De rest was wel constructief ?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen de laatste paar posts, want daar was weinig constructiefs meer aan.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
De rest was wel constructief ?Nu verder constructief zijn. Joking.
Done.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:25 schreef El-Stinho het volgende:
Kan een ster hier van maken?
Topicreeks: [2022/23] Champions League #1:
"[2022/23] Champions League #1:"
Grote klasse, strijdmakker.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Done.
Zal zo ook nog even de OP van het topic wat opfrissen.
Als gezelligheid afhangt van een infantiel gifje ben je misschien zelf niet zo gezellig.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
@:sked neemt zijn taken ietwat te serieus heb ik het idee. Het was zo gezellig in dat topic. Zonde.
En dat hoeft niet te veranderen omdat er een paar posts verdwijnen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
@:sked neemt zijn taken ietwat te serieus heb ik het idee. Het was zo gezellig in dat topic. Zonde.
In het ene topic mag dat gifje wel en in het andere niet. En dat in hetzelfde subforum. Snap je het zelf nog wel?quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:02 schreef Sked het volgende:
En dat hoeft niet te veranderen omdat er een paar posts verdwijnen.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als gezelligheid afhangt van een infantiel gifje ben je misschien zelf niet zo gezellig.
Ja, ik snap het prima. Als er onduidelijk is wat wel of niet toegestaan is kan ik dat mee naar achter nemen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In het ene topic mag dat gifje wel en in het andere niet. En dat in hetzelfde subforum. Snap je het zelf nog wel?
OK. Hitler die een hond aait mag wel en Hitler die een hartje in de lucht maakt niet. En dat in hetzelfde topic.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, ik snap het prima. Als er onduidelijk is wat wel of niet toegestaan is kan ik dat mee naar achter nemen.
Vrij onduidelijk, maar leg het hier maar even uit. Ben benieuwd.quote:
Ik herkende Hitler hier niet in, maar bij deze dan weggehaald.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK. Hitler die een hond aait mag wel en Hitler die een hartje in de lucht maakt niet. En dat in hetzelfde topic.
[..]
Vrij onduidelijk, maar leg het hier maar even uit. Ben benieuwd.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:10 schreef Sked het volgende:
Ik herkende Hitler hier niet in, maar bij deze dan weggehaald.
Donequote:Op donderdag 28 juli 2022 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
VBL / Het grote Lorenzo Ebecilio topic #1: Het kan nog alle kanten op.
Lang geleden maar mag deze open? Lorenzo traint mee bij Emmen!
Fixedquote:Op maandag 15 augustus 2022 10:24 schreef tong80 het volgende:
TT moet Veronica Offside zijn
VBL / Veronica Offside #1 Alle BetCity koppen bij elkaar
Picdumptopic, kunnen we weinig mee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:30 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje op een briljant topic
Ik zal nog eens een modje te hulp schieten.
tong80 in VBL / Volgens VBL mod worden er te weinig kwaliteits topics geopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |