quote:Curlingouders: ouders die alles wat moeilijk is wegpoetsen voor hun kinderen. Daarmee krijg je, onbedoeld, onzekere en bange kinderen. Volgens psycholoog Jos Ahlers zijn curlingouders een van de redenen dat de huidige generatie jongvolwassenen psychisch kwetsbaar is.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Dat klinkt fantastisch, P!Heerlijke Italiaanse dingen
En ik leerde vandaag een nieuwe term
[..]
Tja. De twee instructeurs die ik tot nu toe heb gehad bevielen me wel goed, dus ik vind het ook wel lastig om naar een andere rijschool over te stappen nu.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat kan echt niet. Jij moet niet de dupe worden omdat ze daar maar leerlingen aan blijven nemen. Heb je pakket daar? Of kun je nog weg daar? Ik krijg helaas ook maar 1 les per week meestal 1 uur soms 1:15.. hebben ook meer leerlingen dan goed voor ze is. Maar twee maanden niet lessen is geen doen dan ben je er weer helemaal uit.
Ha, ja, die kwam ik laatst ook tegen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Dat klinkt fantastisch, P!Heerlijke Italiaanse dingen
En ik leerde vandaag een nieuwe term
[..]
Blij wat dat betreft dat ik geen kind hoef op te voeden. Ingewikkeld gedoe en je doet het nooit goed en dan is het ook nog eens super belangrijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:13 schreef Tele6 het volgende:
Ha, ja, die kwam ik laatst ook tegen.
Grappig genoeg maakt het tegenovergestelde van curlingouders een kind net zo bang en onzeker![]()
ingewikkeld toch allemaal.
. Ik ken eigenlijk alleen maar 'gewoon bellen' (en via whatsapp of FB of Zoom, maar daar ging dit niet over)quote:Het is nu bij alle telecomaanbieders mogelijk om via wifibellen en 4G contact op te nemen met 112
wifi-bellen kun je gebruiken op plekken waar je wel een wifi-bereik hebt maar geen connectie kan maken met telecom-providers (zoals bij ons in de productiehal).quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blij wat dat betreft dat ik geen kind hoef op te voeden. Ingewikkeld gedoe en je doet het nooit goed en dan is het ook nog eens super belangrijk
Voor de techneuten hier, ik snap een artikel op nu.nl eigenlijk gewoon niet. Er staat
[..]
. Ik ken eigenlijk alleen maar 'gewoon bellen' (en via whatsapp of FB of Zoom, maar daar ging dit niet over)wtf is dit allemaal, wifibellen en 4G bellen? En waarom zou je daar voorheen 112 niet mee kunnen bereiken? Het artikel geeft geen antwoorden en doet alsof iedereen dit allemaal wel weet. Of de journalist begreep het ook niet en liet de verdere uitleg maar weg.
In mijn telefoon kun je het ook expliciet aan- of uitzetten en er staat daarbij ook dat het is om de kwaliteit van je telefoonverbinding te verbeteren op plekken waar de wifi-ontvangst beter is dan die van het telefoonnetwerk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
wifi-bellen kun je gebruiken op plekken waar je wel een wifi-bereik hebt maar geen connectie kan maken met telecom-providers (zoals bij ons in de productiehal).
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Tja. De twee instructeurs die ik tot nu toe heb gehad bevielen me wel goed, dus ik vind het ook wel lastig om naar een andere rijschool over te stappen nu.
Ik denk dat het ook een beetje een gevalletje "mopperige secretaresse" was, want ondanks haar totaal niet meewerkende houding aan de telefoon heeft ze me nu wel voor 2 uur in de week ingepland van april t/m juni![]()
Hier niks aan de hand.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:15 schreef AnneX het volgende:
Wie gebruikt de google agenda? zijn er problemen?
De agenda is leeg? behalve de feestdagen.
Wie weetz?
Maar gebruik je dan ook gewoon de normale belmanier?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
wifi-bellen kun je gebruiken op plekken waar je wel een wifi-bereik hebt maar geen connectie kan maken met telecom-providers (zoals bij ons in de productiehal).
Eens proberen het simpel uit te leggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blij wat dat betreft dat ik geen kind hoef op te voeden. Ingewikkeld gedoe en je doet het nooit goed en dan is het ook nog eens super belangrijk
Voor de techneuten hier, ik snap een artikel op nu.nl eigenlijk gewoon niet. Er staat
[..]
. Ik ken eigenlijk alleen maar 'gewoon bellen' (en via whatsapp of FB of Zoom, maar daar ging dit niet over)wtf is dit allemaal, wifibellen en 4G bellen? En waarom zou je daar voorheen 112 niet mee kunnen bereiken? Het artikel geeft geen antwoorden en doet alsof iedereen dit allemaal wel weet. Of de journalist begreep het ook niet en liet de verdere uitleg maar weg.
Dezelfde bel-app op je telefoon als anders. Je telefoon enz. zoeken zelf uit welke verbinding op die plek het beste werkt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar gebruik je dan ook gewoon de normale belmanier?
Heel erg bedanktquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:41 schreef z80 het volgende:
Eens proberen het simpel uit te leggen.
Bij een normale spraak verbinding weet de mast waar je telefoon mee verbonden is waar je bent en dat je een nood nummer belt. En zal deze gegevens dan ook aan de meldkamer meesturen. Het is simpel gezegd een directe lijn.
Bij bellen over een data lijn weet alleen de telefoon en de centrale waar de datalijn naar een spraaklijn gaat van het bestaan af. En bellen over data, lees een internet verbinding, is wat er gebeurd bij wifi, 4G, LTE en 5G.
Er moeten dus extra dingen op het netwerk gebeuren om er voor te zorgen dat jou belletje, met voorrang en plaatsbepaling naar de meldkamer gaat.
Jij belt 112 via wifi. Dit is dus via een internet verbinding (kan bijvoorbeeld in de trein of MC zijn). Dit belletje komt aan bij een centrale die het internet belletje omzet naar een ouderwetse verbinding.
Vervolgens moet die centrale gaan uitzoeken waar komt dit belletje vandaan? Telefoon nummer en locatie. Dit moet vervolgens worden doorgestuurd naar de meldkamer.
De uitdaging is eigenlijk dat een noodoproep altijd met voorrang naar indien mogelijk dichtsbijzijnde meldkamer gaat. Bij deze oproep moet het telefoon nummer en locatie gegeven mee gestuurd worden. Van elke provider over elk netwerk.
Gezelligquote:
Ik heb A sinds de jaarwisseling niet meer gezien. Wel nog een paar appjes uitgewisseld, ging vriendschappelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Hoe is het met de alfabet situatie?
‘Nog niet’, zegt ze. Maak het nog ingewikkelderquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb A sinds de jaarwisseling niet meer gezien. Wel nog een paar appjes uitgewisseld, ging vriendschappelijk![]()
C, D, E enz. heb ik nog niet
Ken je je huis nog terug of is het onherkenbaar gestyled?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:35 schreef gcjoel het volgende:
Foto's van ons huis zijn gemaakt.
Ben kapot! Alles schoongemaakt. ALLES!
Niet gestyled wel door ons zelf ongeveer leeg gemaakt en ontdaan van alles zodat het lijkt alsof er niemand woontquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ken je je huis nog terug of is het onherkenbaar gestyled?
Spannend! Hopelijk snel en goede verkoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |