Gelukkig dan maar dat het bij de schrik gebleven isquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Alleen geschrokken eigenlijk. Ik raakte afgeleid door een grote affiche van de Tour de France start in Utrecht destijds. Lette een fractie onvoldoende op, voorganger remde hard, boem is ho
Zo, dan schrik je wel even ja.quote:
Golf station iddquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
volkswagen of was het niet van je werk
Oh noquote:
Mobiliteitsgarantiequote:Op woensdag 9 februari 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh no![]()
Gelukkig dat je daarna wel een nieuwe kon krijgen
Trusten Koen!quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:41 schreef Koen66 het volgende:
Ja, genoeg weer, slapen.
Morgen weer erg vroeg op richting Almere via Muiderberg![]()
Ooit bijna een Seat Leon Cupra van de zaak genomenquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Na die Golf overgeschakeld naar een Seat, VW was slecht leverbaar en ik ging vrij kort daarna op vakantie
Jullie gaan goed... Meer gouden en dan gaat het beter.. Wij hebben morgen min. 1 goudenquote:Op donderdag 10 februari 2022 00:15 schreef mario390 het volgende:
dat had ik toch niet gedacht dat
oostenrijk nach dag 6 10 medaillen
heeft
Die meisjes in Spanien zijn allemaal doorgedraaitquote:Op donderdag 10 februari 2022 01:21 schreef mario390 het volgende:
vorzuipen in de lider room bevor de party![]()
vor de 2 laatste nacht in lider room ,morgen is
weer nieuwe prova
[ afbeelding ]
achzo, ja deze dagenquote:Op donderdag 10 februari 2022 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
De nieuwe F1 auto0 Mario
[ afbeelding ]
Ik kijk halfpipe.quote:
Jawel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je nu wel of niet op vakantie in mario land?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |