatting. Zoals ze zoals bekend veel vaker doen. De persoon die alle 6 de locaties moest overstijgen begreep het niet helemaal, en daarbij is de bd inderdaad een verschrikkelijk ambtelijke kutorganisatie die, van hoog tot laag, gewoon niet wil veranderen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Reorganisatie![]()
Ze hadden zeker een robotstofzuiger gekocht waardoor jij niet meer nodig was
Dat van een dikke vier ton inmiddels en waar we nu lekker gaan etenquote:
En ze willen ook niet echt leren aangezien ze je toch weer een tweede keer hadden aangenomenquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze maakten inderdaad een vet foute inschatting. Zoals ze zoals bekend veel vaker doen. De persoon die alle 6 de locaties moest overstijgen begreep het niet helemaal, en daarbij is de bd inderdaad een verschrikkelijk ambtelijke kutorganisatie die, van hoog tot laag, gewoon niet wil veranderen.
Staat volledig onder hypotheek dacht ik, dus nee dank je.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:48 schreef Sfancta het volgende:
![]()
@:-river- verdient jouw huis, ouwe gek @:vogeltjesdans
Jij was totaal ondergeschikt aan deze vrouw.
4 tonquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat van een dikke vier ton inmiddels en waar we nu lekker gaan eten
Ben financieel onafhankelijk, die uitkering is kleingeld nog voor leuke dingen te doen zoals vakanties of weekendjes weg.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maak je je geen zorgen dat je 150,- op bux ineens in elkaar klapt?
Nou ja, een kinderhand is snel gevuld zullen we maar zeggen
Deze vrouwquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Staat volledig onder hypotheek dacht ik, dus nee dank je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |