SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 10-02-2022 14:36:10 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik wou dat hij dat wat vaker tegen Dimi had gezegd. Dat staat nog op mijn netvlies gebrand.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar kwam er niet uit
hij had gewoon kunnen zeggen
ik zou wat aan trekken
staat netter
In Albufeira liepen tot vijf jaar geleden jonge dames topless over straat. In de stad.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:59 schreef Yolk het volgende:
[..]
Grace wil uitlokken dat Leroy gaat staren? In Brazilië zijn billen en schaars kleden veel minder geseksualiseerd dan hier. Daar lopen ze er allemaal zo bij op de Copacabana en zo. Ik denk echt dat Grace er niet op die manier mee bezig is.
Zelfs geen nieuwe titelquote:
ja dat is dan weer geen probleem blijkbaarquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:06 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik wou dat hij dat wat vaker tegen Dimi had gezegd. Dat staat nog op mijn netvlies gebrand.
Geen idee Zus,dat horen we nog.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:05 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ja, maar met dat spel net dan?
in Nl welquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
De prijs die ze kunnen winnen valt toch onder kansspel belasting
denk gooi hem maar snel openquote:
Nee, nee nee!quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Mensen lopen dagenlang te geilen op Tobias, maar als Leroy naar een kont kijkt dan kan het echt niet
Rot toch op![]()
Dat gluren in de douche kon echt niet maar dit is onschuldig
Hey, nu draai je het om he. Gewoon netjes dames een burqa aan, dan is er niets aan de hand. Miljoenen die het zo doen en dat werkt prima! uh... ja. Dat is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja het is een viezerik
ik zou hem niet in mijn buurt willen
maar hij doet nu niks dat grensoverschrijdend is
anders moet iedereen de hele dag met oogkleppen op lopen
Lijkt mij ook inderdaad, 30%quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
De prijs die ze kunnen winnen valt toch onder kansspel belasting
@Benny of @Dottekequote:Op donderdag 10 februari 2022 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had als TT : Trek iets aan,dat staat netter.
Best wel een percentage ook geloof ik.Gio in Utopia was daar zo boos over.quote:
van Dimi?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:07 schreef Hunter het volgende:
Ondertussen de eerste echte tiet in het Scanman topic maar niemand durft te juichen
kanspelbelasting is 40%quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel een percentage ook geloof ik.Gio in Utopia was daar zo boos over.
Vind het ook eigenlijk niet kunnen ... deze mensen geven geen toestemming.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:07 schreef Hunter het volgende:
Ondertussen de eerste echte tiet in het Scanman topic maar niemand durft te juichen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |