SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Als de 10 persoon de pin pakte kwam er 10.000 in de pot en kreeg hij de pin. Als de 10 dan deze niet zou pakken, kreeg de 11e de pin een ging er 11.000 uit de potquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:47 schreef Gerrie_55 het volgende: Ik ben misschien dom hoor maar als de 10e de pin.pakte gaat er toch 10.000 uit de pot want als de 11e hem pakte was de hele pot weg dus als 10 hem pakt hadden ze 1000 toch of snap ik het niet
Ahhhhh ok zo snap ik hetquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Als de 10 persoon de pin pakte kwam er 10.000 in de pot en kreeg hij de pin. Als de 10 dan deze niet zou pakken, kreeg de 11e de pin een ging er 11.000 uit de pot
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Fikkert en greys bedankt ook snapte er geen hout van hahahaha
Ik had niet eens door dat er zelfs 11:000 uit de pot zou gaan als ze hem niet zouden pakkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Fikkert en greys bedankt ook snapte er geen hout van hahahaha
en ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
Grace ssssssssssssssttttttttttttttttttt
klaar nu
echt die is gewoon een uur aan het vertellenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
en ze leefden nog lang en gelukkig
Kristoff had het gewoon heel snel door, de rest stond nog met een groot vraagteken boven zijn/haar hoofd.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat er zelfs 11:000 uit de pot zou gaan als ze hem niet zouden pakken
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:57 schreef Harry het volgende:
Het is officieel: de meest saaie BB ever !!
jij snapt hetquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Kristoff had het gewoon heel snel door, de rest stond nog met een groot vraagteken boven zijn/haar hoofd.
En vervolgens Kristoff weer beschuldigen van dominant gedrag, stelletje sukkels.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Compleet onwetenschappelijk, maar toch .. hij moet wel iets gezien hebben, vind ik, compleet onwetenschappelijk.
[ afbeelding ]
Haar tieten hangen wel iets lager hequote:Op woensdag 9 februari 2022 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Compleet onwetenschappelijk, maar toch .. hij moet wel iets gezien hebben, vind ik, compleet onwetenschappelijk.
[ afbeelding ]
Maar op jouw plaatje zie je duidelijk dat er geen tepels zichtbaar zijn!quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |