Nou ja zeg.Ik spreek echt netjes ABN.quote:
Nou..............quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou ja zeg.Ik spreek echt netjes ABN.
spreekt zij ook wel ABN?quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou..............
we gaan het even aan een onpartijdige persoon vragen
@:soulraven
zij kwam van origine niet uit die contreien dacht ikquote:
Drenthe,maar dat hoor je ook niet.Haar zus wel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
zij kwam van origine niet uit die contreien dacht ik
maar misschien vergis ik me
die is de hele nacht weer aan het werk geweest zekerquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Drenthe,maar dat hoor je ook niet.Haar zus wel.
Ik heb een tijd in Amsterdam gewoond en niemand dacht dat ik echt een Fries was.
@:Soulraven slaapt nu.
Alsof die Amsterdammers weten hoe ABN klinkt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Drenthe,maar dat hoor je ook niet.Haar zus wel.
Ik heb een tijd in Amsterdam gewoond en niemand dacht dat ik echt een Fries was.
@:Soulraven slaapt nu.
Hier heb je een punt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:51 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Alsof die Amsterdammers weten hoe ABN klinkt.
Modje spelen elders.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
die is de hele nacht weer aan het werk geweest zeker
als het de centen binnen haalt waarom niet hequote:
Dat is niet aan de orde.Ze vindt het gewoon leuk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
als het de centen binnen haalt waarom niet he
ook een optiequote:Op donderdag 10 februari 2022 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is niet aan de orde.Ze vindt het gewoon leuk.
Ik had deze maand DTS makkelijk gewonnen.quote:
ik ga het winnen deze maand. ik zal nog wel even door het slotje heen posten en dan eind van de maand weerquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had deze maand DTS makkelijk gewonnen.
ze liggen erbijquote:
Als je erbij gaat staan dan ben je een stanaast.quote:
Heul niet, jij zegt ook vlaai en patatquote:
het is ook patatquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heul niet, jij zegt ook vlaai en patat
Gepatateerde aardappel reepjesquote:
Doet dotteke niet mee danquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had deze maand DTS makkelijk gewonnen.
Wat moet het dan zijn? Vloai?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je dat niet weet kun je met 450% zekerheid zeggen dat je een culinaire n00b bentquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat moet het dan zijn? Vloai?
Moet hieraan denken, Limburgse Lingoquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je dat niet weet kun je met 450% zekerheid zeggen dat je een culinaire n00b bent
quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet hieraan denken, Limburgse Lingo
Het is toch ook vlaai?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het laatst gelezen hoe het het zit.Patat komt van Pataat,dat is een knol.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gepatateerde aardappel reepjes![]()
![]()
Gefrituurde aardappel reepjes![]()
Voor de culinair ongeschoolde is het vlaaiquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is toch ook vlaai?
Ik heb bij Multivlaai gewerkt.
ik snap Formule 1quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor de culinair ongeschoolde is het vlaai![]()
En zeggen dat je iets er iets van snapt omdat je bij multivlaai hebt gewerkt is het zelfde als zeggen dat je Formule 1 snapt omdat je ooit in een snackbar hebt gewerkt
Heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor de culinair ongeschoolde is het vlaai![]()
En zeggen dat je iets er iets van snapt omdat je bij multivlaai hebt gewerkt is het zelfde als zeggen dat je Formule 1 snapt omdat je ooit in een snackbar hebt gewerkt
Je hebt ook het topic gemold.quote:
Middag schoonheid.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Goeieavond lieve mensen van viva
Kwakend eendjequote:
Leuke dag gehad?quote:
Jawel, jij dan?quote:
Ik ook, lekker rustig aan gedaan.quote:
Ook wel lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, lekker rustig aan gedaan.
Dat kan ook wel lekker zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook wel lekker
Ik ben wel beetje druk geweest
Klopt, morgen maar een rustig dagje denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ook wel lekker zijn.
Laatste dag van de week - dan niet nog even vlammen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, morgen maar een rustig dagje denk ik
Denk t niet, maar kan morgen zo weer anders zijnquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laatste dag van de week - dan niet nog even vlammen?
Het is maar net met welk ben je morgenvroeg uit bed stapt...quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk t niet, maar kan morgen zo weer anders zijn
Meestal wel met de goeie hahaquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is maar net met welk ben je morgenvroeg uit bed stapt...
Als het morgen prachtig weer is met een zonnetje, krijg je daar een enorme boost van natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |